Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 31

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #49167 - "kleine vragen" topic - deel 31
Pagina 35 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85105 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Streethonda 24-4-2008 9:13 Print reply

Posts: 2114
De 4plaats koppeling ns1/nsr die op motoimport staat, past die gewoon op mijn nsr?

en nog ff een vraagje, waarom is mijn ip geblokkeerd? ik zit nu op school en kan thuis niet meer op brommerforum
 
ikkejw 24-4-2008 9:15 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer-G
De 4plaats koppeling ns1/nsr die op motoimport staat, past die gewoon op mijn nsr?

en nog ff een vraagje, waarom is mijn ip geblokkeerd? ik zit nu op school en kan thuis niet meer op brommerforum



ja past gewoon


en dat andere had ik laatst ook, vet apart, gaat na een paar dagen weer over
 
Preserve nature - Always wear a helmet
corradovr6 24-4-2008 9:28 Print reply
Posts: 828
Hey, ik heb laatst een 4plaats koppeling op mn nsr gezet maar nu loopt ie aan, weet iemand wat dit kan zijn?
Het ligt in iig niet aan de kabel.
 
ikkejw 24-4-2008 9:45 Print reply

Posts: 9886
bestaan er 125cc cilinders voor MT8 met gietijzer wand?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
b0nes 24-4-2008 10:15 Print reply

Posts: 2058
hee

ik had een vraagje over een derbi senda

ik mis zon lampje in me cashbordje

het lampje is geen probleem maar er zit ook zon rubbertje die het lampje in dat gaatje houdt en die ben ik kwijt

waar kan je een nieuwe krijgen ik kan ze niet vinde
 
steven 50cc cross 24-4-2008 12:01 Print reply

Posts: 685
ik heb een probleem met mijn crosser, met de brommercross liep die de 1e manch gewoon goed , rookte alleen omeunig we dachten dat dat lag aan dat we 1.30 hadden gesmeerd nu doen we 1.40 . 2e manch wouden we weer gaan rijden begint hij te ratelen, toen zijn we gestopt en dachten dat er een boutje van de ontsteking was losgelopen. Thuis bleek er niks los te zijn, en maakt hij het geluid ook niet meer. Alleen nu keek ik naar het olie pijl en er zat heel weinig in. En het lijkt me niet dat het eruit is gelopen. Hoe kan ik nu controleren of de krukaskeringen lek zijn, want ze zitten er net nieuw in. En waarvan zou dat ratelent geluid zijn? Het is een am6 blok met doppler cilinder, doppler krukas 21mm . Voor de cross is er de nieuwe krukas met nieuwe lagers en keringen ingekomen en nieuwe zuiger.

Dit bericht is gewijzigd door steven 50cc cross op 24-4-2008 om 12:03 uur.
 
no farmers no food
-simon- 24-4-2008 12:32 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven 50cc cross
ik heb een probleem met mijn crosser, met de brommercross liep die de 1e manch gewoon goed , rookte alleen omeunig we dachten dat dat lag aan dat we 1.30 hadden gesmeerd nu doen we 1.40 . 2e manch wouden we weer gaan rijden begint hij te ratelen, toen zijn we gestopt en dachten dat er een boutje van de ontsteking was losgelopen. Thuis bleek er niks los te zijn, en maakt hij het geluid ook niet meer. Alleen nu keek ik naar het olie pijl en er zat heel weinig in. En het lijkt me niet dat het eruit is gelopen. Hoe kan ik nu controleren of de krukaskeringen lek zijn, want ze zitten er net nieuw in. En waarvan zou dat ratelent geluid zijn? Het is een am6 blok met doppler cilinder, doppler krukas 21mm . Voor de cross is er de nieuwe krukas met nieuwe lagers en keringen ingekomen en nieuwe zuiger.

Dit bericht is gewijzigd door steven 50cc cross op 24-4-2008 om 12:03 uur.


thuis eerst nog geprobeert of eerst gekeken en toen nieuwe olie erin en geprobeert? want het ratelen zijn mischien tandwielen die droog op elkaar komen. en van de keering denk blok weer volgooien en 1:40 of 1:45 benzine erin en als hij an heel erg rookt en je blok langzaam leger wordt zal je keering wel lek zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Djeep 24-4-2008 12:35 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
Hey, ik heb laatst een 4plaats koppeling op mn nsr gezet maar nu loopt ie aan, weet iemand wat dit kan zijn?
Het ligt in iig niet aan de kabel.


wat loopt er aan?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
-simon- 24-4-2008 12:42 Print reply

Posts: 8211
ik wil voor mijn mtx een echte keihin gaan kopen.
ook 28mm maar volgens mij is het geen pwk. ze komen van een crossmotor af en er staan aan de zijkant waar de gas schuif zit groot keihin van boven naar onder. weet iemand welke type dit is en hoeveel ze 2e hands ongeveer waard zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
corradovr6 24-4-2008 13:56 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


wat loopt er aan?

Ik heb het probleem al gevonden en gemaakt
Ik had de kogellager(waar de drukstift tegenaan komt)van de originele koppeling gebruikt, en toen ik de naaldlager probeerde die er eigenlijk bij hoort wast probleem opgelost.




 
b0nes 24-4-2008 13:58 Print reply

Posts: 2058
hee

ik had een vraagje over een derbi senda

ik mis zon lampje in me cashbordje

het lampje is geen probleem maar er zit ook zon rubbertje die het lampje in dat gaatje houdt en die ben ik kwijt

waar kan je een nieuwe krijgen ik kan ze niet vinde
 
-wokkel- 24-4-2008 14:02 Print reply

Posts: 1129
de krukas van een mbx 80 is toch anders als van een 50 ?
 
ikkejw 24-4-2008 14:50 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
de krukas van een mbx 80 is toch anders als van een 50 ?



drijfstang is iig 1mm langer
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Geared 24-4-2008 15:01 Print reply

Posts: 606
Ik heb mijn NSR laatst gereviceerd, het blok, maar dat blok trekt en geen worst van tafel.

twv 14-45
sproeier 85
belgische GE2
originele 13 mm carb.

Of moet ik er gewoon een grotere sproeier in doen? Zo ja, welke ongeveer?

O ja, voor revisatie trok die ook geen worst van tafel, z'n top ligt op 80 kmp
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Djeep 24-4-2008 15:19 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geared
Ik heb mijn NSR laatst gereviceerd, het blok, maar dat blok trekt en geen worst van tafel.

twv 14-45
sproeier 85
belgische GE2
originele 13 mm carb.

Of moet ik er gewoon een grotere sproeier in doen? Zo ja, welke ongeveer?

O ja, voor revisatie trok die ook geen worst van tafel, z'n top ligt op 80 kmp

wie trekt er dan ook een worst van tafel, zet dat ding op de weg, en probeer dat eens :S

maargoed, ontopic, sproeier moet ongeveer goed zijn, miss iets lichter vertanden?

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 24-4-2008 om 15:21 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?

Dit topic is 85105 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 35 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved