Twizz |
24-8-2008 18:53 |
 Posts: 851 |
Kan een PHBN carb(dellorto) ook op een suzuki tsx?
want ik zie meestal dat het de PHBG carbs zijn die erop kunne
|
|
houw ns op! |
|
Niek de Wildt |
24-8-2008 19:07 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Twizz
Kan een PHBN carb(dellorto) ook op een suzuki tsx?
want ik zie meestal dat het de PHBG carbs zijn die erop kunne
http://www.dellorto....amp;PartsectionID=20
hier vind je de maten, dan kun je zelf meten of het gaat lukken.
|
|
|
|
Twizz |
24-8-2008 19:17 |
 Posts: 851 |
|
|
houw ns op! |
|
bierbundelhonda |
24-8-2008 19:18 |
 Posts: 3396 |
is het mogelijk om in een MT tank en in een honda CRM tank een benzine meter tebouwen?
dus dat er een mogelijk temaken valt dat ik een lampje kan laten branden
warneer er bijvoorbeeld nog maar 2 liter in de tank zit ofzo
ik ben namelijk al 2 X zonder bezine stil komen testaan :P en ik vind het niet zo prettig :P (tis lomp oke) maar ik vind het ook meteen leuk om wat nieuws uit tevinden
|
|
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!! |
|
Derbi-Olaf |
24-8-2008 20:13 |
 Posts: 14999 |
weet iemand de diameter van de voor-en achteras van het oude model GPR, en van het nieuwe model?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
mtx-motard |
24-8-2008 21:18 |
 Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
is het mogelijk om in een MT tank en in een honda CRM tank een benzine meter tebouwen?
dus dat er een mogelijk temaken valt dat ik een lampje kan laten branden
warneer er bijvoorbeeld nog maar 2 liter in de tank zit ofzo
ik ben namelijk al 2 X zonder bezine stil komen testaan :P en ik vind het niet zo prettig :P (tis lomp oke) maar ik vind het ook meteen leuk om wat nieuws uit tevinden
gewoon altijd op de normale tank zetten, en als hij dan uitvalt zet je hem op de reserve tank. makkelijker kan niet
en anders moet je een tank verneuken en er een skoeter ding in zetten. maar dat word groot gepruts, en het moet lek vrij.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
apriliarx50 |
24-8-2008 21:19 |
Posts: 205 |
hoe krijg ik via imageshack foto's in mijn gallery
alv
|
|
|
|
mtx-motard |
24-8-2008 21:20 |
 Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: apriliarx50
hoe krijg ik via imageshack foto's in mijn gallery
alv
kijk maar in FAQ
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
just_pelmke |
24-8-2008 21:53 |
 Posts: 1349 |
waarin verschilt een honda 50 cc blok met een 80 cc blok?
slag of boring?
|
|
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel |
|
De Schout |
24-8-2008 22:02 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
waarin verschilt een honda 50 cc blok met een 80 cc blok?
slag of boring?
.
het mt/mb blok scheelt in boring en slag. mbx ed. alleen in boring.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
marjo |
24-8-2008 22:03 |
 Posts: 1211 |
|
|
|
|
marjo |
24-8-2008 22:07 |
 Posts: 1211 |
Ik heb een spuitbus verf gekocht (hittebestendig tot 650 graden) voor mijn uitlaat. Op de bus staat dat je na het spuiten de verf ca. 30 min. moet verhitten tot 160 graden. Hoe moet ik dit doen?? Ik dacht er zelf al aan om gewoon de motor een tijdje te laten draaien maar aangezien de lak die ervoor is tot 650 graden gaat, denk ik dat hij wel even warmer wordt dan 160 graden.
bvd. Marjo
|
|
|
|
ikkejw |
24-8-2008 22:07 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]
gewoon altijd op de normale tank zetten, en als hij dan uitvalt zet je hem op de reserve tank. makkelijker kan niet
en anders moet je een tank verneuken en er een skoeter ding in zetten. maar dat word groot gepruts, en het moet lek vrij.
ik kan maar 100 meter rijden op reserve, weet niet of dat bij alle MT's zo is?
anders gewoon een y-splitsing op het benzine slangetje zetten, en dan een extra benzineslang bij je tank langs omhoog laten lopen. dit had ik ook gemaakt, maar bij mij lekte de y-splitsing :(
als je dat een beetje netjes doet kun je op het 2e benzineslangetje precies aflezen hoeveel er nog in de tank zit.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Royal Club |
24-8-2008 22:08 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marjo
Ik heb een spuitbus verf gekocht (hittebestendig tot 650 graden) voor mijn uitlaat. Op de bus staat dat je na het spuiten de verf ca. 30 min. moet verhitten tot 160 graden. Hoe moet ik dit doen?? Ik dacht er zelf al aan om gewoon de motor een tijdje te laten draaien maar aangezien de lak die ervoor is tot 650 graden gaat, denk ik dat hij wel even warmer wordt dan 160 graden.
bvd. Marjo
gewoon eronder doen en een stukje 50 gaan rijden
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ikkejw |
24-8-2008 22:10 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marjo
Ik heb een spuitbus verf gekocht (hittebestendig tot 650 graden) voor mijn uitlaat. Op de bus staat dat je na het spuiten de verf ca. 30 min. moet verhitten tot 160 graden. Hoe moet ik dit doen?? Ik dacht er zelf al aan om gewoon de motor een tijdje te laten draaien maar aangezien de lak die ervoor is tot 650 graden gaat, denk ik dat hij wel even warmer wordt dan 160 graden.
bvd. Marjo
ff in de oven leggen
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|