Het best koop je een 18mm Keihin, geen imitatie. Je kan ook een 20mm mikuni kopen, maar die is veel minder fijn om af te stellen. Veel verschil in vermogen merk je ook niet.
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BIET
Je carb heeft geen directe invloed op je top, alleen op je trekkracht, maar als je meer trekkracht heb kan je wel weer zwaarder vertanden.
Ja, daardoor kan de carb indirect wel invloed hebben op je top, maar niet direct, op het moment dat jij een carb monteerd die groter is en hem goed afsteld trekt ie enkel harder op, ok misg op top 2 a 3 km harder. Op het moment dat je brommer opeens 20kmh harder gaat was je brommer altijd al te zwaar vertand
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
okey maar met grotere carb gaat hij ook niet echt sneller volgens mij met een kleinere duurt het langer om top te komen en minder kracht met grotere sneller op top en houd kracht toch
Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
okey maar met grotere carb gaat hij ook niet echt sneller volgens mij met een kleinere duurt het langer om top te komen en minder kracht met grotere sneller op top en houd kracht toch
Mja dat klopt wel ongeveer ja .
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ik had mijn brommer gekocht met een 18 mm keihin haal ik hem een jaar later los bleek er een 12 milimeter spruitstuk op te zitten dan heeft die 18 mm tog helemaal niet geholpen