Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1217 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 32 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-motard 25-8-2008 21:08 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]


ja tis wel zo ma politie weet natuurlijk ook nie hoe de brommer er uitzag toen die wel orgineel was ma toch als ze je echt willen hebben



nou als jij een stevige, met ophoogbusjes, stuurinrichting hebt op MT zal de politie niet moeilijk doen.
het moet gewoon goed en stevig sturen, dat is het enige. als je balhoofdspeling hebt waar je u tegen zegt, en je voorwiel zit er scheef in dan is het een ander verhaal
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
henk43 26-8-2008 14:03 Print reply

Posts: 916
is de cdi van een mt5 het zelfde als die van een mtx sh?

Want sh is 12 volt en mt5 6volt, maar ik weet niet of dit uit maakt bij de cdi.
 
Nobody said it was easy
- Han - 26-8-2008 14:06 Print reply

Posts: 9667
kan erop ja

die 12 of 6 volt heeft niks met de cdi te maken
 
<10.000 posts
yamaha rd50 mx 26-8-2008 14:48 Print reply

Posts: 748
eey ik was net aan het rijden en in de 4e versnelling valt de brommer een beetje terug hij komt bijna niet op toeren waar kan dit aan liggen hij deet dit eerst nooit maar ik had pas de koppelingskabel vervangen en ik heb wat hier aan versteld:




da boutje en die schroef

kan dat hier aan liggen of is het heel wat anders?



Dit bericht is gewijzigd door yamaha rd50 mx op 26-8-2008 om 14:49 uur.
 
On the road again!
mtx-bart 26-8-2008 14:50 Print reply
Posts: 816
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
Wat is de breedste achterband die op mijn MTX-sh kan?
Ik geloof zelf 4.50 inch, dat is iets van 115 bandenmaat?

Gr Bart


 
RowdyCross 26-8-2008 15:02 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]





Meet je achterbrug op, in de velg past het 9/10 keer wel.
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
Twizz 26-8-2008 15:29 Print reply

Posts: 851
wa voor aanghanger kan ik achter me tsx hange en hoe?




kun je met een tsxblok met 50cc 16mm ori uitlaat tog nog wel een leuke 40(en dan bdoel ik da die tog nog wel wa kracht heeft) als je het op een skelter zet?

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 26-8-2008 om 15:35 uur.
 
houw ns op!
Menu2t 26-8-2008 15:31 Print reply

Posts: 2815
Ik ben opzoek naar een leuk carburateurtje voor achter mijn 110Malossi.
Zat zelf te denken aan een 24mm Mikuni of Keihin oid.
Heeft er iemand goeie/slechte ervaringen met 1 van beide, of misschien een andere carburateur als aanrader?
 
NSR Supersprint special!
snol 26-8-2008 15:40 Print reply
Posts: 143
26mm dell (rondschuif)

leuke carb ervoor heb hem zelf ook erop zitten
 
HPI (03) GEZOCHT. HONDA MTX.
Derbi-Olaf 26-8-2008 15:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
Ik ben opzoek naar een leuk carburateurtje voor achter mijn 110Malossi.
Zat zelf te denken aan een 24mm Mikuni of Keihin oid.
Heeft er iemand goeie/slechte ervaringen met 1 van beide, of misschien een andere carburateur als aanrader?

even als aanrader als je een koopt, koop dan een echt merk, geen immitatie, liever een échte 2dehandse dan een nieuwe immitatie vaak ben je dan ook nog voordeliger uit
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joel_koningslust 26-8-2008 16:00 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

even als aanrader als je een koopt, koop dan een echt merk, geen immitatie, liever een échte 2dehandse dan een nieuwe immitatie vaak ben je dan ook nog voordeliger uit



sommige imi's zijn ruim goed genoeg hoor
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Menu2t 26-8-2008 16:05 Print reply

Posts: 2815
Wat fantic zegt ben ik zelf ook wel bekend mee. Alleen ben ik benieuwd naar een eventueel verschil. Soms hoor je dat zelfs een echte mikuni moeilijk af te stellen is, wat is hiervan waar bijvoorbeeld?

@ snol: was niet van plan om groter te gaan dan 24mm ivm verbruik. Heb der nu een 18mm keihin opzitten, maar dit knijpt hem echt en dat is ook goed te merken.
 
NSR Supersprint special!
Derbi-Olaf 26-8-2008 16:06 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



sommige imi's zijn ruim goed genoeg hoor

het probleem is juist dat er zelfs in een merk onderling veel verschil zit.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
snol 26-8-2008 16:13 Print reply
Posts: 143
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
Wat fantic zegt ben ik zelf ook wel bekend mee. Alleen ben ik benieuwd naar een eventueel verschil. Soms hoor je dat zelfs een echte mikuni moeilijk af te stellen is, wat is hiervan waar bijvoorbeeld?

@ snol: was niet van plan om groter te gaan dan 24mm ivm verbruik. Heb der nu een 18mm keihin opzitten, maar dit knijpt hem echt en dat is ook goed te merken.

zijn verder prima carbs die je voorstelde dus gewoon doen (wel echte geen namaak meuk maar dat lijkt me duidelijk)
 
HPI (03) GEZOCHT. HONDA MTX.
Joel_koningslust 26-8-2008 16:14 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

het probleem is juist dat er zelfs in een merk onderling veel verschil zit.


det klopt. de een kan totaal verschillen van de ander. terwijl ze zelfs uit dezelfde doos komen

dus eigenlijk moet je een imi altijd even afwerken enzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 87534 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 32 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved