dat staat er niet op, maar wat zijn de gevolgen als ik wel gewoon met ATF II D ga rijden ?
slippende koppeling en zoon dingen kun je krijgen.
heb je hem er al inzitten? want als dat niet is ermee terug gaan en zeggen dat het voor een schakelbrommer is en geen automaat.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
staan die tapeinden zoveel verder uit elkaar dan als bij 80blokje van MT?
edit:
is toch wel 80 dan?
Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 2-9-2008 om 17:26 uur.
Van het watergekoeld honda blok staan de tapeindes bij een 80 en 50 blok even ver uitelkaar.
Het lijkt me eerder een 80cc blok omdat de spoel kanalen nog al groot zijn.
weet iemand of je de sleuteltjes voor een helm en stuurslot van een honda mb ergens kunt bestellen? op de code die er in staat ofzo.. want ik heb er nu helemaal geen sleuteltjes meer bij.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
weet iemand of je de sleuteltjes voor een helm en stuurslot van een honda mb ergens kunt bestellen? op de code die er in staat ofzo.. want ik heb er nu helemaal geen sleuteltjes meer bij.
waar duid stotterend rijden en dan afslaan en knallen in de uitlaat op? kan dit door te veel 2t olie komen? want ik had die er vlak voor wel wat extra bijgedaan omdat ik sinds lange tijd pas weer ging rijden en bang was voor mijn cil
edit: oh ja het gaat over een am6 blok
Dit bericht is gewijzigd door boerke op 2-9-2008 om 19:23 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: boerke
waar duid stotterend rijden en dan afslaan en knallen in de uitlaat op? kan dit door te veel 2t olie komen? want ik had die er vlak voor wel wat extra bijgedaan omdat ik sinds lange tijd pas weer ging rijden en bang was voor mijn cil
edit: oh ja het gaat over een am6 blok
Dit bericht is gewijzigd door boerke op 2-9-2008 om 19:23 uur.