Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 959 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 61 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87592 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-rider 4-9-2008 22:32 Print reply

Posts: 453
zou een mvt binneroter van een mina hor.. op een am6 passen?? en anders op een honda :P
 
Royal Club 4-9-2008 22:39 Print reply

Posts: 60390
mina hoort op am6 te passen, of je een adaptor plaat moet maken voor de grondplaat weet ik niet, en honda past niet.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
gus 4-9-2008 22:41 Print reply

Posts: 445
was sleutel van revival kwijt,
heb nu contactslot eraf
alleen er lopen 5 draden naar toe...
welke moet ik nu tegen elkaar houden?
en hoezo 5 draden?? elektrisch schema maakt me niet wijzer:
http://www.tomosforu...revivalomfwiring.jpg
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-9-2008 22:43 Print reply

Posts: 10560
ik wil 40 velgen gestraald en gecoat hebben.
wat is hiervoor een nette prijs. als ik ze kaal aanlever , dus zonder banden , ventielen en lood.

gaat om autovelgen die zilvergrijs(liefst metallic) moeten worden
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Moto_FuriaDirk 5-9-2008 14:03 Print reply

Posts: 334
Hoi,
M'n MH furia wil niet meer in 1 keer starten (en dan ook niet in 2 keer kicken maar aanlopen gaatie net) en loopt langzaam terug in snelheid.
Ook wil hij niet zo lang en goed op top blijven rijden omdat ik dan het idee krijg dat ie kleine "warmloop" stukjes krijgt, en in z'n vijf en zes loopt hij met een beetje wind gelijk terug in de toeren.

Er staat nou 8750 op de teller, ding is origineel op een metrakit uitlaat na. Kan het zijn dat m'n zuigerveren versleten zijn?

mvg Dirk


 
Je moeder aan de poeder
kevin075 5-9-2008 14:10 Print reply
Posts: 18
vers rubber nodig voor derbi gpr nude 2005.
tips?
ervaringen?
 
Woutjuh 5-9-2008 14:15 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moto_FuriaDirk
Hoi,
M'n MH furia wil niet meer in 1 keer starten (en dan ook niet in 2 keer kicken maar aanlopen gaatie net) en loopt langzaam terug in snelheid.
Ook wil hij niet zo lang en goed op top blijven rijden omdat ik dan het idee krijg dat ie kleine "warmloop" stukjes krijgt, en in z'n vijf en zes loopt hij met een beetje wind gelijk terug in de toeren.

Er staat nou 8750 op de teller, ding is origineel op een metrakit uitlaat na. Kan het zijn dat m'n zuigerveren versleten zijn?

mvg Dirk



Zou best kunnen.
Moet je ff de compressie checken.
 
veel MT spul te koop!
Moto_FuriaDirk 5-9-2008 14:19 Print reply

Posts: 334
ik heb geen compressie meter.
wel is het zo dat als de brom niet met kicken wil starten ik de kick met mn hand zonder veel moeite naar achter kan drukken, makkelijker dan normaal is.

 
Je moeder aan de poeder
Jorik92 5-9-2008 14:43 Print reply
Posts: 217
Misschien een noob vraag, maar ik stel hem toch maar aangezien ik van verschillende personen verschillende meningen heb gehoord.

Ben een beginneling qua het schakelen, en nu vroeg ik me af:
De normale procedure van schakelen (van 3 naar 4 ofzo ) is Gas los & koppeling tegelijk intrekken, opschakelen, gas geven en koppeling loslaten tegelijk.

Heb ook wel eens gehoord van een schijnbaar snellere methode, namelijk:
Koppeling intrekken, opschakelen, koppeling loslaten ( Dus zónder je gas terug te draaien )

Maakt dit nou veel uit qua snelheid, en is dit slechter voor je versnellingsbak/blok?

Graag meer info

Jorik.
 
Sypie_Honda 5-9-2008 14:46 Print reply

Posts: 13830
jaah gewoon volgas houden, en dan koppeling klein stukje in knijpen, snel in de versnelling en koppeling weer laten klappen.

tja voor de sprint is het de schakelmanier, maar voor gewoon straat gebruik zou ik het maar gewoon wat kalmer aan doen.

alles krijgt wel extra op zijn bliksem, koppeling, versnellingsbak, ketting...
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
zundapp_rs 5-9-2008 15:08 Print reply

Posts: 682
hoeveel olie gaat er in een TZR voorvork?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 5-9-2008 15:15 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah gewoon volgas houden, en dan koppeling klein stukje in knijpen, snel in de versnelling en koppeling weer laten klappen.

tja voor de sprint is het de schakelmanier, maar voor gewoon straat gebruik zou ik het maar gewoon wat kalmer aan doen.

alles krijgt wel extra op zijn bliksem, koppeling, versnellingsbak, ketting...


kan brommerblok zat hebben, zo reed ik met mijn mt altijd.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
markhispania3 5-9-2008 15:49 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


kan brommerblok zat hebben, zo reed ik met mijn mt altijd.


waarom zou je dat doen bij normaal straatgebruik, die 0.5 seconden die je sneller bent daar heb je toch niets aan, en als je straks je blok kan reviceren ben je al die gewonnen tijd al weer kwijt.
 
Woutjuh 5-9-2008 15:58 Print reply

Posts: 4422
Inhouden vlak voor de powerband, een "dipje", ligt dat aan je sproeier?
 
veel MT spul te koop!
markhispania3 5-9-2008 15:59 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
Inhouden vlak voor de powerband, een "dipje", ligt dat aan je sproeier?


ik zou eerst de gasnaald wat verstellen.
 

Dit topic is 87592 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 61 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved