Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 596 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 149 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 94538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Schout 13-12-2008 14:01 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


officieel zijn het 1malige klemmen. dus die kun je gewoon kapot knippen dan erna gewone schroefslangklemmer erop zetten



even goed bekijken, een van de twee kanten kun je met een klein schroeverdraaiertje omhoog wippen en dan springt de klem open. daarna met een bot(gemaakte) kopkniptang de twee helften weer naar elkaar knijpen zodat ze weer in elkaar klikken en je klem zit terug vast.
 
tune tweak fiddle bang bummer
yamaha rd50 mx 13-12-2008 14:02 Print reply

Posts: 748
hey ff een vraagje over mijn voorwiel. als ik aan deze draai moet deze dan soepel rond draaien of mag deze wat stroever gaan?

 
On the road again!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 13-12-2008 14:06 Print reply

Posts: 7728
die zou gewoon soepel rond moeten gaan ja,
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Frysk 13-12-2008 14:16 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha rd50 mx
hey ff een vraagje over mijn voorwiel. als ik aan deze draai moet deze dan soepel rond draaien of mag deze wat stroever gaan?



moet gewoon supersoepel draaien
 
giggitybyte
yamaha rd50 mx 13-12-2008 14:17 Print reply

Posts: 748
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
die zou gewoon soepel rond moeten gaan ja,


hmm kloote zooi moek weer ff gaan zite sleutele
 
On the road again!
Recrush 13-12-2008 14:40 Print reply
Posts: 98
Klemmetje is losgekomen, is losgewipt. Ga direct een andere (makkelijkere) halen. danku
 
De Schout 13-12-2008 14:44 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Recrush
Klemmetje is losgekomen, is losgewipt. Ga direct een andere (makkelijkere) halen. danku



zet er aub geen worm-klemmen op. ziet er zo beun uit op een brommer.
 
tune tweak fiddle bang bummer
dierre1233 13-12-2008 15:47 Print reply
Posts: 79
hallo iedereen,

ik heb dus een honda nsr, rijd heel goed enzo
enkel een keer ik naar de 60km/u ga begint mijn stuur echt ng hard te zwaaien vind ik, en eens je naar de 90 gaat word dit soms nog slechter.
Iemand enig idee welk deel vn de voorvork niet goed is ofzo?
 
Uncatchable 13-12-2008 15:53 Print reply

Posts: 538
hallo,ik had een kleine vraag als ik mijn honda mb5 start en dan ffies gas geef dat ie blijft lopen dan schiet hij naar de 10000 toeren en dan valt ie weer naar 2000(of valt uit) en dan weer naar de 9000-10000 toeren hoe kan dit??.

setup
50cc snel
18mm keihin
spruitstuk is 16mm of zo iets
orginelen luchtfilter

 
Thijsje 13-12-2008 16:15 Print reply

Posts: 1687
@matthijsmb, ik snap je ff niet..

je start hem, geeft een dot gas, stijgt dus in toerental naar de 10k.. en daarna zakt hij weer, tot de 2k..

is toch goed??

oh, en daarna gaat ie weer omhoog in toeren, zonder aan het gas te zitten?

blijft ie dan hoog toerig lopen?

valse lucht....

Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 13-12-2008 om 16:16 uur.
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Uncatchable 13-12-2008 16:21 Print reply

Posts: 538
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
@matthijsmb, ik snap je ff niet..

je start hem, geeft een dot gas, stijgt dus in toerental naar de 10k.. en daarna zakt hij weer, tot de 2k..

is toch goed??

oh, en daarna gaat ie weer omhoog in toeren, zonder aan het gas te zitten?

blijft ie dan hoog toerig lopen?

valse lucht....

Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 13-12-2008 om 16:16 uur.


klopt zonder gas te geven gaat ie naar de 10000 maar zou dat valsen lucht ook kunnen liggen aan het spruitstuk of zijn er nog meerder plaatsen??


 
Thijsje 13-12-2008 16:25 Print reply

Posts: 1687
jah spruitstuk/carburateur zijn de plekken waar váák valse lucht word getrokken..

ff met deo dorant spuiten..
als hij dan in toeren zakt oid, dan weet je dat op die plek valse lucht heeft.

spruitstukjes van mb hebben zo'n nippeltje voor het oliepompje.. ff een slangetje met schroefje erin op doen..

tenzij je oliepomp natuurljik gebruikt, maar ik zie dat niet veel meer.. meestal gewoon mengsmering in die mt/mb's...


spruitstuk/carburateur bevestiging ff checken.. carb wil nog wel eens iets krom zijn, dat hij niet goed afdicht met 1 pakking.. vloeibare pakking zou kunnen helpen.


controleer maar ff met deodorant...
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Joel_koningslust 13-12-2008 16:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


even goed bekijken, een van de twee kanten kun je met een klein schroeverdraaiertje omhoog wippen en dan springt de klem open. daarna met een bot(gemaakte) kopkniptang de twee helften weer naar elkaar knijpen zodat ze weer in elkaar klikken en je klem zit terug vast.



maar dan zittie niet meer zo vast als eerst.... daar moet je een speciale tang voor hebben. deze zijn eigenlijk voor eenmalig gebruik. maar je kunt ze eventueel ook wel vaker gebruiken maar ik raad het niet aan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Ariej 13-12-2008 16:34 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dierre1233
hallo iedereen,

ik heb dus een honda nsr, rijd heel goed enzo
enkel een keer ik naar de 60km/u ga begint mijn stuur echt ng hard te zwaaien vind ik, en eens je naar de 90 gaat word dit soms nog slechter.
Iemand enig idee welk deel vn de voorvork niet goed is ofzo?



dat is zeer vervelend en gevaarlijk ja.
het kan zijn dat je voorpoten onafhankelijk van elkaar kunnen draaien, in dit geval is je stabilisator niet stevig, of zit er uberhaupt wel een op?
maar het kan ook aan versleten balhoofdlagers liggen, of je balhoofdpen is niet strak genoeg op je frame gedraaid.
optie nummer 3 is dat je voorwiel niet strak meer in je voorvork zit, dit kan zijn door het feit dat het niet strak genoeg aangedraaid is, verkeerde opvulbussen of versleten voorwiellagers.

waarschijnlijk ligt het aan een van deze factoren, check het even na.
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
- Han - 13-12-2008 17:18 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



maar dan zittie niet meer zo vast als eerst.... daar moet je een speciale tang voor hebben. deze zijn eigenlijk voor eenmalig gebruik. maar je kunt ze eventueel ook wel vaker gebruiken maar ik raad het niet aan



vaker gebruiken kan gewoon hoor. Met een waterpomp tang krijg je ze makkelijk dicht
 
<10.000 posts

Dit topic is 94538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 149 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved