Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 543 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 142 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87502 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mrgforce 4-10-2008 16:59 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Niet met de hendel ingeknepen uiteraard

En een nachtje is wat veel want 't kan zijn dat 's ochtends 't reservoir leeg is en dan zit er weer lucht in; beter wat geduld en met wat biertjes wachten...


En 't is 'lazy' btw

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 4-10-2008 om 0:36 uur.


Of gewoon de hydrolyse pomp dr op zetten ben je zo klaar!
 
jan-dx11 4-10-2008 17:00 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
Kheb nu een TSX maar kwil nu iets om te crossen. Wat raden jullie aan? een 125cctje of toch maar eerst een 70/80cc?

(of denken jullie dat ik meer aan 500cc moet denken)

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 4-10-2008 om 16:57 uur.


125cc moet kunnen denkzz voor een 16/17/18 jarige is 80cc vrij klein denkzz
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
gerwin88 4-10-2008 17:01 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]



aha! altijd geinig om te weten en een mt alleen moto track dus dan is de mt voor op de weg en de mtx voor offroad?


dit komt btw rechtstreeks van wikipedia af hoor
 
VW rider for live
Twizz 4-10-2008 17:05 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]


125cc moet kunnen denkzz voor een 16/17/18 jarige is 80cc vrij klein denkzz

njah d8 ik zelf ook, maar kd8 misschien zijn dr van die mense die zegge doe eerst maar ns 70cc..

maja kheb wel al ooit gereden op 125cc..
maar k kan nie zegge da ik er égt ervaring mee heb(sowieso is het nog steeds iedere keer dezelfde cr125 geweest met tune-uitlaat)
daar heb ik ongeveer n half uurtje op gereden denk ikk zo in zn totaliteit. maar dat bevalt me wel (maar tis zo duur)
 
houw ns op!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 4-10-2008 17:06 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]


125cc moet kunnen denkzz voor een 16/17/18 jarige is 80cc vrij klein denkzz

80cctje is veel te klein. ik heb nu een 125 als eerste crosser en das wel leuk hoor ik denk dat je met een 250 als eerste crosser het volle vermogen toch nog niet durft te gebruiken.. ligt er natuurlijk aan hoe groot en zwaar je bent e.d. maar over het algemeen....

 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Twizz 4-10-2008 17:08 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

80cctje is veel te klein. ik heb nu een 125 als eerste crosser en das wel leuk hoor ik denk dat je met een 250 als eerste crosser het volle vermogen toch nog niet durft te gebruiken.. ligt er natuurlijk aan hoe groot en zwaar je bent e.d. maar over het algemeen....


Laat ik het er maar op houden dat ik schriel ben

Ik weeg 60 kilo ofzo

Maar ik denk indd dat 125cc de juiste keus is(sowieso omdat ik natuurlijk niet wil onderdoen voor ferdie met de cr125,, dies 20cm kleiner dan ik:P)

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 4-10-2008 om 17:09 uur.
 
houw ns op!
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-10-2008 17:09 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

80cctje is veel te klein. ik heb nu een 125 als eerste crosser en das wel leuk hoor ik denk dat je met een 250 als eerste crosser het volle vermogen toch nog niet durft te gebruiken.. ligt er natuurlijk aan hoe groot en zwaar je bent e.d. maar over het algemeen....



met een 250 en een 125 die achter elkaar aanrijden kun je met een 250 met veel minder toeren af en zullen de zuigers stukkie langer meegaan.

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 4-10-2008 17:27 Print reply

Posts: 13830
met een 125 ga je ongeveer even hard als met een 250, maar idd zoals crossgek zegt, ze hebben wat meer kracht onderin, dus je hoeft niet continu te janken.

125 is echt leuk, toch een stukje lichter als een 250, en er zijn er wat meer van op de markt.

ik zou investeren in een CR 125, veel leuker crossen als een brommer. die dingen zijn er voor gemaakt, goeie vering, genoeg vermogen, fabrieks ori kanker snel.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 4-10-2008 17:40 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]

Laat ik het er maar op houden dat ik schriel ben

Ik weeg 60 kilo ofzo

Maar ik denk indd dat 125cc de juiste keus is(sowieso omdat ik natuurlijk niet wil onderdoen voor ferdie met de cr125,, dies 20cm kleiner dan ik:P)

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 4-10-2008 om 17:09 uur.

ja dan is een 125 denk het beste om op te beginnen. ik ben zelf ook ongeveer 60 kilo(1,71 lang) en ik kan er goed mee overweg. rijd een iets gekietelde rm125 met hgs pijpje..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
mrgforce 4-10-2008 17:46 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
[...]


dit komt btw rechtstreeks van wikipedia af hoor



wat kan men zonder wikipedia
 
-simon- 4-10-2008 17:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
met een 125 ga je ongeveer even hard als met een 250, maar idd zoals crossgek zegt, ze hebben wat meer kracht onderin, dus je hoeft niet continu te janken.

125 is echt leuk, toch een stukje lichter als een 250, en er zijn er wat meer van op de markt.

ik zou investeren in een CR 125, veel leuker crossen als een brommer. die dingen zijn er voor gemaakt, goeie vering, genoeg vermogen, fabrieks ori kanker snel.


als je met crossen kijkt zijn de mx2 inter sneller als de mx1 inters. die vooraan rijden dan. kun je mooi zien als ze met 2e start bewijs rijden de mx2 rijden die gaan dan meestal bij de mx1 in de klasse en dan rijden ze ook vooraan mee of op kop.
maar dat zijn dan wel meestal 144 cc dus dat scheelt ook flink maar. langzamer is een 125 idd zeker niet met crossen.

die gp rijders zullen wss wel sneller zijn met een mx1 machine maar die kunnen ook alles benutten of het vermogen is zelf te weinig. want die rijden hem de heletijd tegen de begrenzer zowat.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Derbi-Olaf 4-10-2008 18:22 Print reply

Posts: 14999
hoe gaat dit ongeveer lopen op een oud type gpr?

-50cc ori met fluiters, getuned
-21mm carb(dell'ortho)
-polini binnenrotor
-carbon membraanklepjes (eventueel het membraan zelf ook nog wat aanpassen)
-opmaat uitlaat (door luc foekema)
-opmaat kop (wederom door L.f.)
-twin air filtertje

volgens mij ben ik niks vergeten nu.


Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 4-10-2008 om 18:23 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 4-10-2008 18:24 Print reply

Posts: 60390
115 denk.

wel icm een boel toeren
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 4-10-2008 18:27 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
115 denk.

wel icm een boel toeren

das niet erg
hoop alleen dat mijn kruk dat geweld dan nog wel leuk vindt.
en een PK of?... 12-13 ? of zit ik er dan ver naast?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 4-10-2008 18:33 Print reply

Posts: 60390
12 miss.

donder er gewoon een doppler endurance is.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 87502 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 142 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved