Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 32

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 939 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50349 - "kleine vragen" topic - deel 32
Pagina 164 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81734 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 1-8-2008 23:26 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
deze voorvork heb ik net gekocht... iemand een idee waar ie van is?

afbeelding

er staat niks op verder, alleen dat de ankerplaat van magnesium is. let ook op de dubbele remhevels!


dubbele remhevels

dubbel oplopende remschoenen noemen ze dat

lijkt wel uit een suzuki, die hadden dat volgens mij ook, en die monteerden vaak gele harmonica rubbers.

tof vorkje btw gas gedemt?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 1-8-2008 23:32 Print reply

Posts: 7728
rm125 uit 84 heeft dat in ieder geval gehad..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
mtx-bart 1-8-2008 23:32 Print reply
Posts: 816
Wat moet er op een 20mm keihin staan om te zien dat het een echte is en geen immitatie troep?

Zijn 'neppe' 18mm keihin slecht af te stellen of valt dat nou wel mee. Is hij zoveel slechter dan een echte?

hier een voorbeeld: http://link.marktplaats.nl/184005290
 
ikkejw 2-8-2008 3:16 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


dubbele remhevels

dubbel oplopende remschoenen noemen ze dat

lijkt wel uit een suzuki, die hadden dat volgens mij ook, en die monteerden vaak gele harmonica rubbers.

tof vorkje btw gas gedemt?


mja dubbel oplopende remschoenen dan, weet ik veel

en inderdaad gas gedempt


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
rm125 uit 84 heeft dat in ieder geval gehad..


jep, suzuki zat ik ook aan te denken, rm125 uit 1984 en rm250 uit '83 en '84 hadden zo'n systeem.

maar die hebben gele onderpoten, zwarte kroonplaten, en blauwe vorkrubbers.

de types daarvoor hadden wel gewoon grijze onderpoten, maar geen 'dubbel oplopende remschoenen'. en de types daarna hadden schijfrem.



deze lijkt er het meest op, alleen komen de kleuren niet overeen.. waarschijnlijk heeft iemand de kleur er gewoon afgeschuurd.

deze heeft ook zo'n remkabel-geleidertje op de onderpoot, dat heeft de 125 niet.

ik gok erop dat dit 'm is (RM250D uit 1983), of iemand moet nog een betere suggestie hebben..?

edit: nee wacht, RM500E uit 1984 heeft ook zo'n voorvork, maar dan met iets langere remkabel geleider, en grijze kroonplaten. dat zal 'm dan zijn zeker? ik snap er eigenlijk geen kut meer van, al die vorken lijken op elkaar

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 2-8-2008 om 3:52 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Dargor 2-8-2008 9:13 Print reply

Posts: 1771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



wat boeit jou dat nou? je hebt igg een vet toffe voorvork in je mt beunen met ducktape en gas geven =)
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
Sypie_Honda 2-8-2008 11:25 Print reply

Posts: 13830
makkelijk voor onderdelen en tov praat.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Menu2t 2-8-2008 11:37 Print reply

Posts: 2815
ik heb net een nieuw lagertje gehaald voor bij men waterpomp. Nou kreeg ik een 6001 2rsh mee( gewoon met rubberen afdichtingen ) maakt het uit of ik deze laat zitten? en als ze eraf moeten ( wat de oude dus had ) zijn deze net zo makkelijk te verwijderen al metalen afdichtingen?
 
NSR Supersprint special!
Twizz 2-8-2008 11:44 Print reply

Posts: 851
hoe kan ik een route plannen voor de brommer?
(met welke site kan dit bijvoorbeeld)
 
houw ns op!
THE CRAZY DOCTOR 2-8-2008 12:38 Print reply

Posts: 1302
Hallo,

Weet iemand iemand een stoom motor (zoals in stoomtreinen. maar dan in het klein) het moet pas (te maken) zijn in een weg motor.

Op google en www.advertentiezoeker.nl vind ik niet veel nuttige informatie. hopelijk weet iemand hier iets van af.


gr. tcd
 
grasmaaier89 2-8-2008 12:53 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
hoe kan ik een route plannen voor de brommer?
(met welke site kan dit bijvoorbeeld)



http://www.routenet.nl/
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
jeroentjen13 2-8-2008 12:57 Print reply
Posts: 850
hallo

ik sta hier met een piaggio vespa bravo maar ik weet niet precies hoe ik mijn cdi moet aansluiten...
ad cdi zitte maar 3 aansluitklemmen ipv 4 dus hoe moet ik daar dan 4 draden op aansluiten?

gr jeroen

 
rubbert 2-8-2008 12:59 Print reply

Posts: 8825
gruwelijke shit, die vork
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Custers 2-8-2008 13:01 Print reply

Posts: 4747
wat kan ik halen met een originele 80 cc ac, met origineel pijpje? met 20 mm mikuni. voor een honda mtx sh

Edit: is 20 mm niet klein voor een 80?

Dit bericht is gewijzigd door The Wishmaster op 2-8-2008 om 13:04 uur.
 
Ride like the wind.
grasmaaier89 2-8-2008 13:50 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Wishmaster
wat kan ik halen met een originele 80 cc ac, met origineel pijpje? met 20 mm mikuni. voor een honda mtx sh

Edit: is 20 mm niet klein voor een 80?

Dit bericht is gewijzigd door The Wishmaster op 2-8-2008 om 13:04 uur.



hoeveel versnellingen heb je en wat is je twv?

en 20 is niet te klein, standaard 80cc duitsers hebben 18mm standaard
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Custers 2-8-2008 13:51 Print reply

Posts: 4747
ow oke, heb nou 13/54 volgens mij. en het is een 5 bak
 
Ride like the wind.

Dit topic is 81734 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 164 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved