croughs |
11-8-2008 0:18 |
 Posts: 304 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: croughs
wat kan ik ongeveer nog voor een orginele voorvork van een derbi senda drd racing model 2007 krijgen ? rond de 200 euro of meer ?
???
Dit bericht is gewijzigd door croughs op 10-8-2008 om 23:22 uur.
iemand enig idee ?
|
|
|
|
mtx-bart |
11-8-2008 0:42 |
Posts: 816 |
Ik heb een MTX-sh met 70cc parmakit (hoogtoerige cil) + 18 keihin.
Nu heb ik er een proma uitlaat op zitten. Haal bijna 12000 toeren. Als ik nu een homoet special racing zou kopen, zou dit dan veel meer vermogen + topsnelheid opleveren. Ik haal nu de 85, misschien nog 90 met andere tandwielen.
|
|
|
|
Convergence |
11-8-2008 1:40 |
 Posts: 2192 |
Hallo mijn zuiger van mk is onder de zuigerveertje beetje zwart, gewoon een vlekje wat ik zo kon afpoetsen. Mijn maat zegt dat dat alleen kan als je zuigerveertje versleten zijn is dat zo? ze zitten er maar 1500km op. Ik kon het zo afpoetsen en het lijkt mij vrij normaal?
|
|
Project 2010 zie project Snowhite |
|
spoorlijncrosser |
11-8-2008 10:00 |
 Posts: 2687 |
merk je het verschil tussen een origineel membraam en een malossi vl6 membraam van die carbonnen klepjes...? zoja kunnen jullie uitleggen waarom?
is allebij om af te sluiten lijkt mij dusja
|
|
|
|
grasmaaier89 |
11-8-2008 10:13 |
 Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Hallo mijn zuiger van mk is onder de zuigerveertje beetje zwart, gewoon een vlekje wat ik zo kon afpoetsen. Mijn maat zegt dat dat alleen kan als je zuigerveertje versleten zijn is dat zo? ze zitten er maar 1500km op. Ik kon het zo afpoetsen en het lijkt mij vrij normaal?
das best normaal, gwn ff een ontsnapping van de ontbranding
maar als je er niet zeker van bent, gwn vervangen. Kijke of tie weer doet, zo niet. Dan waren t de zuigerveren. Zo ja, dan moet je verder gaan neuzen.
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
markhispania3 |
11-8-2008 10:49 |
 Posts: 1971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
merk je het verschil tussen een origineel membraam en een malossi vl6 membraam van die carbonnen klepjes...? zoja kunnen jullie uitleggen waarom?
is allebij om af te sluiten lijkt mij dusja
Ja dat merk je, de gasreactie wordt beter, dat komt door de flexibiliteit van de klepjes geloof ik (niet helemaal zeker). En het is natuurlijk fijn dat je cilinder niet kapot gaat als er een klepje afbreekt.
|
|
|
|
Convergence |
11-8-2008 12:17 |
 Posts: 2192 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
das best normaal, gwn ff een ontsnapping van de ontbranding
maar als je er niet zeker van bent, gwn vervangen. Kijke of tie weer doet, zo niet. Dan waren t de zuigerveren. Zo ja, dan moet je verder gaan neuzen.
Hij is niet stuk hij doet het gewoon maar ben cilinder enzo aanhet spuiten dus heb em er even afgehaalt
|
|
Project 2010 zie project Snowhite |
|
Banaan |
11-8-2008 12:18 |
 Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: croughs
[...]
iemand enig idee ?
125 max.
|
|
|
|
Noordeling |
11-8-2008 13:29 |
 Posts: 603 |
gaat mn derbi harder lopen als ik de carburateur begrenzing er uithaal??
|
|
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam. |
|
RXBaz |
11-8-2008 13:34 |
 Posts: 1879 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx power
gaat mn derbi harder lopen als ik de carburateur begrenzing er uithaal??
probeer t, denk t wel, maar niet veel.
|
|
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket |
|
Noordeling |
11-8-2008 13:35 |
 Posts: 603 |
hij hoeft opzich neet veel harder als ie maar meer trekt
|
|
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam. |
|
RXBaz |
11-8-2008 13:37 |
 Posts: 1879 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx power
hij hoeft opzich neet veel harder als ie maar meer trekt
koop dan een grotere carb + spruit, of lekker kort vertanden :P
|
|
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket |
|
mtx-bart |
11-8-2008 13:52 |
Posts: 816 |
als je die begrenzing er uit gooit trekt hij harder ja.
|
|
|
|
mtx-bart |
11-8-2008 14:43 |
Posts: 816 |
Er zit in een 70cc malossi voor MTX-sh een vrij diepe kras. Die malossi is als ik het juist heb van gietijzer met chrome wand. Valt dit te honen of is dat niet mogelijk door de chrome wand?
Kan ik een vrij diepe kras weghonen of moet je daar voor boren?
Verder, geeft een Homoet Racing Special (70cc hoogtoerige uitlaat) meer kracht en topsnelheid dan een Proma 50/70 uitlaat op een 70cc parmakit (hoogtoerige cil) met 18 keihin?
Het loopt nu 85.
Gr Bart
|
|
|
|
Frysk |
11-8-2008 14:46 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
Er zit in een 70cc malossi voor MTX-sh een vrij diepe kras. Die malossi is als ik het juist heb van gietijzer met chrome wand. Valt dit te honen of is dat niet mogelijk door de chrome wand?
Kan ik een vrij diepe kras weghonen of moet je daar voor boren?
Verder, geeft een Homoet Racing Special (70cc hoogtoerige uitlaat) meer kracht en topsnelheid dan een Proma 50/70 uitlaat op een 70cc parmakit (hoogtoerige cil) met 18 keihin?
Het loopt nu 85.
Gr Bart
luchtgekoelde cilinder ?
of vloeistof gekoeld ?
|
|
giggitybyte |
|