Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 776 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 163 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87142 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Twizz 10-10-2008 22:35 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johan senda
Wat voor carb heeft die scooter dan?

Gewoon origineel, ik weet niet, het is voor 4takt
 
houw ns op!
Johann 10-10-2008 22:37 Print reply

Posts: 1273
Het beste is dat je een brom boer zoekt, ik weet het zo ook niet en er kan erg veel verschil in zitten.
 
SebasOpWeg 10-10-2008 22:38 Print reply

Posts: 178
Kun je een demper van bijvoorbeeld een Kawasaki ZX-9R pasmaken op een originele derbi uitlaat? en beinvloed dit dan de prestaties van de brommer of maakt dat niks uit? en het geluid?
 
in de lucht
Royal Club 10-10-2008 22:41 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SebasOpWeg
Kun je een demper van bijvoorbeeld een Kawasaki ZX-9R pasmaken op een originele derbi uitlaat? en beinvloed dit dan de prestaties van de brommer of maakt dat niks uit? en het geluid?


prestatie verandert niet, behalve dat het fucking lelijk is en wss meer herrie zal geven
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
SebasOpWeg 10-10-2008 22:43 Print reply

Posts: 178
Oke bedankt, vroeg het me zomaar af
 
in de lucht
Niek de Wildt 10-10-2008 22:52 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
Past een sproeier van een mikuni carb ook in een ori carb van kymco scooter?


daar gaat DellOrto klein in.

Als je toevallig je kymco aan het ontgrendsen bent, raad ik je aan 82 erin te doen.
Zie hier de volledige uitleg voor ontgrendsen, en waarom die sproeier 82:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/52416
 
Niek de Wildt 10-10-2008 23:00 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SebasOpWeg
Kun je een demper van bijvoorbeeld een Kawasaki ZX-9R pasmaken op een originele derbi uitlaat? en beinvloed dit dan de prestaties van de brommer of maakt dat niks uit? en het geluid?


zolang je de lengte van de stinger/tailpijp niet veranderd en de pijp die daaraan komt een grotere dia heeft is er geen probleem.

ik zou dan gaan voor een halve nep demper, dus de demper na 2/3 van het expansie gedeelte lassen (terwijl daarbinnen in nog gewoon de rest van de expansie en de tailpijp doorloopt.
zo dus:



dan zit er geen lullig pijpje tussen, en is de lengte van je uitlaat niet veranderd (lengte mag wel veranderen van je tailpijp/stinger, maar niet met die diameter, zolang de diameter ongv een halve cm meer is, heeft het al geen invloed meer en is het dus geen probleem.
 
Derbi-Olaf 10-10-2008 23:57 Print reply

Posts: 14999
weet iemand toevallig iets meer over dit ziek ding? :
http://nl.youtube.co...&feature=related

(buiten dat het een gpr met crf450 blok is enzo) miss een project-page?

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 10-10-2008 om 23:58 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
antonhonda 11-10-2008 12:24 Print reply

Posts: 3616
puch zone manet
uit de onsteking naar bobine is dan de blauwe of gele draad die op de bobine moet ??
is vast wel iemand die dit heeft gedaan bvd

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Niek de Wildt 11-10-2008 15:03 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
puch zone manet
uit de onsteking naar bobine is dan de blauwe of gele draad die op de bobine moet ??
is vast wel iemand die dit heeft gedaan bvd




Maak een foto, en ik zal het je vertellen,
 
antonhonda 11-10-2008 17:38 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]



Maak een foto, en ik zal het je vertellen,


is al gelukt
maar een achterlicht glas voor z one hoe kan ik daar aan komen ??

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
baquba 11-10-2008 17:52 Print reply

Posts: 156
Wat is nou zo'n beetje de allersnelste 50cc cilinder voor een honda nsr. Ik lees dingen als GE2/GT4? Zijn die cilinders snel of zijn er nog snellere?

Dit bericht is gewijzigd door baquba op 11-10-2008 om 17:52 uur.
 
BIET 11-10-2008 17:56 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: baquba
Wat is nou zo'n beetje de allersnelste 50cc cilinder voor een honda nsr. Ik lees dingen als GE2/GT4? Zijn die cilinders snel of zijn er nog snellere?

Dit bericht is gewijzigd door baquba op 11-10-2008 om 17:52 uur.

Dat zijn wel snelle cilinders, verder zijn er nog wel een aantal 50cc'tjes tekoop, zoals de athena. In de SOBW rijdt vrijwel iedereen die @ nsr basis rijd toch wel met een ge2 gt4. Heb er hier ook 2 liggen. Natuurlijk halen ze daar de dremel wel eventjes flink door de cil heen...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
baquba 11-10-2008 18:08 Print reply

Posts: 156
En wat voor krukas kan ik nou het beste gebruikten bij zulke snelle cilinders?
 
Jelmer MX 11-10-2008 18:08 Print reply

Posts: 13514
standaard
 

Dit topic is 87142 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 163 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 162, 163, 164 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved