Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1244 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 48 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84932 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jasper Strahiem 10-3-2008 21:42 Print reply

Posts: 1950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timac
[...]


ik heb m er al weer in gezet. Dan maar dat ding terug trekke:P



Veer opspannen? Heb ik ook gehad, gwn die 'ene' veer beetje uittrekken
 
Make the most of now
Geverinkje 10-3-2008 22:22 Print reply

Posts: 314
heeft er iemand tips om handvaten te verwijderen ik krijg ze er met geen mogelijkheid af ik heb er al vele liters WD-40 in gespoten. wie heeft een tip voor mij
 
Joel_koningslust 10-3-2008 22:23 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
heeft er iemand tips om handvaten te verwijderen ik krijg ze er met geen mogelijkheid af ik heb er al vele liters WD-40 in gespoten. wie heeft een tip voor mij


verffeun


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Bjorntjuh 10-3-2008 22:45 Print reply

Posts: 1496
mijn nsr lekt kvs bij de uitlaat poort, nergens anders. waar komt die door? ik dacht eerst doordat mijn uitlaat niet goed vast geschroefd zat daar(want dat is zo) maar dat is het niet hoor ik net
edit: koppakking is net nieuw en kop pas gevlakt!

Dit bericht is gewijzigd door Bjorntjuh op 10-3-2008 om 22:45 uur.
 
het lekkerste onder zon
Scarface 10-3-2008 22:51 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
heeft er iemand tips om handvaten te verwijderen ik krijg ze er met geen mogelijkheid af ik heb er al vele liters WD-40 in gespoten. wie heeft een tip voor mij



opensnijden met een stanleymes?
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
TSX-R 10-3-2008 23:16 Print reply
Posts: 209
wat is een yz125 uit 1998 nog waard? geen wedstrijden gereden, in nette staat, zuiger is wel aan vervanging toe en achterband ook.
 
NSR2 Chauffeur 10-3-2008 23:20 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bjorntjuh
mijn nsr lekt kvs bij de uitlaat poort, nergens anders. waar komt die door? ik dacht eerst doordat mijn uitlaat niet goed vast geschroefd zat daar(want dat is zo) maar dat is het niet hoor ik net
edit: koppakking is net nieuw en kop pas gevlakt!

Dit bericht is gewijzigd door Bjorntjuh op 10-3-2008 om 22:45 uur.

Dat er een nieuwe koppakking in zit, en de kop gevlakt is, hoeft alles niet te zeggen! Je kunt hem ook verkeerd aan gedraaid hebben, dan kan hij ook lekken.. Dus wel kruislings vast draaien!
 
Bjorntjuh 10-3-2008 23:21 Print reply

Posts: 1496
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
[...]

Dat er een nieuwe koppakking in zit, en de kop gevlakt is, hoeft alles niet te zeggen! Je kunt hem ook verkeerd aan gedraaid hebben, dan kan hij ook lekken.. Dus wel kruislings vast draaien!


maar hoe kan hij bij de uitlaat poort lekker door de kop?
 
het lekkerste onder zon
crossgek - Forum en Sales Moderator 10-3-2008 23:25 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-R
wat is een yz125 uit 1998 nog waard? geen wedstrijden gereden, in nette staat, zuiger is wel aan vervanging toe en achterband ook.


1500 ofzo
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-3-2008 23:26 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
heeft er iemand tips om handvaten te verwijderen ik krijg ze er met geen mogelijkheid af ik heb er al vele liters WD-40 in gespoten. wie heeft een tip voor mij


dunne maar lange schroevendraaier tussen je handvat en stuur steken en dat 2 of 3 keer dan kun je hem eraf draaien.
Als ze kapot mogen dan gewoon eraf snijden

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bjorntjuh
[...]


maar hoe kan hij bij de uitlaat poort lekker door de kop?


waar lekt hij precies dan?
komt er kvs uit de uitlaatpoort zelf? Dan is daar je wand kapot denk ik. is het vlak boven je kop dan is het de pakking misschien


Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 10-3-2008 om 23:26 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Markjo 11-3-2008 0:12 Print reply

Posts: 1061
als je een compressor heb dan kan er met een luchtspuit door het uiteinde van je stuur steken. als je dan blaast moet het lucht wel langs je handvat weg en knalt ie d'r zo af. (er van uit gaande dat er geen ander gat in je stuur zit )

je kan ook met de luchtspuit tussen het begin van je handvat en stuur lucht spuiten dan komt ie ook wel los.



Nu een vraag van mezelf:

hoe zit dat met een onbegrensde CDI voor een MT? heb vroeger een MT gehad maar dat ding draaide aardig wat toeren met originele CDI. is zo'n onbegrensde CDI gelul of zijn de originele CDI's echt begrensd?

en heeft het wel nut, want een brommer heeft nou niet echt zijn topvermogen ver boven in het toerengebied.
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Jozeff - Forum en Sales Moderator 11-3-2008 0:23 Print reply

Posts: 10835
ik heb al zoveel verschillende cdi's gehad en er zijn er maar weinig dezelfde.
mt cdi is niet begrenst op top toerental maar de curve is wel anders.

een mps-300 cdi heeft een vloeiendere curve en loopt daarom beter
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Markjo 11-3-2008 0:29 Print reply

Posts: 1061
ok super, kon het me 'onbegrense' al niet voorstellen...

Bedankt!
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Henk-88 11-3-2008 3:06 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
Me brommer blijft maar bezine lekken als ie stil staat en ik me bezine kraantje dicht het staan... hoe meer bezine dr in zit hoe meer die lekt! ( is niet zo fijn als je staat te lekken op de straat van je schoonouders ) weet iemand wat>?

Zie gallery hoe ik me carb heb:
http://www.brommerfo...allery/view/3352/2/1





Het mag als een feit van algemene bekendheid beschouwd worden dat er twee afsluiters in je benzinetraject zitten; de eerste is je benzinekraantje en de tweede is je vlotternaald.

Afgaande op wat je zegt, sluiten ze allebei niet af.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jordy_puch 11-3-2008 8:01 Print reply
Posts: 13
is het zo dat als ik een snelle 50 cc op mn puch leg dat ik er dan niet perse een 15 mm carb op moet leggen??
en wat moet ik allemaal verranderen als ik er een snelle 50 cc op leg??

grts
 

Dit topic is 84932 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 48 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved