ik heb vandaag door een dealer me buisje van me uitlaat laten verwijderen. kom ik erachter dat ze hem niet goed hebben dichtgelast dus komt best veel lucht en geluild uit..
en ik kan ze maandag pas berijken.
kan ik gewoon verder-rijden ondanks dat hij kut start etc.?
of is dit gewoon slecht voor me blok en cilinder?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
ik heb vandaag door een dealer me buisje van me uitlaat laten verwijderen. kom ik erachter dat ze hem niet goed hebben dichtgelast dus komt best veel lucht en geluild uit..
en ik kan ze maandag pas berijken.
kan ik gewoon verder-rijden ondanks dat hij kut start etc.?
of is dit gewoon slecht voor me blok en cilinder?
ok n00b vraag: Is het goed als bij topsnelheid de cilinder ongeveer het maximale aantal toeren draait? En hoe kan ik dit veranderen? Groter voortandwiel?
Dit bericht is gewijzigd door kukel op 24-5-2008 om 22:48 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kukel
ok n00b vraag: Is het goed als bij topsnelheid de cilinder ongeveer het maximale aantal toeren draait? En hoe kan ik dit veranderen? Groter voortandwiel?
Dit bericht is gewijzigd door kukel op 24-5-2008 om 22:48 uur.
evenveel als 'tie stationair kan draaien?
zoja, dan zou ik hem zwaarder vertanden (:
Ey kheb pas een nieuwe dr50 cillinder onder me derbi senda 2001. ik heb er een metrakit thrower onder, maar hij begint te stotteren in hele hoge toeren en als ik dan verder schakel valt hij bijna uit de powerband.. hoe kan ik dit fixe? of is dat gwoon zo met die dr50's