Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 32

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1001 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #50349 - "kleine vragen" topic - deel 32
Pagina 111 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bierbundelhonda 13-7-2008 22:08 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Welke cylinder is sneller, airsal of DMP voor tomos? en anders. welke cylinder voor puch is een beetje snel maar toch betaalbaar?


airsal heeft goede cilinders

ik was altijd tevreden met ze op mijn MT's
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Makrolon 13-7-2008 22:11 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
[...]


airsal heeft goede cilinders

ik was altijd tevreden met ze op mijn MT's

Hier heb ik vrij weinig aan, ik heb nu airsal. maar ik wil harder. dus kijken of ik er wat mee opschiet met zon dmp. en anders een van puch pas maken. ik vind t btw bagger cylinders, op een vriend zn dr is zon ding gigantisch vast gelopen terwijl ie te rijk stond en hij nog rustig aan het inrijden was en die van mij tikt gigantisch.
 
KTM 525 EXC Supermoto
mtx-bart 14-7-2008 2:17 Print reply
Posts: 816
hallo, ik ben bezig mijn mtx-sh af te stellen. Setup:

70 parmakit
20mm mikuni
op dit moment sproeier 180 mikuni 6 kant
proma uitlaat
origineel luchtfilter
ontsteking vervroegd

Hij stottert voor de powerband en heeft daar een dip zeg maar, dit is bij 4500/5000 toeren. Ook wilt hij niet meer dan 7000 toeren maken.
Moet er nu een kleinere of grotere sproeier in, heb de faq al bekeken maar iedereen zegt iets anders. Dus kleiner of groter?

Verder, zou het helpen als ik wat gaten boor in het luchtfilterhuisdeksel?

Bedankt, Bart

Dit bericht is gewijzigd door mtx-bart op 14-7-2008 om 2:18 uur.
 
Henk-88 14-7-2008 2:22 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
Hij stottert voor de powerband en heeft daar een dip zeg maar, dit is bij 4500/5000 toeren. Ook wilt hij niet meer dan 7000 toeren maken.
Moet er nu een kleinere of grotere sproeier in, heb de faq al bekeken maar iedereen zegt iets anders. Dus kleiner of groter?

Verder, zou het helpen als ik wat gaten boor in het luchtfilterhuisdeksel?


Stottert 'ie regelmatig of onregelmatig?


Gaten in luchtfilterdeksel kan bij tsx maar geen id of dat bij mtx-sh goed is..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Mike-MTX 14-7-2008 11:00 Print reply

Posts: 943
http://link.marktplaats.nl/181013127

VOlgens mij is dit geen cr80 maar een mtx sh 70 (A)oid

Dit bericht is gewijzigd door Mike-MTX op 14-7-2008 om 11:01 uur.
 
Dargor 14-7-2008 11:22 Print reply

Posts: 1771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Hier heb ik vrij weinig aan, ik heb nu airsal. maar ik wil harder. dus kijken of ik er wat mee opschiet met zon dmp. en anders een van puch pas maken. ik vind t btw bagger cylinders, op een vriend zn dr is zon ding gigantisch vast gelopen terwijl ie te rijk stond en hij nog rustig aan het inrijden was en die van mij tikt gigantisch.


maak dan een puch cilinder pas, en gooi er ook een fatsoenlijke uitlaat onder dat scheelt meer als je denkt..
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
mtx-bart 14-7-2008 11:34 Print reply
Posts: 816
@ HENK 88
Hij stottert onregelmatig, ik zou denk ik wel gaten kunnen maken, het schuimfilter zit daar nog achter dus de lucht wordt wel gewoon gefiltert.
 
Ariej 14-7-2008 12:07 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mike-MTX
http://link.marktplaats.nl/181013127

VOlgens mij is dit geen cr80 maar een mtx sh 70 (A)oid

Dit bericht is gewijzigd door Mike-MTX op 14-7-2008 om 11:01 uur.



hoe kom je daar bij?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Makrolon 14-7-2008 12:10 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
[...]



hoe kom je daar bij?

achterkappen zijn het zelfde.
 
KTM 525 EXC Supermoto
bart de scootergek 14-7-2008 12:26 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

achterkappen zijn het zelfde.


Dus dan is het gelijk een SH? Is gewoon een CR80 hoor.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 14-7-2008 om 12:26 uur.
 
Honda RC-33
stephan777 14-7-2008 12:36 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Welke cylinder is sneller, airsal of DMP voor tomos? en anders. welke cylinder voor puch is een beetje snel maar toch betaalbaar?


alle cilinders zijn betaalbaar voor een puch.

airsel is sneller dan DMP
 
Makrolon 14-7-2008 12:38 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


Dus dan is het gelijk een SH? Is gewoon een CR80 hoor.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 14-7-2008 om 12:26 uur.

Dat zeg ik niet, ik probeer alleen een reden te vinden waarom die jongen dat dacht.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Mike-MTX 14-7-2008 12:48 Print reply

Posts: 943
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


Dus dan is het gelijk een SH? Is gewoon een CR80 hoor.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 14-7-2008 om 12:26 uur.

nej het blokje ?
 
Raoul 14-7-2008 14:26 Print reply

Posts: 2997
wat is de drijfstanglengte van een am6 krukas?
 
Aprilia MX (H)
rieju_racer 14-7-2008 14:35 Print reply

Posts: 1308
Ffkes vraagje moet je voordat je je uitlaat wil spuiten met hittebestendige verf nog wat doen aan je uitlaat?

Moet je na het spuiten nog wat aan doen om het zo te houden?

Wil hem graag zwart maken want ding zit wat onder de roest:P
 
Tijd is geld, geld is bier, en bier is lekker

Dit topic is 81924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 111 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved