Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 731 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 167 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 94541 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 18-12-2008 21:41 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

nja, toch wel merkbaar, maar niet superveel... enkele km's

v6 ga je 90 mee als ik me niet vergis, en met zon gia net de 100 oid
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
keez 18-12-2008 21:41 Print reply

Posts: 765
spr3, rijd het mooiste op swenda orgineel. r2 doet het ook supper.

r1 is meer een am6 uitlaat voor orginele cilinder.

de cross hm, is een mooie snelle bovenlangse uitlaat die het ook goed doet op 70 en 80cc
 
goedkoop een opmaat uitlaat, mail voor meer info naar: devriesuitlaten@gmail.com
Joel_koningslust 18-12-2008 21:41 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

v6 ga je 90 mee als ik me niet vergis, en met zon gia net de 100 oid


v6 haalt geneens 90
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 18-12-2008 21:42 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: keez
spr3, rijd het mooiste op swenda orgineel. r2 doet het ook supper.

r1 is meer een am6 uitlaat voor orginele cilinder.

de cross hm, is een mooie snelle bovenlangse uitlaat die het ook goed doet op 70 en 80cc


bull
bull
bullshit
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kennyibanez 18-12-2008 21:50 Print reply

Posts: 529
gianelli bovenlangs dus??
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Royal Club 18-12-2008 21:50 Print reply

Posts: 60390
ja.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-Bassie- 18-12-2008 21:50 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
gianelli bovenlangs dus??


technigas loopt ook goed er op hoor.

wel een RSG.

had ik ook loopt mooi.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
MarTijn tzr 18-12-2008 21:51 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


v6 haalt geneens 90


85 met correctie eraf..
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
roelirooie 18-12-2008 22:22 Print reply
Posts: 15
hallo, ben ik weer met mijn senda, heb weer een probleempje

ik heb even voor het gemak 1 sproeier gehaald, maatje 80, gewoon ff om uit te proberen,

maar ik zit dus op het moment te kloten met mn caborateur, en ik heb net dus mn sproeier vergroot, maar eigenlijk niet eens zo extreem groot, er werd mij verteld maatje 75 ofzo als hij standaard was, en hij gaat 70-80, dus lijkt me dat hij wel groter als 80 moet

maar wat dus het probleem is, is dat in een lage versnelling geen probleem, maar wanneer ik rond de 3 naar mn 4 gaat, dan opeens lijkt hij al zn vermogen kwijt te raken, wanneer ik dan terug schakel naar zn 3, hoog toerental op zoek en dan schakel en zorg dat ik hoog toerental hou, dan gaat het wel

schijnbaar verzuipt hij??(denk ik)
of weten jullie andere dingen waar ik naar zou moeten kijken
 
-Bassie- 18-12-2008 22:28 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roelirooie
hallo, ben ik weer met mijn senda, heb weer een probleempje

ik heb even voor het gemak 1 sproeier gehaald, maatje 80, gewoon ff om uit te proberen,

maar ik zit dus op het moment te kloten met mn caborateur, en ik heb net dus mn sproeier vergroot, maar eigenlijk niet eens zo extreem groot, er werd mij verteld maatje 75 ofzo als hij standaard was, en hij gaat 70-80, dus lijkt me dat hij wel groter als 80 moet

maar wat dus het probleem is, is dat in een lage versnelling geen probleem, maar wanneer ik rond de 3 naar mn 4 gaat, dan opeens lijkt hij al zn vermogen kwijt te raken, wanneer ik dan terug schakel naar zn 3, hoog toerental op zoek en dan schakel en zorg dat ik hoog toerental hou, dan gaat het wel

schijnbaar verzuipt hij??(denk ik)
of weten jullie andere dingen waar ik naar zou moeten kijken



kijk hier anders eens.

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/3

kwestie van afstellen
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Ingmar46 18-12-2008 23:57 Print reply

Posts: 82
wat is het verschil tussen de yasuni hmr/2 50 en 70 versie van 50cc.eu?

art no 16370 en 16371

hmr/2 is toch 50 EN 70 cc?
 
Mikf 19-12-2008 0:08 Print reply

Posts: 1295
Iemand ervaring met deze handkapjes: http://josdijkman.nl...d&productId=2476

Weinig over te vinden op het internet
 
Royal Club 19-12-2008 0:08 Print reply

Posts: 60390
geen verschil denkz, miss kevlar of alu, maar er bestaat maar 1 type hmr2
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Ingmar46 19-12-2008 0:16 Print reply

Posts: 82
ja dat dacht ik ook, maar de ene is 15 euri duurder en zijn allebij alu
 
Royal Club 19-12-2008 0:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XFNL Ingmar
ja dat dacht ik ook, maar de ene is 15 euri duurder en zijn allebij alu


geldklopperij :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 94541 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 167 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved