Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 33

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51456 - "kleine vragen" topic - deel 33
Pagina 126 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marcell 28-9-2008 15:49 Print reply

Posts: 37
Even een vraagje over choke. Ik heb nu een tijdje een yamaha tzr, origineel nog ik heb 'm wel bijna ingereden maar moet nog ff geld sparen x"D maar daar gaat 't niet over.

Ik heb nu als ik voluit ga, in de 6 en ik draai de choke helemaal open gaat ie gewoon 5 km harder. ik ben er inmiddels al achter dat er een grotere sproeier in moet eigenlijk (als ik koud start haalt ie gewoon de 3000 toeren niet in ze 1 ) maarja hij is zo geleverd.

Kan dit kwaad dat ik af en toe als ik iets sneller wil, de choke open doe onder het rijden? Of is dit slecht? Thanks
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-9-2008 15:51 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcell
Even een vraagje over choke. Ik heb nu een tijdje een yamaha tzr, origineel nog ik heb 'm wel bijna ingereden maar moet nog ff geld sparen x"D maar daar gaat 't niet over.

Ik heb nu als ik voluit ga, in de 6 en ik draai de choke helemaal open gaat ie gewoon 5 km harder. ik ben er inmiddels al achter dat er een grotere sproeier in moet eigenlijk (als ik koud start haalt ie gewoon de 3000 toeren niet in ze 1 ) maarja hij is zo geleverd.

Kan dit kwaad dat ik af en toe als ik iets sneller wil, de choke open doe onder het rijden? Of is dit slecht? Thanks


het is wel slecht met een te kleine sproeier te rijden
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Marcell 28-9-2008 15:56 Print reply

Posts: 37
oke dankje. ook als ie maar beetje te klein is? wat ik denk dat dat het geval is. Maar met choke rijden maakt nie uit?
 
Jorik92 28-9-2008 16:14 Print reply
Posts: 217
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcell
oke dankje. ook als ie maar beetje te klein is? wat ik denk dat dat het geval is. Maar met choke rijden maakt nie uit?

Beter dat je het wel ff veranderd, gooi er een maatje of 2 maten groter in
Wat betreft de choke, zou opzich geen kwaad kunnen..

Dit bericht is gewijzigd door Jorik92 op 28-9-2008 om 16:14 uur.
 
Twizz 28-9-2008 16:20 Print reply

Posts: 851
wat is het voordeel van carbon membraankleppen t.o.v. normale?
 
houw ns op!
rieju_racer 28-9-2008 16:55 Print reply

Posts: 1308
hoe kun je de oude blokolie eruit laten lopen is daar een schroef voor?
 
Tijd is geld, geld is bier, en bier is lekker
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-9-2008 17:14 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rieju_racer
hoe kun je de oude blokolie eruit laten lopen is daar een schroef voor?


nee , je moet met een rietje via de vuldop alles eruit zuigen
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
rieju_racer 28-9-2008 17:19 Print reply

Posts: 1308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


nee , je moet met een rietje via de vuldop alles eruit zuigen

moeilijk ofnie pipo?
 
Tijd is geld, geld is bier, en bier is lekker
Jasper Strahiem 28-9-2008 17:30 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
wat is het voordeel van carbon membraankleppen t.o.v. normale?

carbon is wat lichter en sterker geloof ik. prestatie verschil weet ik niet


Ik heb een derbi blok met een nieuwe 50 snel cilinder. Verder is alles orgineel. Ik weet niet wat de orginele sproeier is. Dus heb niet veel idee wat er in moet. Weet iemand wat de orginele senda sproeier is na het ontgrensen? dus zonder prop en luchtfilter begrensing. Of iemand een tip wat er in moet met 50snel en yasuni onderlangs

Dit bericht is gewijzigd door Jasper Strahiem op 28-9-2008 om 17:34 uur.
 
Make the most of now
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-9-2008 17:40 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rieju_racer
[...]

moeilijk ofnie pipo?


je kunt toch zelf ook wel bedenken dat een aftapplug onderaan je blok zit.


jeweet wel ivm zwaartekracht. olie wil naar beneden...
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
MaikelF12 28-9-2008 22:34 Print reply

Posts: 174
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
wat is het voordeel van carbon membraankleppen t.o.v. normale?

Dat ze geen schade aanrichten als ze in je cilinder terrecht komen.

Passen op een MTX de Kenda K760 80/100-21 voor en 100/100-18 achter?
 
Mathijs MT5 29-9-2008 9:16 Print reply

Posts: 734
Hoe kun je piepende remmen bij een senda verhelpen?
 
Henk-88 29-9-2008 9:24 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
wat is het voordeel van carbon membraankleppen t.o.v. normale?



Carbon blijft afsluiten, stalen gaan op den duur beetje openstaan.

Er zijn vast meer voordelen maar er zullen ook wel nadelen zijn.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Leen 29-9-2008 9:27 Print reply

Posts: 26877
Grootste voordeel is dat wanneer ze afbreken dat carbon gewoon verbrand en geen schade aanricht.
 
-TimP- 29-9-2008 12:43 Print reply

Posts: 1836
Paar vraagjes:

Past een mb remklauw op een nsr zonder aan te hoeven passen?

Past een koppelingshandel van een mb op een nsr zonder aan te passen?
 
zxr club zx6r 2003

Dit topic is 87598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 126 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved