Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 66 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 95004 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 13-11-2008 17:24 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


foto 1.

afbeelding

foto 2.

afbeelding

en de remkabel is ongeveer 100cm lang

waarom koop je dan geen langere remkabel? die op de pomp en klauw past?

Dit bericht is gewijzigd door MarTijn tzr op 13-11-2008 om 16:08 uur.


slang
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jasper Strahiem 13-11-2008 17:25 Print reply

Posts: 1950
Ligt mijn krukaslager er uit?
http://s445.photobuc...current=SDC11133.flv
(volume wat hard dan hoor je het)
 
Make the most of now
koekie - Administrator 13-11-2008 17:28 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Ligt mijn krukaslager er uit?
[url]http://s445.photobucket.com/albums/qq173/JasperHH/?action=view¤t=SDC11133.flv[/url]
(volume wat hard dan hoor je het)


zouden heel goed je zuigerveren kunnen wezen..
maar als je echt heel erg veel pech hebt, is het misschien wel je big end ( small zou ook nog wel kunnen )

Zou hem iig ff open maken, want dat moet toch zo te horen
 
Haaks de hoek om!
NSR50 Rider 13-11-2008 17:28 Print reply

Posts: 155
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Ligt mijn krukaslager er uit?
[url]http://s445.photobucket.com/albums/qq173/JasperHH/?action=view¤t=SDC11133.flv[/url]
(volume wat hard dan hoor je het)


klinkt idd wel raar, pak je vliegwiel eens beet en probeer hem eens op en neer te bewegen. als daar er ruimte op zit dan zijn je lagers iig niet goed meer. dit geluid kan dus van de lagers komen

 
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4115/hondabannergr3.jpg[/img]
Jasper Strahiem 13-11-2008 17:29 Print reply

Posts: 1950
Hij heeft idd ook heel weinig compressie. Maar ik kan geen spelling op bigend/smalend voelen. Op filmpje valt het geluid nog mee maar in het echt is het net een ratel.

Op lagers zit evenmin geen ruimte

Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 13-11-2008 om 17:30 uur.
 
Make the most of now
heavymetal 13-11-2008 17:42 Print reply
Posts: 44
Hoi!

Ben van plan een Honda NSR aan te schaffen, wat is een normale prijs voor een NSR?
Zoek iets wat motorisch iig in redelijke staat is uiterlijk maakt niet uit.


 
vespa_hein 13-11-2008 18:51 Print reply

Posts: 466
kun je orginele koppeling houden bij malossi race vario? of scheelt het veel met vermogen?
 
markhispania3 13-11-2008 19:08 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
zou een kilometertellerkabel van een rieju rr op mijn mh furia passen?


 
vespa_hein 13-11-2008 19:14 Print reply

Posts: 466
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]




probeer het:P
 
markhispania3 13-11-2008 19:16 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
kun je orginele koppeling houden bij malossi race vario? of scheelt het veel met vermogen?


probeer het
 
mtx-bart 13-11-2008 19:17 Print reply
Posts: 816
hoe hard zal dit ongeveer gaan op een mtx-sh
MTX80R blok
100cc Autisa
24mm keihin
gianelli 80cc bovenlangs
twin air
originele ontsteking
 
Niek de Wildt 13-11-2008 19:49 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
kun je orginele koppeling houden bij malossi race vario? of scheelt het veel met vermogen?


een malossi 'race' vario, heeft alleen een ander verloop van de vario en waarschijnlijk is wordt hij bij volle toeren groter (de poelie) dus wat dit betekend is niks anders dat hij met dezelfde rollertjes anders zal optrekken (bijv onderin wat minder toeren en bovenin wat meer) en uiteindelijk verder uit elkaar kan gaan (kleinere diameter poelie kan krijgen)
verder dus geen invloed op koppeling (hooguit op het poelie gedeelte van de koppeling, dus als deze niet goed meeveranderd in diameter)

Het enigste verschil tussen een 'race' koppeling en een originele is dat hij sleuven heeft om te trekveren te stellen.
Kortom als je scoot met snelle pijp bijv het meeste vermogen leverd bij 10.000 toeren, dan wil je daar dus optrekken, als je met een std koppeling door met trekveertjes te klooien ervoor kan zorgen dat hij bij 10.000 toeren pakt, is het gewoon goed, het voordeel van een 'race' (lees: verstelbare) koppeling is alleen als hij bijv met bepaalde trekveertjes bij 9000 toeren pakt, je het kan bijstellen door ze iets strakker te zetten en dus op 10.000 toeren uit te komen.
Qua kwaliteit is het niet beter, misschien alleen de hele dure merken wat pas nodig is bij echt snelle setup's (denk aan als bijv je koppeling verbrand door toeren/vermogen)
 
Elco 13-11-2008 19:55 Print reply
Posts: 4527
In een aerox moet origineel een BR8HS bougie

voldoet een B8HS ook, want die r is toch alleen tegen storen ?
 
Woutjuh 13-11-2008 20:17 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: heavymetal
Hoi!

Ben van plan een Honda NSR aan te schaffen, wat is een normale prijs voor een NSR?
Zoek iets wat motorisch iig in redelijke staat is uiterlijk maakt niet uit.



Ligt eraan wat de staat van het uiterlijk is.

Veel meer dan 700 zou ik niet neertellen.




Heeft iemand een foto van een NSR die aan de achterkant opgehoogd is?

Dit bericht is gewijzigd door Woutjuh op 13-11-2008 om 20:46 uur.
 
veel MT spul te koop!
Mt5_grolsch 13-11-2008 20:52 Print reply

Posts: 2014
is 16,5mm dun voor de stinger/tail pjip voor een 50cc?

het moet wel veilig blijven niet dat ik een warmloper krijg.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Dit topic is 95004 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 66 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved