Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 754 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 80 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87653 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Timx 12-9-2008 16:18 Print reply

Posts: 949
hhaa heeel wat :P
 
jan-dx11 12-9-2008 16:24 Print reply

Posts: 4931
kneus, sins waneer kan laagtoerig geen overtoeren maken??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Ikkah 12-9-2008 16:48 Print reply

Posts: 77
Juist nog eerder als normaal, want de powerband ligt lager in toeren
 
Aprillia injectie ownt:)
Timx 12-9-2008 16:49 Print reply

Posts: 949
ik rij honda 80 origineel laagtoerig. Maak nu nog over toeren met 14 46. maar trekt alsnog als een malle
 
henk43 12-9-2008 17:18 Print reply

Posts: 916
kan je gewoon een voorrem trommel van een mtx in de voorvelg van een mt5 doen, of zijn die 2 trommel remmen totaal verschillend?
 
Nobody said it was easy
koekie - Administrator 12-9-2008 17:21 Print reply

Posts: 12588
past gewoon voor zover ik weet!

Remblokken zijn ook t zelfde, dus neem niet aan dat de naafdeksels compleet afwijken
 
Haaks de hoek om!
MarTijn tzr 12-9-2008 17:54 Print reply

Posts: 6970
ff een vraagje, zometeen krijgg ik 2 scooters om afte voeren en opvoeren.
zo`n peugot v-clic om op te voeren? is dat de cdi of zit er op een viertakt ook een varioring, hij loopt nu 30. en moest je dan ook weer afsstellen
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Menu2t 12-9-2008 18:45 Print reply

Posts: 2815
Het betreft hier een Stage6 24mm R/T


Welke aansluiting is waarvoor? Dus waar komt de benzine slang op? en welke is van de powerjet? Nummer 4 zitten beide kanten van de carburateur.
 
NSR Supersprint special!
Royal Club 12-9-2008 18:46 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
Het betreft hier een Stage6 24mm R/T
afbeelding

Welke aansluiting is waarvoor? Dus waar komt de benzine slang op? en welke is van de powerjet? Nummer 4 zitten beide kanten van de carburateur.

1 is olie
3 is powerjet, 2 is powerjet aanvoer

4 is overloop. rechts van de carb hoort aansluiting te zitten voor benzine.

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 12-9-2008 om 18:47 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Menu2t 12-9-2008 18:50 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

1 is olie
3 is powerjet, 2 is powerjet aanvoer

4 is overloop. rechts van de carb hoort aansluiting te zitten voor benzine.

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 12-9-2008 om 18:47 uur.



Die aan de andere kant van de carb zit op dezelfde hoogte als nummer 4. Heeft het zin de powerjet aangesloten te laten? Als het zonder makkelijker afsteld/weinig in prestatie scheelt dan sluit ik hem met veel plezier af!

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 12-9-2008 om 18:50 uur.
 
NSR Supersprint special!
Royal Club 12-9-2008 18:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]



Die aan de andere kant van de carb zit op dezelfde hoogte als nummer 4. Heeft het zin de powerjet aangesloten te laten? Als het zonder makkelijker afsteld/weinig in prestatie scheelt dan sluit ik hem met veel plezier af!

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 12-9-2008 om 18:50 uur.


ga eerst mar eens afstellen zonder powerjet ja. en daarna pas met. dat gebeuren gooit een boel roet in het eten.

wat voor setup moet het opkomen?
het schijnt namelijk wel te schelen. maar ik gebruik het zelf niet.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Menu2t 12-9-2008 19:00 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ga eerst mar eens afstellen zonder powerjet ja. en daarna pas met. dat gebeuren gooit een boel roet in het eten.

wat voor setup moet het opkomen?
het schijnt namelijk wel te schelen. maar ik gebruik het zelf niet.



110/93cc malossi (NSR)
ns1 pijp
vervroegde ontsteking
en die carb dan

toevallig een idee waar ik aan kan gaan denken met sproeier? ( grootste die ik heb liggen is 138 )

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 12-9-2008 om 19:01 uur.
 
NSR Supersprint special!
Royal Club 12-9-2008 19:03 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]



110/93cc malossi (NSR)
ns1 pijp
vervroegde ontsteking
en die carb dan

toevallig een idee waar ik aan kan gaan denken met sproeier? ( grootste die ik heb liggen is 138 )

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 12-9-2008 om 19:01 uur.


ja, die sproeiermaten zijn heel kut om te gokken. ik zou lekker op 180 beginnen
en dan afwerken.

add me op msn als je wil, kan ik je verder helpen
mail staat in me profiel.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
jimbob 12-9-2008 20:53 Print reply

Posts: 635
Mn TSX zit weer helemaal in elkaar, maar hij doet het nog niet.

Voordat ik ging lopen vonkte ie heel mooi blauw, daarna wit, en ook wat zwakker, iemand een idee wat er aan de hand is?
 
Twizz 12-9-2008 21:12 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
Mn TSX zit weer helemaal in elkaar, maar hij doet het nog niet.

Voordat ik ging lopen vonkte ie heel mooi blauw, daarna wit, en ook wat zwakker, iemand een idee wat er aan de hand is?

ontstekingsspoel kapot?? of hij lekt ergens op massa
 
houw ns op!

Dit topic is 87653 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 80 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved