Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 32

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50349 - "kleine vragen" topic - deel 32
Pagina 76 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 3-7-2008 16:59 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Mn S6 tempmeter heb ik er net op gezet, ik heb hem nu alleen even rechtstreeks op de accu, hij werkt dus altijd. Hoelang gaat dit goed, of moet ik er gewoon ff een schakelaar tussen zetten?


kan je m niet gewoon ff bij t contactslot drbij zetten?
 
RS 666 3-7-2008 17:00 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


kan je m niet gewoon ff bij t contactslot drbij zetten?

is idd wel het makkelijkst
 
falco 3-7-2008 17:01 Print reply

Posts: 3724
is dit 4kleps of 2kleps?? het verschil is namelijk dat de membraanstops nu goed zijn afgesteld als het 4kleps is, maar als het 2 kleps zou zijn dan moeten ze bijna 1cm open ipv 0,4 cm



 
Erik 39 3-7-2008 17:01 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


kan je m niet gewoon ff bij t contactslot drbij zetten?

Daar zeg je wat idd. damn :W 'k Ben alleen nog al een electronican00b, waar moeten die draden dan heen
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Banaan 3-7-2008 17:04 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Daar zeg je wat idd. damn :W 'k Ben alleen nog al een electronican00b, waar moeten die draden dan heen


dat weet ik zogauw ook niet:P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
is dit 4kleps of 2kleps?? het verschil is namelijk dat de membraanstops nu goed zijn afgesteld als het 4kleps is, maar als het 2 kleps zou zijn dan moeten ze bijna 1cm open ipv 0,4 cm

afbeelding
afbeelding


is toch gwn 4kleps?
 
falco 3-7-2008 17:05 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


dat weet ik zogauw ook niet:P

[...]


is toch gwn 4kleps?


uiteinden zitten met een klein stukje aan elkaar (foto 2)
 
Erik 39 3-7-2008 17:08 Print reply

Posts: 15088
Hoe heet mag het koelvloeistof in een cilinder worden?
Ideaal was 50-65 dacht ik, maar bij welke temp moet je echt oppassen?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Jozeff - Forum en Sales Moderator 3-7-2008 17:09 Print reply

Posts: 10835
tot hij begint te koken dus 90 graden ofzo.

met overdruksysteem kan hij wel tot de 110 worden.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Erik 39 3-7-2008 17:11 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
tot hij begint te koken dus 90 graden ofzo.

met overdruksysteem kan hij wel tot de 110 worden.

OK, bedankt.
En als ik de temperatuurmeter wil aansluiten op mn contactslot, hoe moet ik dat doen?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Banaan 3-7-2008 17:20 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


uiteinden zitten met een klein stukje aan elkaar (foto 2)


dat stukje waarmee die 2 kleppen aan elkaar zitten zit bij mij altijd aan de onderkant?
 
Niek de Wildt 3-7-2008 17:22 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
is dit 4kleps of 2kleps?? het verschil is namelijk dat de membraanstops nu goed zijn afgesteld als het 4kleps is, maar als het 2 kleps zou zijn dan moeten ze bijna 1cm open ipv 0,4 cm

afbeelding
afbeelding



wahhaha, is 4 kleps hoor

dat ze aan elkaar vast zitten boeit geen ruk.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 3-7-2008 om 17:23 uur.
 
J_oram 3-7-2008 17:27 Print reply
Posts: 247
welke slick bandjes onder mijn mt5? liefst zo dik en breed mogelijk! achterbrug is zo vierkante chrome voorvork is gewoon standaart.

 
aprilia rs50
Saknet 3-7-2008 17:30 Print reply

Posts: 10355
Even puur cilindrisch gezien,

Word de hoogtoerigheid van de cilinder bepaald door de hoogte van de uitlaatpoort bij het omhoog gaan van de zuiger ivm compressie, en/of ook bij het naar beneden gaan, de timing van het moment dat de gassen je uitlaat in vliegen? Of maakt de hoogte van de uitlaatpoort niks uit als je het doorrekent in de bouw van een uitlaat, als je het bijkomende compressieopbouw probleem even wegdenkt.

drukken de uitlaatgassen de zuiger het hele stuk naar beneden of doet de verbranding het grootste werk?

Dit moet ik weten voor mijn 2takt rendabiliteits vergrotings plannen..
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Royal Club 3-7-2008 18:01 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

OK, bedankt.
En als ik de temperatuurmeter wil aansluiten op mn contactslot, hoe moet ik dat doen?


euhmm, als je een draadboomschema kan roggelen is het vrij simpel uit te leggen..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
antonhonda 3-7-2008 18:22 Print reply

Posts: 3616
zijn er standaart vespa si kwalen ??
ga er een halen maar is er wat waar ik extra op moet letten ?
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud

Dit topic is 81821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 76 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved