Quote: Originally posted by: MT50?
is een te brede uiutlaat poort slechter dan?
en ik wil een eurokit omdat ie goedkoper is(heb nie zo groot budget) en vanwege de wouten met rollenbanken hierzo.
en die nieuwe eurokit, airsal ofzo? is die beter afgewerkt?
Het is vervelend dat de uitlaatpoort onderin al heeel erg breed is. Ik heb hem liever onder smal en boven breed.
Zo veel goedkoper is eurokit niet als eurocilindro dacht ik.
eurokit = airsal. Is precies hetzelfde.
Een airsal is niet een slechte cilinder om te tunen, maar ik wou aangeven dat er naar mijn mening betere zijn. Een airsal heeft smalle spoelpoortjes en een brede uitlaatpoort, maar ik zie het liever andersom zoals bv zeta, brede spoelpoorten, uitlaatpoort smal onderin en breder bovenin. Een goed tuner kan een airsal wel snel maken, maar het kost erg veel moeite om een airsal GOED snel te maken.(door wie wilde je hem laten tunen?)
Maar met een airsal heb je wel minder slijtage van je cilinder en betere koeling dan een imi. Een imi valt al snel af denk ik.
|