Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - kut nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 624 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4932 - kut nsr
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1411 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 3-8-2002?12:51 Print reply

Posts: 10008
D'r zit een opening, maar niet voor de koelvloeistof, maar voor de spoelpoorten.


Kijk maar
 
Bastila is lief
erikrulezz 3-8-2002?13:00 Print reply
Posts: 382
ja maar dat is geen originele. bij mij zit in de cilinder nog een gat (links op de foto waar het bij jou dicht is). tenminste dat weet ik bijna zeker.
ik ga om half vier mijn cilinder ophalen (is gehoond) en dan zal ik eens kijken.
 
Blukaap 3-8-2002?13:23 Print reply

Posts: 10008
En dat gat is niet voor de koelvloeistof...
 
Bastila is lief
jeroen 3-8-2002?14:20 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Originally posted by: onlyschakels?

ja maar dat is geen originele. bij mij zit in de cilinder nog een gat (links op de foto waar het bij jou dicht is). tenminste dat weet ik bijna zeker.
ik ga om half vier mijn cilinder ophalen (is gehoond) en dan zal ik eens kijken.


is dat niet voor de inlaat, daar heb ik nl ook 'gaten' zitten
 
erikrulezz 3-8-2002?14:35 Print reply
Posts: 382
weet ik niet maar ik haal hem zo op
 
Blukaap 3-8-2002?17:30 Print reply

Posts: 10008
Das niet voor de inlaat, die zit rechts op de foto.
Het is gewoon een loos gat heb ik het idee.
D'r stroomt iig geen koelvloeistof doorheen.
 
Bastila is lief
Blorn 3-8-2002?19:48 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: onlyschakels?

ja maar dat is geen originele. bij mij zit in de cilinder nog een gat (links op de foto waar het bij jou dicht is). tenminste dat weet ik bijna zeker.
ik ga om half vier mijn cilinder ophalen (is gehoond) en dan zal ik eens kijken.
en dan stroom die vloeistof in je carter.. (dus ook je cilinder.. moet ik nou echt alles uitleggen..) en dan??? word het opgepompt door een elfje in de uitlaat ofzow?
 
maartenx 3-8-2002?21:55 Print reply
Posts: 96
maar het is dus waarschijnlijk valse lucht??
dan check ik dat ff
ik d8 van ik kan het het best eerst ff vrage
dan weet ik wat het ongeveer kan zijn anders moet ik alles na zoeken...
maar het kan geen koelvloeistof zijn in de cilinder
dan gaat hij heel erg zwaar en ploft ie ook niet af en toe...
 
erikrulezz 3-8-2002?23:39 Print reply
Posts: 382
ik heb mijn cil opgehaald en ik weet zeker dat dat gat voor de koelvloeistof is! er zitten boven twee grote gaten en een van die gaten zit aangesloten op dat gat in de onderkant(door middel van twee gaatjes van een halve cm).
ik ben vergeten een foto te maken maar nu zit ie er al op.
en ik heb al 12 km ingereden
 
erikrulezz 4-8-2002?17:57 Print reply
Posts: 382
ik heb 20 km met slegte bougie gereden! ik dacht eerst dat ie heel slegt afgesteld was dus ik allemaal draaien en kicken en hij deed het maar nie goed. en daarna deed ie niks meer. ik dacht dat ik hem verzopen had omdat de gasnaald bleef hangen en toen bleef hij zonder gas te geven bij 7000 toeren lopen dus had ik de luchttoevoer afgesloten. maar toen haalde ik de bougie er uit en hij deed het niet meer. nieuwe er in gedaan en hij deed het perfect. meteen goed afgesteld.
ik had ondertussen al alles geprobeert om hem af te stellen en het werkte maar niet!

nu kan ik eindelijk fatsoenlijk inrijden. ik ben vandaag begonnen en ik doe elke dag 100 km
 
maartenx 5-8-2002?22:55 Print reply
Posts: 96
ik heb vanmiddag ff gekeke maar het ligt niet aan de benzine toevoer
carburateur, luchtfilter, membraam, spruitstuk
helemaal nix an de hand
hoe merk je het trouwens als hij minder compressie heeft??
misschien dat dat het ook wel is.....
maar ik snap er geen zak meer van
want de ontsteking is origineel
de benzinetoevoer is goed
hij heeft een vonk of ie goed is weet ik niet
maar koop wel ff een andere bougie
maar als het niet aan de bougie ligt
waar dan wel aan.....
iemand die het weet??????????
 

Dit topic is 1411 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved