Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 32

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1344 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50349 - "kleine vragen" topic - deel 32
Pagina 54 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81776 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kawa-cross 27-6-2008 23:51 Print reply

Posts: 194
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


eerst de schil eraf



En toen serieus..
 
puch dexter 28-6-2008 1:53 Print reply

Posts: 3011
eey, heeft iemand een foto van een verhoogbus van een mt voorvork?

bedankt
 
Henk-88 28-6-2008 1:56 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch dexter
eey, heeft iemand een foto van een verhoogbus van een mt voorvork?

bedankt



Oei, beter grotere voorvork nemen.
Die verhoogbussen zijn uit de tijd... (onveilig)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
puch dexter 28-6-2008 1:58 Print reply

Posts: 3011
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Oei, beter grotere voorvork nemen.
Die verhoogbussen zijn uit de tijd... (onveilig)

Wat bedoel je met grotere voorvork?
Maargoed, ik wil het weten omdat ik wil weten of dat mijn voorvork wat lager kan, want hij zit in mijn puch aan daar is ie wat te hoog voor
 
Henk-88 28-6-2008 1:59 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch dexter
[...]

Wat bedoel je met grotere voorvork?
Maargoed, ik wil het weten omdat ik wil weten of dat mijn voorvork wat lager kan, want hij zit in mijn puch aan daar is ie wat te hoog voor






Wrom dan een verhoogbus?


mja ik ben pitten enzo
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
puch dexter 28-6-2008 2:00 Print reply

Posts: 3011
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]






Wrom dan een verhoogbus?


mja ik ben pitten enzo

zo had ik em gekocht
 
Henk-88 28-6-2008 2:00 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch dexter
[...]

zo had ik em gekocht



Draai 'm er af

 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mtxsh-jeroen 28-6-2008 9:37 Print reply

Posts: 162
hee,

past een tank van een honda crm direct op een honda mtx sh frame, of is daar wat aanpaswerk voor nodig? zoja wat dan?

bvd
 
Razor 28-6-2008 10:13 Print reply

Posts: 1554
het blok van een Honda PX... zie je dat blok vaker? (onder andere brommers?)


Of zijn de onderdelen zo (zeldzaam)/moeilijk verkrijgbaar ? (met name cilinder..)
 
blowdown en een powerband te koop!
Derbi-Olaf 28-6-2008 11:05 Print reply

Posts: 14999
maten van een naaldlagertje van een mbx80?
(eurocilindro cilinderkit (55mm))
ori krukas.
ik neem aan gewoon de originele maten, maar welke zijn deze?
of heeft de nsr hetzelfde onderblok zodat ik het ff kan opzoeken in de KB?



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
het blok van een Honda PX... zie je dat blok vaker? (onder andere brommers?)


Of zijn de onderdelen zo (zeldzaam)/moeilijk verkrijgbaar ? (met name cilinder..)

Zelfde blokje als de honda camino volges mij, daar is wel aardig wat (leuk) spul voor te krijgen.

Dit bericht is gewijzigd door Fantic303trial type2 op 28-6-2008 om 11:06 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 28-6-2008 11:09 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
maten van een naaldlagertje van een mbx80?
(eurocilindro cilinderkit (55mm))
ori krukas.
ik neem aan gewoon de originele maten, maar welke zijn deze?
of heeft de nsr hetzelfde onderblok zodat ik het ff kan opzoeken in de KB?



[...]

Zelfde blokje als de honda camino volges mij, daar is wel aardig wat (leuk) spul voor te krijgen.

Dit bericht is gewijzigd door Fantic303trial type2 op 28-6-2008 om 11:06 uur.

als het zelfde is als camino moet je in belgie zijn naar ik weet.

lennart, ik ken iemand die wat afweet van die blokken (als ze het zelfde zijn) staat ook een project van hier


http://www.brommerfo...ects/detail_main/486

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 28-6-2008 om 11:09 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi-Olaf 28-6-2008 11:11 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

als het zelfde is als camino moet je in belgie zijn naar ik weet.

lennart, ik ken iemand die wat afweet van die blokken (als ze het zelfde zijn) staat ook een project van hier


http://www.brommerfo...ects/detail_main/486

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 28-6-2008 om 11:09 uur.

in belgiƫ word er idd extreem veel aan die camino'tjes getuned, hier is er alles voor te krijgen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Aron_N 28-6-2008 18:16 Print reply

Posts: 432
Is de accu van mn rs om 6v of 12v ? tstaat dur niet op..
 
RiejuJossie 28-6-2008 18:17 Print reply

Posts: 502
Iemand ervaring met dit setje?

Klik!

Er zitten dus SKF C3 lagers in, je zou zeggen dat het dan wel goed moet zitten enzo, maarja ik twijfel toch..

En ik moet een nieuwe krukas voor mn am6 blok, wss wordt het een Rito of Doppler (relatief goedkoop maar wel kwaliteit, toch?). Een Rito is iets duurder, neem aan dat ik net zo goed voor de Doppler kan gaan? Of zoek ik op de verkeerde sites en kan ik een Rito veel goedkoper krijgen dan 110 (Doppler is ongeveer 85)?

Oja, gilardoni 2 is toch gietijzer, en dus te honen?

Dit bericht is gewijzigd door RiejuJossie op 28-6-2008 om 18:37 uur.
 
Menu2t 28-6-2008 18:32 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aron_N
Is de accu van mn rs om 6v of 12v ? tstaat dur niet op..



12v
 
NSR Supersprint special!

Dit topic is 81776 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 54 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved