ja, maar het basisprincipe is hetzelfde, en daardoor is een bobine (soms mits wat aanpaswerk) gewoon op bijna elke brommer te gebruiken..
(2aansluitdraadjes meen ik?)
alleen de bevestiging op je frame zal nog wel eens verschillen.
ja, maar het basisprincipe is hetzelfde, en daardoor is een bobine (soms mits wat aanpaswerk) gewoon op bijna elke brommer te gebruiken..
(2aansluitdraadjes meen ik?)
alleen de bevestiging op je frame zal nog wel eens verschillen.
ik heb wel iets vaags dan:
voor de bobine is er wel een spanning
maar de bobine zet het niet om een vonk
Morgen is er oldtimerrace in Barnevelg, gld. Altijd leuk, mag je nu wel vertrekken alleen Anders ben je er niet op tijd.
@ puch 70ccblabla: Ja lekker handig ja. 'Zeg politie, er ligt een frame op zolder met nr dit en dit, wil wel eens weten of die niet gestolen is.' eens even kijken, ja die is gestolen!! Klootzak!! De cel in jij!
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 25-7-2008 om 17:38 uur.
dat doen ze mischien met jou, maar met gewone mensen niet hoor
Bij wat voor zaken kan ik m'n cilinder kop (50) uit laten draaien tot 70cc kop? En moet ik dan maten enzo opgeven? Hebben bromboeren vaak een draaibank staan?
Gr Bart
iemand enig idee hoe ik mijn ouders kan vertellen dat mn brommer nooit 135-140 gelopen kan hebben?
mn oom is ooit eens achter me aangereden met aprilia rs 125 en beweert dat ik 135-140 reed op zn teller
gelul kan echt nooit. ik reed toen zelfs met originele uitlaat. top was 100-105 ongeveer
dik probleem thuis en willen niks geloven van me
harde fijten
ori 12mm cabr
ori pijp met dikke voorbocht
ori filter
50cc top performance cilinder