Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 773 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 109 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 94883 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stevoo 2-12-2008 14:15 Print reply

Posts: 689
hoe veel cc is een spaanse cillinder van een oude DT ? er staat op autisa spain ?

en wil hem gaan tunen zijn daar al portmaps voor ??

gr. stevoo

iemand ??


Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 2-12-2008 om 15:26 uur.
 
MembraaNN beunhaas!!
Henk-88 2-12-2008 14:30 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
busje draaien kan ook makkelijk hoor:
http://www.brommerfo...llery/view/4108/10/4


Thnx
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Gary - Forum en Gallery Moderator 2-12-2008 14:38 Print reply

Posts: 12846
Niek, wat voor materiaal heb je gebruikt voor dat busje?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joel_koningslust 2-12-2008 14:39 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Niek, wat voor materiaal heb je gebruikt voor dat busje?



zo te zien iets van messing of brons ofzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Gary - Forum en Gallery Moderator 2-12-2008 14:40 Print reply

Posts: 12846
Door de kleur zou je dat denken maar mijn vraag was daarna: Waarom dan ?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joel_koningslust 2-12-2008 14:42 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Door de kleur zou je dat denken maar mijn vraag was daarna: Waarom dan ?


volgens mij zei hij ooit dat het gewoon een gratis afvalstukje was. en dat het daarom van dat materiaal gemaakt was

maar dat kan ook door iemand anders gezegd zijn
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Niek de Wildt 2-12-2008 14:44 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Niek, wat voor materiaal heb je gebruikt voor dat busje?


idd messing, omdat ik daar een mooi cilindrisch stukje van had liggen wat niet te groot was zodat ik niet veel materiaal verspilde.

zolang het niet roest en hard is voldoet het.

@joel's laatste post: moet iemand anders zijn geweest.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 2-12-2008 om 14:44 uur.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 2-12-2008 14:44 Print reply

Posts: 12846
Dat verklaart een hoop, het is namelijk niet een gangbaar materiaal daarvoor .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Henk-88 2-12-2008 14:44 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
volgens mij zei hij ooit dat het gewoon een gratis afvalstukje was. en dat het daarom van dat materiaal gemaakt was

maar dat kan ook door iemand anders gezegd zijn


Op BF is dat laatste goed mogelijk ja.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Markjo 2-12-2008 14:45 Print reply

Posts: 1061
je kan daarvoor beter ong hetzelfde materiaal gebruiken als de as/rotor

messing en brons zijn beide redelijk bros, staal is hier beter geschikt voor
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Niek de Wildt 2-12-2008 14:46 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
je kan daarvoor beter ong hetzelfde materiaal gebruiken als de as/rotor

messing en brons zijn beide redelijk bros, staal is hier beter geschikt voor


ik weet, maar het is moeilijk samendrukbaar om het maar zo te zeggen, en het voldoet perfect zonder slingeren (is ook maar een kleine massa)
 
stevoo 2-12-2008 15:26 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
hoe veel cc is een spaanse cillinder van een oude DT ? er staat op autisa spain ?

en wil hem gaan tunen zijn daar al portmaps voor ??

gr. stevoo

iemand ??
 
MembraaNN beunhaas!!
YZ50crosser 2-12-2008 15:42 Print reply

Posts: 2241
als ik op mijn yamaha yz 125 ga zitten zakt de achterschokbreker wel in maar, maar gaat niet helemaal meer terug, moet ik dan aan die 2 ringen gaan draaien of afstellen met die gasbus??
 
www.bxteamlg.tk
Niek de Wildt 2-12-2008 17:00 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
als ik op mijn yamaha yz 125 ga zitten zakt de achterschokbreker wel in maar, maar gaat niet helemaal meer terug, moet ik dan aan die 2 ringen gaan draaien of afstellen met die gasbus??


de demping is te zwaar tov de vering.
je kunt dus de vering strakker zetten of de demping minder.
 
YZ50crosser 2-12-2008 17:06 Print reply

Posts: 2241
dus gewoon die ringen harder aandraien?
 
www.bxteamlg.tk

Dit topic is 94883 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 109 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved