stevoo |
2-12-2008 14:15 |
 Posts: 689 |
hoe veel cc is een spaanse cillinder van een oude DT ? er staat op autisa spain ?
en wil hem gaan tunen zijn daar al portmaps voor ??
gr. stevoo
iemand ??
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 2-12-2008 om 15:26 uur.
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
Henk-88 |
2-12-2008 14:30 |
 Posts: 26703 |
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
2-12-2008 14:38 |
 Posts: 12846 |
Niek, wat voor materiaal heb je gebruikt voor dat busje?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Joel_koningslust |
2-12-2008 14:39 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
Niek, wat voor materiaal heb je gebruikt voor dat busje?
zo te zien iets van messing of brons ofzo
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
2-12-2008 14:40 |
 Posts: 12846 |
Door de kleur zou je dat denken maar mijn vraag was daarna: Waarom dan  ?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Joel_koningslust |
2-12-2008 14:42 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
Door de kleur zou je dat denken maar mijn vraag was daarna: Waarom dan ?
volgens mij zei hij ooit dat het gewoon een gratis afvalstukje was. en dat het daarom van dat materiaal gemaakt was
maar dat kan ook door iemand anders gezegd zijn
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Niek de Wildt |
2-12-2008 14:44 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
Niek, wat voor materiaal heb je gebruikt voor dat busje?
idd messing, omdat ik daar een mooi cilindrisch stukje van had liggen wat niet te groot was zodat ik niet veel materiaal verspilde.
zolang het niet roest en hard is voldoet het.
@joel's laatste post: moet iemand anders zijn geweest.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 2-12-2008 om 14:44 uur.
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
2-12-2008 14:44 |
 Posts: 12846 |
Dat verklaart een hoop, het is namelijk niet een gangbaar materiaal daarvoor  .
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Henk-88 |
2-12-2008 14:44 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
volgens mij zei hij ooit dat het gewoon een gratis afvalstukje was. en dat het daarom van dat materiaal gemaakt was
maar dat kan ook door iemand anders gezegd zijn
Op BF is dat laatste goed mogelijk ja.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Markjo |
2-12-2008 14:45 |
 Posts: 1061 |
je kan daarvoor beter ong hetzelfde materiaal gebruiken als de as/rotor
messing en brons zijn beide redelijk bros, staal is hier beter geschikt voor
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
Niek de Wildt |
2-12-2008 14:46 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markjo
je kan daarvoor beter ong hetzelfde materiaal gebruiken als de as/rotor
messing en brons zijn beide redelijk bros, staal is hier beter geschikt voor
ik weet, maar het is moeilijk samendrukbaar om het maar zo te zeggen, en het voldoet perfect zonder slingeren (is ook maar een kleine massa)
|
|
|
|
stevoo |
2-12-2008 15:26 |
 Posts: 689 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stevoo
hoe veel cc is een spaanse cillinder van een oude DT ? er staat op autisa spain ?
en wil hem gaan tunen zijn daar al portmaps voor ??
gr. stevoo
iemand ??
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
YZ50crosser |
2-12-2008 15:42 |
 Posts: 2241 |
als ik op mijn yamaha yz 125 ga zitten zakt de achterschokbreker wel in maar, maar gaat niet helemaal meer terug, moet ik dan aan die 2 ringen gaan draaien of afstellen met die gasbus??
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
Niek de Wildt |
2-12-2008 17:00 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
als ik op mijn yamaha yz 125 ga zitten zakt de achterschokbreker wel in maar, maar gaat niet helemaal meer terug, moet ik dan aan die 2 ringen gaan draaien of afstellen met die gasbus??
de demping is te zwaar tov de vering.
je kunt dus de vering strakker zetten of de demping minder.
|
|
|
|
YZ50crosser |
2-12-2008 17:06 |
 Posts: 2241 |
dus gewoon die ringen harder aandraien?
|
|
www.bxteamlg.tk |
|