Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1160 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 161 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 94525 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 17-12-2008 18:19 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
de 'duurste' is niet altijd het beste hoor...





maar in dit geval wel
 
giggitybyte
bulteman 17-12-2008 18:22 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


Een grote(re) carburateur geeft vaak minder kracht onderin, maar een hoger topvermogen.


helemaal mee eens, maar het verschilt bij de dellortho 14mm en 17.5mm dus in de praktijk zeer weinig.

ik wil hem er gewoon op wijzen dat hij niet moet denken dat hij er veel sneller mee word, en een top van 8km hoger
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Royal Club 17-12-2008 18:25 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
de 'duurste' is niet altijd het beste hoor...




goedkoop wel dan...
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Thijsje 17-12-2008 18:26 Print reply

Posts: 1687
goedkoop = duurkoop
duurkoop = goedkoop


zo dan
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
gerwin88 17-12-2008 18:26 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


goedkoop wel dan...


hoef ook niet
maar het is niet zo dat iets duurs altijd beter is dan een goedkopere
 
VW rider for live
Royal Club 17-12-2008 18:28 Print reply

Posts: 60390
bij kettingen bleek de duurdere tsubaki wel beter als de goedkopere iris
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
CpiSmDriver 17-12-2008 18:32 Print reply

Posts: 124
Verkoopt me pa ook tsubaki, heb ik zelf met motorcross ook altijd mee gereden. vond ik inderdaad een van de betere, ging langer mee en ik hoefde niet om de paar minuten de ketting strakker te zetten.
 
Sypie_Honda 17-12-2008 20:16 Print reply

Posts: 13830
http://fietsen-bromm...mp;scroll_to_image=1

kan zo'n CDI gewoon op een originele aerox? dus gewoon als vervaning van de std CDI?

alvast bedankt.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Niek de Wildt 17-12-2008 20:16 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
http://fietsen-bromm...mp;scroll_to_image=1

kan zo'n CDI gewoon op een originele aerox? dus gewoon als vervaning van de std CDI?

alvast bedankt.


JA
 
gerwin88 17-12-2008 20:22 Print reply

Posts: 5197
weet iemand wat de gemiddelde dieselprijs in 2008 was bij een tankstation?
Ben ff aan het zoeken geweest, maar kom nu telkens op een of andere vrachtwagensite uit..
 
VW rider for live
Derbi-Olaf 17-12-2008 20:33 Print reply

Posts: 14999
wel, ik had mijn cilindertje van de derbi dus al wat bewerkt.
Nu heb ik net alles eens opnieuw bekeken en nagemeten.
Nu met de waardes die ik uitkwam (die deze keer 100%zeker kloppen)
Blijkt dat ik de cilinder 2 mm kan ophogen, en de uitlaatpoort dan nog 0.9mm omhoog kan halen.

Dan kom ik op de volgende timingen uit:

spoelers: 134.5
uitlaat: 198.5
blowdown exact 32

Zijn dit nog reële timingen, of begin ik het dan te veel naar het extreme te trekken?
In mijn ogen lijkt het zeer leuk
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
RS2Racer91 17-12-2008 20:35 Print reply

Posts: 1540
worden bestellingen van bromfietsshop.nl door de TNT gebracht??
of brengen ze t zelf rond?
 
Niek de Wildt 17-12-2008 20:35 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
wel, ik had mijn cilindertje van de derbi dus al wat bewerkt.
Nu heb ik net alles eens opnieuw bekeken en nagemeten.
Nu met de waardes die ik uitkwam (die deze keer 100%zeker kloppen)
Blijkt dat ik de cilinder 2 mm kan ophogen, en de uitlaatpoort dan nog 0.9mm omhoog kan halen.

Dan kom ik op de volgende timingen uit:

spoelers: 134.5
uitlaat: 198.5
blowdown exact 32

Zijn dit nog reële timingen, of begin ik het dan te veel naar het extreme te trekken?
In mijn ogen lijkt het zeer leuk


Heb 196 bij 135 voor mijn 80cc sprinter.
 
Derbi-Olaf 17-12-2008 20:37 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Heb 196 bij 135 voor mijn 80cc sprinter.

dus dit heeft wel potentie om leuk te gaan lopen ondanks dat het 50 cc, maar ik denk dat ik dit dan gewoon doe, en dat ik hier mijn uitlaat op laat berekenen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Niek de Wildt 17-12-2008 20:47 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

dus dit heeft wel potentie om leuk te gaan lopen ondanks dat het 50 cc, maar ik denk dat ik dit dan gewoon doe, en dat ik hier mijn uitlaat op laat berekenen


"laat" berekenen...

Luc?

schaam je....
 

Dit topic is 94525 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 161 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved