dijksman |
18-9-2008 21:18 |
 Posts: 860 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
een originele, of een zelfgedraaide.
die orginele verneuk ik 1 voor 1  en zelf draaien is geen optie op zich of het moet er 1 van titanium worden (A)
|
|
als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zoals het gaat |
|
jan-dx11 |
18-9-2008 21:20 |
 Posts: 4931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dijksman
[...]
die orginele verneuk ik 1 voor 1 en zelf draaien is geen optie op zich of het moet er 1 van titanium worden (A)
of zilverstaal ofzo, is goedspul, maar wil ook nog krom, maar die jongen heeft er ook wel een mb8 blok in
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
dijksman |
18-9-2008 21:21 |
 Posts: 860 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]
of zilverstaal ofzo, is goedspul, maar wil ook nog krom, maar die jongen heeft er ook wel een mb8 blok in
ja maar ik spring bijvoorbeeld over drempels heen met 80  duss ik moet echt iets sterks]
|
|
als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zoals het gaat |
|
Rieju_Stefan |
18-9-2008 21:22 |
 Posts: 1146 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
dan gaat 'ie slippen, en dan is eht met bijstellen niet meer te verhelpen.
En hoe merk je dat hij slipt?
|
|
|
|
ikkejw |
18-9-2008 21:28 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dijksman
ik heb een mt lkkr op gefokt enzo kan er lkkr mee whieleen maaaaar ik vreet bijna meer achterassen als bougie's wat voor achteras is een beetje stevig ??
originele, die imitatie assen heb je zo krom
en draai je ze iets te vast, dan barsten ze meteen doormidden
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
dijksman |
18-9-2008 21:30 |
 Posts: 860 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
originele, die imitatie assen heb je zo krom
en draai je ze iets te vast, dan barsten ze meteen doormidden
maar waar kan je die orginele nog vandaan halen weet je dat ?
|
|
als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zoals het gaat |
|
Rieju_Stefan |
18-9-2008 21:30 |
 Posts: 1146 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
dan gaat 'ie slippen, en dan is eht met bijstellen niet meer te verhelpen.
En hoe merk je dat hij slipt?
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
18-9-2008 21:31 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
[...]
En hoe merk je dat hij slipt?
dan hoor je dat je motor in de toeren stijgt terwijl ie niet doortrekt (dus harder gaat)
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Jelle rs50 |
18-9-2008 21:35 |
Posts: 521 |
weet iemand hoelang de schokbreker van een rx50(1e generatie) is?
alvast bedankt?
|
|
|
|
mbrulezzz |
18-9-2008 21:58 |
 Posts: 2084 |
Ik heb hier een voorvork van een Honda MBX en nou zie ik in alle 2 de poten dit busje/buisje of wat het ook is.
Mijn vraag is hoort dit er origineel in te zitten?
En waarvoort dient het??
foto's:
|
|
MB racing |
|
Banaan |
18-9-2008 22:09 |
 Posts: 5725 |
ori 80 van mt is dat 45mm?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
18-9-2008 22:14 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banaan
ori 80 van mt is dat 45mm?
de slag is 50.8 , met een boring van 45mm kom ik op 80,79
kan wel kloppen dus
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
mtx-bart |
18-9-2008 22:15 |
Posts: 816 |
Hallo,
Morgen ga ik een 80cc mtxr blok onder mijn SH hangen. Nou heb ik ook een gianelli 80cc uitlaat. Gaat deze onder de SH passen of gaat hij dan tegen de tank of iets zitten?
|
|
|
|
ikkejw |
18-9-2008 22:27 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
de slag is 50.8 , met een boring van 45mm kom ik op 80,79
kan wel kloppen dus
slag is 49.5 toch?
dan kom ik uit op 78.7cc
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
ikkejw |
18-9-2008 22:27 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
Hallo,
Morgen ga ik een 80cc mtxr blok onder mijn SH hangen. Nou heb ik ook een gianelli 80cc uitlaat. Gaat deze onder de SH passen of gaat hij dan tegen de tank of iets zitten?
als die gianelli ook voor mtx-r is past ie in 1x
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|