Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 32

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50349 - "kleine vragen" topic - deel 32
Pagina 186 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

croughs 11-8-2008 0:18 Print reply

Posts: 304
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: croughs
wat kan ik ongeveer nog voor een orginele voorvork van een derbi senda drd racing model 2007 krijgen ? rond de 200 euro of meer ?

???

Dit bericht is gewijzigd door croughs op 10-8-2008 om 23:22 uur.


iemand enig idee ?
 
mtx-bart 11-8-2008 0:42 Print reply
Posts: 816
Ik heb een MTX-sh met 70cc parmakit (hoogtoerige cil) + 18 keihin.

Nu heb ik er een proma uitlaat op zitten. Haal bijna 12000 toeren. Als ik nu een homoet special racing zou kopen, zou dit dan veel meer vermogen + topsnelheid opleveren. Ik haal nu de 85, misschien nog 90 met andere tandwielen.
 
Convergence 11-8-2008 1:40 Print reply

Posts: 2192
Hallo mijn zuiger van mk is onder de zuigerveertje beetje zwart, gewoon een vlekje wat ik zo kon afpoetsen. Mijn maat zegt dat dat alleen kan als je zuigerveertje versleten zijn is dat zo? ze zitten er maar 1500km op. Ik kon het zo afpoetsen en het lijkt mij vrij normaal?
 
Project 2010 zie project Snowhite
spoorlijncrosser 11-8-2008 10:00 Print reply

Posts: 2687
merk je het verschil tussen een origineel membraam en een malossi vl6 membraam van die carbonnen klepjes...? zoja kunnen jullie uitleggen waarom?
is allebij om af te sluiten lijkt mij dusja
 
grasmaaier89 11-8-2008 10:13 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Hallo mijn zuiger van mk is onder de zuigerveertje beetje zwart, gewoon een vlekje wat ik zo kon afpoetsen. Mijn maat zegt dat dat alleen kan als je zuigerveertje versleten zijn is dat zo? ze zitten er maar 1500km op. Ik kon het zo afpoetsen en het lijkt mij vrij normaal?



das best normaal, gwn ff een ontsnapping van de ontbranding
maar als je er niet zeker van bent, gwn vervangen. Kijke of tie weer doet, zo niet. Dan waren t de zuigerveren. Zo ja, dan moet je verder gaan neuzen.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
markhispania3 11-8-2008 10:49 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
merk je het verschil tussen een origineel membraam en een malossi vl6 membraam van die carbonnen klepjes...? zoja kunnen jullie uitleggen waarom?
is allebij om af te sluiten lijkt mij dusja


Ja dat merk je, de gasreactie wordt beter, dat komt door de flexibiliteit van de klepjes geloof ik (niet helemaal zeker). En het is natuurlijk fijn dat je cilinder niet kapot gaat als er een klepje afbreekt.
 
Convergence 11-8-2008 12:17 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



das best normaal, gwn ff een ontsnapping van de ontbranding
maar als je er niet zeker van bent, gwn vervangen. Kijke of tie weer doet, zo niet. Dan waren t de zuigerveren. Zo ja, dan moet je verder gaan neuzen.



Hij is niet stuk hij doet het gewoon maar ben cilinder enzo aanhet spuiten dus heb em er even afgehaalt
 
Project 2010 zie project Snowhite
Banaan 11-8-2008 12:18 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: croughs
[...]


iemand enig idee ?


125 max.
 
Noordeling 11-8-2008 13:29 Print reply

Posts: 603
gaat mn derbi harder lopen als ik de carburateur begrenzing er uithaal??
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
RXBaz 11-8-2008 13:34 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx power
gaat mn derbi harder lopen als ik de carburateur begrenzing er uithaal??


probeer t, denk t wel, maar niet veel.
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
Noordeling 11-8-2008 13:35 Print reply

Posts: 603
hij hoeft opzich neet veel harder als ie maar meer trekt
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
RXBaz 11-8-2008 13:37 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx power
hij hoeft opzich neet veel harder als ie maar meer trekt


koop dan een grotere carb + spruit, of lekker kort vertanden :P
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
mtx-bart 11-8-2008 13:52 Print reply
Posts: 816
als je die begrenzing er uit gooit trekt hij harder ja.
 
mtx-bart 11-8-2008 14:43 Print reply
Posts: 816
Er zit in een 70cc malossi voor MTX-sh een vrij diepe kras. Die malossi is als ik het juist heb van gietijzer met chrome wand. Valt dit te honen of is dat niet mogelijk door de chrome wand?

Kan ik een vrij diepe kras weghonen of moet je daar voor boren?

Verder, geeft een Homoet Racing Special (70cc hoogtoerige uitlaat) meer kracht en topsnelheid dan een Proma 50/70 uitlaat op een 70cc parmakit (hoogtoerige cil) met 18 keihin?
Het loopt nu 85.

Gr Bart
 
Frysk 11-8-2008 14:46 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
Er zit in een 70cc malossi voor MTX-sh een vrij diepe kras. Die malossi is als ik het juist heb van gietijzer met chrome wand. Valt dit te honen of is dat niet mogelijk door de chrome wand?

Kan ik een vrij diepe kras weghonen of moet je daar voor boren?

Verder, geeft een Homoet Racing Special (70cc hoogtoerige uitlaat) meer kracht en topsnelheid dan een Proma 50/70 uitlaat op een 70cc parmakit (hoogtoerige cil) met 18 keihin?
Het loopt nu 85.

Gr Bart


luchtgekoelde cilinder ?

of vloeistof gekoeld ?
 
giggitybyte

Dit topic is 81657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 186 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved