Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuipen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 655 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #50495 - zuipen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1667 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn II - Forum en Sales Moderator 23-6-2008 0:33 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
tuurlijk gaat ie meer zuipen.
als jij harder naar de kroeg rent zuip je toch ook meer.



ben ik het niet helemaal mee eens...het is maar net hoe efficient je motortje loopt.

 
Too cool for school!
rabarber 23-6-2008 8:34 Print reply

Posts: 169
ik wil gwoon de snelheid halen van 80km/u en de 50 die ik nu heb maakt idd vrij veel toeren maar ik rijdt over het algemeen lange rechte stukken en rijdt dan vol gas.
 
Fabio 23-6-2008 11:38 Print reply

Posts: 1737
Haha, dat verklaart een hoop! Er is niks mis met je brommer. Leg je er een 70cc onder en je rijdt dan ook constant op topsnelheid lange stukken achter elkaar, dan wordt het verbruik nog erger.
 
Convergence 23-6-2008 11:43 Print reply

Posts: 2192
niet als je beetje laagtoerige cilinderkoopt en een topt van 100 kan hebben en dan 80 gaat rijden. Ik denk dat mijn 50cc met conti meer zuipt met 80 pu

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
Haha, dat verklaart een hoop! Er is niks mis met je brommer. Leg je er een 70cc onder en je rijdt dan ook constant op topsnelheid lange stukken achter elkaar, dan wordt het verbruik nog erger.


 
Project 2010 zie project Snowhite
Fabio 23-6-2008 11:59 Print reply

Posts: 1737
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
niet als je beetje laagtoerige cilinderkoopt en een topt van 100 kan hebben en dan 80 gaat rijden. Ik denk dat mijn 50cc met conti meer zuipt met 80 pu

[...]




ja dat is waar. Maar er van uitgaand dat je 70cc evenveel toeren draait op top. Ga je 'm zwaarder vertanden en draait hij op top veel minder toeren dan zal het elkaar minder ontlopen.
 
Error1991 23-6-2008 12:36 Print reply

Posts: 939
mijne zuipt minder nu ik 70 heb, maar dat ligt gwoon aan de rijstijl. normaal was het gelijk zodra die warm was toeren beuken maar nu kan ik het veel rustiger aan doen. en daarom monder verbruiken
 
rabarber 23-6-2008 14:59 Print reply

Posts: 169
ik hoef geen 100 te halen dan wordt de boete veel te duur:P

maar is de zeta 70cc hoogtoerig? en kan ik daar de 80 makkelijk mee halen met minder verbruik? of moet ik de 70cc imitatie pakken?
 
ikkejw 23-6-2008 15:20 Print reply

Posts: 9886
70cc zeta is watergekoeld, dat wil je niet

en bij imitatie is elke cilinder weer anders
 
Preserve nature - Always wear a helmet
rabarber 23-6-2008 16:12 Print reply

Posts: 169
70cc zeta is luchtgekoeld en watergekoeld en ik heb de luchtkoeler staat er zelfs op zeta
 

Dit topic is 1667 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved