Hallo ik heb 1 stuk gereden met mijn honda mb5 en hij kwam niet lekker op toeren in ze 4 dus ik moest in ze 3 hogen toeren maken om hem in ze 4 een beetje hoog te laten draaien(het was ze eerste test rid) mijn vraag Heeft dit te maken met de afstelling >>?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: matthijsmb5
Hallo ik heb 1 stuk gereden met mijn honda mb5 en hij kwam niet lekker op toeren in ze 4 dus ik moest in ze 3 hogen toeren maken om hem in ze 4 een beetje hoog te laten draaien(het was ze eerste test rid) mijn vraag Heeft dit te maken met de afstelling >>?
eerste rid dus dat weet ik niet maar ik heb 1 vermoede met de onsteking en nog 1 klein vraagje de brommer gaat 1 beetje trillen op snelheid dan trilt het stuur 1 beetje enzo
loopt hij voor de reast wel lekker want mischien heb je hem wel gewoon te zwaar vertand, maarem. 'eerste test rit' waarom test? heb je iets verandert ofzo?
in ze 3 trekt ie echt hard op lijkt wel harder te gaan dan in 4 :P en in ze vier komt ie bijna niet op toeren hij stottert ook 1 beetje met 8000 toeren
Quote:Oorspronkelijk gepost door: matthijsmb5
in ze 3 trekt ie echt hard op lijkt wel harder te gaan dan in 4 :P en in ze vier komt ie bijna niet op toeren hij stottert ook 1 beetje met 8000 toeren
dan zou ik voor maar eens één tandje of twee tandjes kleiner doen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: matthijsmb5
ok zal ik doen voor of achter ??
weet niet wat beter maar om onverklaar bare reden zou ik voor doen.
maar als je toch achter doet dan moet hij groter hè! :P
of voor kleiner of achter groter
ik heb dus exact hetzelfde maar ik heb een 5-bak op een mt5 maar ik heb twv 12-45 en nog zakt hij wind tegen in zijn 4 al helemaal weg en wind mee of in de zij in zijn 5e versnelling weg
Quote:Oorspronkelijk gepost door: rabarber
ik heb dus exact hetzelfde maar ik heb een 5-bak op een mt5 maar ik heb twv 12-45 en nog zakt hij wind tegen in zijn 4 al helemaal weg en wind mee of in de zij in zijn 5e versnelling weg