Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 619 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 179 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88687 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 15-10-2008 22:37 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]

jah maar hij zegt past ook op het 50 blok

dus ik weet dan niet zeker ofdat hij dan het blok van er bedoelt,, of
het 50 blok van een tsx..


er bestaat een 80cc cilinder voor een ER 50 blok, die cilinder is passend te maken op tsx, moeten carters gekotterd en moet je een ER uitlaat hebben

 
Mt5_grolsch 15-10-2008 22:45 Print reply

Posts: 2014
hallo,


als ik voor mijn senda een cilinder heb die de zelfde slag heeft en de cilinder wangen zijn netzo groot en ik moet alleen de tapeinden verplaatsen dan is het tog klaar of niet en moet het gewoon goed lopen?


 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
thunderbird - Forum en Sales Moderator 15-10-2008 22:48 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


er bestaat een 80cc cilinder voor een ER 50 blok, die cilinder is passend te maken op tsx, moeten carters gekotterd en moet je een ER uitlaat hebben


er cilinder heeft toch een schuine uitlaatpoort, dus dan kom je toch niet uit met je frame van tsx? of is die 80 dan wel met rechte uitlaatpoort
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Frysk 15-10-2008 22:49 Print reply

Posts: 34930
waar kun je stationair sproeiers krijgen voor 28mm keihin 'pwk'
 
giggitybyte
Joel_koningslust 15-10-2008 22:52 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
hallo,


als ik voor mijn senda een cilinder heb die de zelfde slag heeft en de cilinder wangen zijn netzo groot en ik moet alleen de tapeinden verplaatsen dan is het tog klaar of niet en moet het gewoon goed lopen?




kan, maar kan ook weer niet

licht aan de verschillen tussen carters van de verschillende blokken
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Mt5_grolsch 15-10-2008 22:53 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


kan, maar kan ook weer niet

licht aan de verschillen tussen carters van de verschillende blokken



hoe bedoel je dat?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
kenny77 15-10-2008 22:54 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

er cilinder heeft toch een schuine uitlaatpoort, dus dan kom je toch niet uit met je frame van tsx? of is die 80 dan wel met rechte uitlaatpoort


Is ook gewoon schuin.
Maar snel was die cilinder niet, volgens mijn vader.
Wel veel koppel.
 
Joel_koningslust 15-10-2008 22:57 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



hoe bedoel je dat?


omdat bijvoorbeeld bij blok 1 de cilindervoet 1cm van het middelpunt van de krukas kan zitten. en bij blok 2 bijvoorbeeld 2cm. en dan verschillen gewoon de drijfstanglengtes
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
joost125 15-10-2008 23:00 Print reply

Posts: 448
heeft een 125 er dezelfde krukas als een ander blok van suzuki?
 
Mt5_grolsch 15-10-2008 23:07 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


omdat bijvoorbeeld bij blok 1 de cilindervoet 1cm van het middelpunt van de krukas kan zitten. en bij blok 2 bijvoorbeeld 2cm. en dan verschillen gewoon de drijfstanglengtes



wat ik zo op het oog kan zien is de cilinder die ik erop wil zetten korter maar als ik er nu een opvulplaat onder maak is het dan goed of klopt dan de carter flow en druk niet meer?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Joel_koningslust 15-10-2008 23:10 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]



wat ik zo op het oog kan zien is de cilinder die ik erop wil zetten korter maar als ik er nu een opvulplaat onder maak is het dan goed of klopt dan de carter flow en druk niet meer?


welke cilinder wil je erop?

carter flow en druk zijn zowiezo anders. maar het kan evengoed prima lopen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Moto_FuriaDirk 15-10-2008 23:16 Print reply

Posts: 334
vraagje,
Heb met m'n Furia net m'n nieuwe zuiger ingereden (200 km).
Toen ik hem voor het eerst weer doortrok tot z'n top (+- 85) toen moest de maat waar ik mee aan het knallen was afremmen omdat m'n brommer zo ging roken dat hij niks meer zag.

Het was witte rook, iemand die weet waarom hij zo gigantisch ging roken? denk zelf koelvloeistof lek, maar hoop ontzettend van niet:P

iemand wat slims te roepen?

alvast bedankt,

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Hmm, slim roepen:

witte rook is koelvloeistof?


iemand andere mogelijkheid?

Dit bericht is gewijzigd door Moto_FuriaDirk op 16-10-2008 om 0:47 uur.
 
Je moeder aan de poeder
Henk-88 15-10-2008 23:17 Print reply

Posts: 26703
Hmm, slim roepen:

witte rook is koelvloeistof?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Raoul 15-10-2008 23:22 Print reply

Posts: 2997
heeft iemand de pagina van die jongen met die mt uit noorwegen?

die met 110 cc en derbi senda spul derin enzo
 
Aprilia MX (H)
Kurzel 15-10-2008 23:49 Print reply

Posts: 2369
vraagje,
waar staat de RK voor,
bij de uitlaat: metrakit RK?

 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][

Dit topic is 88687 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 179 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved