Mikf |
19-12-2008 19:55 |
 Posts: 1295 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
als je een groter voortandwiel neemt, trekt ie dan beter op, niet?.?
Nee dan is de top hoger.. Het is precies andersom
|
|
|
|
kennyibanez |
19-12-2008 19:57 |
 Posts: 529 |
dus kleiner voortandwiel is sneller optrekken?.
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
MarTijn tzr |
19-12-2008 19:58 |
 Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
dus kleiner voortandwiel is sneller optrekken?.
jep.
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Royal Club |
19-12-2008 19:58 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
dus kleiner voortandwiel is sneller optrekken?.
ja, maar je levert wel topsnelheid in
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kennyibanez |
19-12-2008 20:04 |
 Posts: 529 |
scheelt het dan veel als je voor de topsnelheid een groter tandwiel zet?
in km/h
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Henk-88 |
19-12-2008 20:04 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
dus kleiner voortandwiel is sneller optrekken?.
Kortom, je moet dus het midden zien te vinden tussen lekker optrekken en nice topsnelheid.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
mtx-motard |
19-12-2008 20:10 |
 Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
scheelt het dan veel als je voor de topsnelheid een groter tandwiel zet?
in km/h
een paar km.
maar je moet hem lekker laten rijden. dus vlot optrekken en niet als een malle overal vol toeren hoeven rijden.
en op de topsnelheid, als je daar vol gas geeft moet je rond de 9/10 duizend toeren komen.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
kennyibanez |
19-12-2008 20:13 |
 Posts: 529 |
op topsnelheis kom ik maar tot max 8duizend toeren
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Royal Club |
19-12-2008 20:14 |
 Posts: 60390 |
en hoe hard ga je dan?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
mtx-motard |
19-12-2008 20:15 |
|
kennyibanez |
19-12-2008 20:16 |
 Posts: 529 |
65 a 70
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Royal Club |
19-12-2008 20:17 |
 Posts: 60390 |
ga je brommer eerst maar ontgrenzen dan, als je nu korter gaat vertanden heb je al je 6 versnellingen voor een top van 50 ofzo
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kennyibanez |
19-12-2008 20:19 |
 Posts: 529 |
ie is ontgrenst aan de uitlaat, en de carb weet ik niet want heb n gilera smt, is zoals derbi maar niet helemaal, maar ga er sowieso een gianelli uitlaat opzetten, dus, als ik dan een groter tandwiel vooraan zet zal ie sowieso een hogere top hebben?
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
MarTijn tzr |
19-12-2008 20:26 |
 Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ga je brommer eerst maar ontgrenzen dan, als je nu korter gaat vertanden heb je al je 6 versnellingen voor een top van 50 ofzo
mwah...
zoals ik een keer heb gedaan met mijn tzr...
tandwielverhouding 11-60
bij 14.000 toeren heb je net een top van 75kmu
verder ben ik maar niet gegaan.
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Mikf |
19-12-2008 20:29 |
|