Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 31

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1264 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #49167 - "kleine vragen" topic - deel 31
Pagina 119 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84975 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 19-5-2008 19:52 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aron_N
nauwja, van 98 naar 72 is nog al een verschil.. maar ik bedoel kwaad in vorm van een vast loper oid?


denk dattie daar wel goed mee moet lopen, zeker als dat powerfliter dr nog op zit. maar je moet gwn ff afstellen he
 
Aron_N 19-5-2008 20:03 Print reply

Posts: 432
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


denk dattie daar wel goed mee moet lopen, zeker als dat powerfliter dr nog op zit. maar je moet gwn ff afstellen he



Ja ik weet het,, maar vond het zelf nog al een heel groot verschil, maar ga het ff proberen. thanks
 
MarTijn tzr 19-5-2008 20:33 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtlover
[...]
http://www.carsticke...tuemart&Itemid=1



ja maar dat is toch voor het kentekenplaat van een auto?
ik wil voor een motorkentekenplaat. of kun je hier een stukje van afknippen? zodat het er ook op lijkt?
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
RiejuJossie 19-5-2008 20:55 Print reply

Posts: 502
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


heb je al gekeken naar de maten van jullie remschijven? niet dat dat niet aan te passen is, maar aangezien je al geen zin hebt om bussen te laten draaien

Zijn remschijven zijn groter (ik heb nu 200, hij 260), maar als de maten van de bevestiging op de naaf hetzelfde zijn zou ik mijn eigen schijven erop kunnen doen. Anders zou ik eventueel adapters moeten maken voor mn remklauwen, zodat het allemaal past.

Het probleem is dat velgen verdomd zeldzaam zijn, en ik nu een setje aangeboden krijg en graag die kans grijp. Maar, wss moet ik dat spul dan wel pas gaan maken met bussen en remklauw adapters oid. Hier gaat veel werk in zitten, maar ik denk erover om het toch maar te doen, als ik dit voor een redelijke prijs kan halen.
Als ik de prijs en foto's heb zal ik ff vragen of hij wat maten op wil meten.


 
mtx-motard 19-5-2008 20:57 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
[...]


ja maar dat is toch voor het kentekenplaat van een auto?
ik wil voor een motorkentekenplaat. of kun je hier een stukje van afknippen? zodat het er ook op lijkt?


passen ook op motorkenteken,
miss voor de brommer iets te groot.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
MarTijn tzr 19-5-2008 21:00 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


passen ook op motorkenteken,
miss voor de brommer iets te groot.


dus met iets bij knippen kan het nog wel passen?
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
-TimP- 19-5-2008 21:04 Print reply

Posts: 1836
Is er nou echt wat verschil in vermogen met een normale cilinderkop of een "hoge druk" kop?
Mvg
 
zxr club zx6r 2003
Royal Club 19-5-2008 21:05 Print reply

Posts: 60390
compressie verhouding word hoger, dus kan je er meer vermogen uithalen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-TimP- 19-5-2008 21:05 Print reply

Posts: 1836
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
compressie verhouding word hoger, dus kan je er meer vermogen uithalen.


zal het merkbaar zijn?
 
zxr club zx6r 2003
Royal Club 19-5-2008 21:06 Print reply

Posts: 60390
dat is aan jezelf, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-TimP- 19-5-2008 21:07 Print reply

Posts: 1836
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
dat is aan jezelf, als je begrijpt wat ik bedoel.


ja oke..
thankyou
 
zxr club zx6r 2003
antonhonda 19-5-2008 21:08 Print reply

Posts: 3616
heeft iemand orginele foto van yamaha dtr de fabrieks foto
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
rik hulkenberg 19-5-2008 21:09 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
Is er nou echt wat verschil in vermogen met een normale cilinderkop of een "hoge druk" kop?
Mvg

als het om je mb gaat maakt het waarschijnlijk wel uit
heb nu een hoge drukkop heb er laatst een ori opgezet maar toen reed die zwaar kut
moest hem opnieuw afstellen
kan ook zijn dat ie krom was maar dat durf ik niet te zeggen
 
-TimP- 19-5-2008 21:13 Print reply

Posts: 1836
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

als het om je mb gaat maakt het waarschijnlijk wel uit
heb nu een hoge drukkop heb er laatst een ori opgezet maar toen reed die zwaar kut
moest hem opnieuw afstellen
kan ook zijn dat ie krom was maar dat durf ik niet te zeggen


Ja ik heb een 70cctje besteld met hoge drukkop. maar dat leek mij meer een verkoop praatje.
 
zxr club zx6r 2003
ikkejw 19-5-2008 21:24 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
de achterband van mijn MT is op (ik zie draadjes), nu moet ik dus een nieuwe.


weet iemand een mooie 16 inch enduro band, en waar ik die kan bestellen?

ik zoek een band waarmee ik dus de weg op kan, maar ook goed mee kan crossen. sm is voor sukkels dus kom niet met die troep aanzetten.


ik heb nu zo'n cobra band, die hebben wel een mooi profiel maar ze slijten me te snel.



iemand?
 
Preserve nature - Always wear a helmet

Dit topic is 84975 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 119 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved