nick.jong |
23-8-2008 21:55 |
Posts: 41 |
Hallo,
Ik heb een mtx-sh 70cc parmakit. Hij loopt stationair goed alleen als ik rij maakt hij lage toeren wel maar de hoge toeren niet. Hij blijft dan hangen . Er zit een 16mm carburateur onder en sproeier 110. Ligt het misschien aan mijn ontsteking?
Op z'n top rijd hy 40.
Dit bericht is gewijzigd door nick.jong op 23-8-2008 om 21:55 uur.
|
|
|
|
mtx-bart |
23-8-2008 22:19 |
Posts: 816 |
Met de sproeier moet je ongeveer wel goed zitten, waarschijnlijk nog iets kleiner, maar heb je je brommer niet gewoon te zwaar vertand dat hij daarom geen toeren wilt maken?
Maakt hij wel toeren in zijn vrij?
|
|
|
|
Thijsje |
23-8-2008 22:24 |
 Posts: 1687 |
hoi,
ik heb last van allemaal rare vonkjes uit mn cilinder... --» http://www.youtube.com/watch?v=M7wyI2SK8vs
de uitlaat is er af.. maar dan zou hij het toch geqwoon moeten doen..
onsteking staat goed afgestelt.
is een honda mb blok, in een mtx frame gebouwd.
Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 23-8-2008 om 22:25 uur.
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
Derbi-Olaf |
23-8-2008 22:40 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
hoi,
ik heb last van allemaal rare vonkjes uit mn cilinder... --» http://www.youtube.com/watch?v=M7wyI2SK8vs
de uitlaat is er af.. maar dan zou hij het toch geqwoon moeten doen..
onsteking staat goed afgestelt.
is een honda mb blok, in een mtx frame gebouwd.
Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 23-8-2008 om 22:25 uur.
prbeer hem eens te starten terwijl je het gas vol open houd, zonder vinger op de carb 
ziet eruit alsof 'ie te veel krijgt/verzopen is.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Saknet |
24-8-2008 5:35 |
 Posts: 10355 |
noumoe, ik heb al gereageerd in je topic hoor.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
2takt Gangster |
24-8-2008 11:17 |
 Posts: 1147 |
je draait hem volgens mij wel de verkeerde kant op in het filmpje of moet aan mij liggen
|
|
|
|
d.m. |
24-8-2008 16:16 |
Posts: 1390 |
ik had even een vraagje:
past een voorvork van een peugeot vivacity meteen in een ludix?
alvast bedankt
|
|
Derbi Senda X-treme Pro |
|
Sj_dt |
24-8-2008 16:26 |
Posts: 886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2takt Gangster
je draait hem volgens mij wel de verkeerde kant op in het filmpje of moet aan mij liggen
hij draait hem idd de verkeerde kant op.
|
|
|
|
Sj_dt |
24-8-2008 16:28 |
Posts: 886 |
ik ben bezig met de bedrading van mijn honda mtx sh. mijn mtx heeft geen accu, komt ook geen op, moet de draad die normaal naar de accu gaat en dan naar de spoel, nu meteen naar de spoel?
|
|
|
|
Timmy_turner |
24-8-2008 16:48 |
 Posts: 21 |
 ik ben eergister aangehouden voor controle op de roller bank
boete van 40 euro omdat ik 4km van de max constr snelheid overtreed
maar nu is mijn vraag
bij de info op de boete staat alle gegevens enzo over brommer e.d
merk: honda type: AD01 ( ze hebben dus het type nr van mn frame afgelezen en niet van mijn papieren waar mt50 staat)
kan ik hier nog wat mee?
|
|
|
|
Royal Club |
24-8-2008 16:52 |
|
ikkejw |
24-8-2008 16:52 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timmy_turner
ik ben eergister aangehouden voor controle op de roller bank
boete van 40 euro omdat ik 4km van de max constr snelheid overtreed
maar nu is mijn vraag
bij de info op de boete staat alle gegevens enzo over brommer e.d
merk: honda type: AD01 ( ze hebben dus het type nr van mn frame afgelezen en niet van mijn papieren waar mt50 staat)
kan ik hier nog wat mee?
ad01 is het typenummer, mt5 is de handelsbenaming.
kun je helemaal niks mee dus.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Timmy_turner |
24-8-2008 16:54 |
 Posts: 21 |
hehe ok thnx nja 40 euro is zo verdient dus zo erfg is het ook niet
|
|
|
|
ikkejw |
24-8-2008 16:56 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timmy_turner
hehe ok thnx nja 40 euro is zo verdient dus zo erfg is het ook niet
40 euro vind ik anders heel wat voor 4 kmh
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
DevilDriver |
24-8-2008 17:11 |
Posts: 447 |
|
|
Omelette du Fromage. |
|