Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 730 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 71 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2t-crosser 8-9-2008 20:08 Print reply

Posts: 756
hallo,
ben opzoek naar een honda mtx met kenteken die opgeknapt moet worden ( vooral uiterlijk) maar zag een advertentie bij staan waar dit in stond :
heb hier nog een mtx staan die niet loopt, hij heeft geen compressie
bekend dit dan dat de cilinder waarschijnlijk naar de klote is en wat zou dat nog meer voor gevolgen kunnen heben
Groeten
 
rik hulkenberg 8-9-2008 20:10 Print reply

Posts: 10029
kan van een warmloper/vastloper zijn

krukas kan krom zijn (komt niet vaak voor)
blok lagers kapot
gruis in de carter van een kapotte zuiger
 
mtx-motard 8-9-2008 20:41 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dark-diablo
hallo,
ben opzoek naar een honda mtx met kenteken die opgeknapt moet worden ( vooral uiterlijk) maar zag een advertentie bij staan waar dit in stond :
heb hier nog een mtx staan die niet loopt, hij heeft geen compressie
bekend dit dan dat de cilinder waarschijnlijk naar de klote is en wat zou dat nog meer voor gevolgen kunnen heben
Groeten


als motorblok aan schijt is kost het je ongeveer 150 euro extra
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
ikkejw 8-9-2008 20:49 Print reply

Posts: 9886
bestaan er stuurraisers voor MT, wat kosten die en hoe hoog zijn ze?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
nick.jong 8-9-2008 21:20 Print reply
Posts: 41
Hallo ik heb een honda mtx-sh 70cc fast arrow. Met een 16 mm carburateur en sproeier 120 ik rijd nu al aardig hard maar vraag me af wat er gebeurt als ik er een grotere carburateur(20/21 mm) onder zet wat er dan veranderd? Veranderd het de top of trek kracht of wat doet het?

Alvast bedankt

Dit bericht is gewijzigd door nick.jong op 8-9-2008 om 21:21 uur.
 
ikkejw 8-9-2008 21:21 Print reply

Posts: 9886
trekt waarschijnlijk iets sneller op.

zuipt ook meer benzine als je altijd volgas rijdt
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Sypie_Honda 8-9-2008 21:29 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
bestaan er stuurraisers voor MT, wat kosten die en hoe hoog zijn ze?


niet specifiek voor MT.

ik zou even de steek opmeten, en even een zaakje bellen/mailen, die in die dingen doet. en laat hun even kijken of hun toevallig iets hebben wat er op lijkt.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
sPINE 9-9-2008 15:39 Print reply
Posts: 55
Ik heb een vraag over een aantal onderdelen van mijn Yamaha DT50 MX



Watvoor onderdelen zijn dit en waar dienen ze voor?

Wat is dit voor grijs blokje en waar dient het voor? het onderdeel zit onder de tank bij de bobine:


Watvoor onderdeel is dit zwarte blokje en waar dient het voor? dit blokje zit achter het blokje uit de 1e foto (duidelijker kreeg ik hem niet op de foto maar het gaat om het zwarte blokje waar de gele en zwarte draad naartoe lopen)



En tot slot:

Is het noodzakelijk om de volgende schakelaar aangesloten te hebben om een vonk te kunnen krijgen?

 
antonhonda 9-9-2008 15:47 Print reply

Posts: 3616
1. grijse ding weet ik niet
2. bobine kun je door meten eerst er voor en als je daar na geen stroom meer heeft is die kapot wel nodig voor vonk
3. ik had ook dt zonder dat hele hadvat die liep dus is niet nodig

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
sPINE 9-9-2008 15:54 Print reply
Posts: 55
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
1. grijse ding weet ik niet
2. bobine kun je door meten eerst er voor en als je daar na geen stroom meer heeft is die kapot wel nodig voor vonk
3. ik had ook dt zonder dat hele hadvat die liep dus is niet nodig



2. ik bedoel dus niet de bobine :P achter (of onder, hoe je het maar zeggen wilt) dat grijse blokje zit een klein zwart blokje waar 2 draadjes naar toe lopen (nog niet eens 2 centimeter breed), dat blokje bedoel ik
 
Joel_koningslust 9-9-2008 15:55 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sPINE
[...]


2. ik bedoel dus niet de bobine :P achter (of onder, hoe je het maar zeggen wilt) dat grijse blokje zit een klein zwart blokje waar 2 draadjes naar toe lopen (nog niet eens 2 centimeter breed), dat blokje bedoel ik


1. dat is de spanningsregelaar
2. is waarschijnlijk t knipperlichrelais
3. ja kan gewoon
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
sPINE 9-9-2008 15:56 Print reply
Posts: 55
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


1. dat is de spanningsregelaar
2. is waarschijnlijk t knipperlichrelais
3. ja kan gewoon


Aha! hartstikke bedankt
Ik wou graag even weten of deze onderdelen ook van belang zijn om de brommer te kunnen starten, maar dat is dus niet het geval. (op de spanningsregelaar na dan)
 
Menu2t 9-9-2008 16:02 Print reply

Posts: 2815
kan iemand me een goeie indicatie geven wat betreft sproeiert:
110 Malossi lc
24mm stage6 R/T
ori ns1 pijp.
vervroegde ori ontsteking
 
NSR Supersprint special!
J_oram 9-9-2008 17:09 Print reply
Posts: 247
Ik heb een nieuwe 4 kleps membraam gekocht met carbon klepjes, alleen mijn vraag is moet je je cabr weer opnieuw afstellen als je er een ander membraam in stopt? dus van 2 kleps ijzer naar 4 kleps carbon?

Dit bericht is gewijzigd door J_oram op 9-9-2008 om 17:11 uur.
 
aprilia rs50
-simon- 9-9-2008 17:23 Print reply

Posts: 8211
zijn er 53.?? mm zuigers met pen 12?
van een crossmotor ofzo.
want mijn cilinder gaat naar van hout voor honen/tunen maar ik weet niet of er ook andere zuiger voor zijn of alleen mallosie.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 9-9-2008 om 17:24 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 87633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 71 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved