Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 641 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 36 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84828 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mdehoog 7-3-2008 7:25 Print reply
Posts: 6
Hoi Hoi, ik wil mn oude dkw rt 139 een keer op kenteken zetten !
Maar goed, ik heb m dus uit duitsland, en er zwerft ergens bij ons thuis zo'n bertriebserlaubnis rond. Maar nu vroeg ik me af of ik die uberhaupt nodig heb, aangezien hij van voor '74 is... Je kon m dan toch makkelijker op kenteken krijgen ?



 
Yamaha FS1 - DKW RT139
Viertakt 7-3-2008 7:41 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mdehoog
Hoi Hoi, ik wil mn oude dkw rt 139 een keer op kenteken zetten !
Maar goed, ik heb m dus uit duitsland, en er zwerft ergens bij ons thuis zo'n bertriebserlaubnis rond. Maar nu vroeg ik me af of ik die uberhaupt nodig heb, aangezien hij van voor '74 is... Je kon m dan toch makkelijker op kenteken krijgen ?





Je hebt de betriebserlaubnis wel nodig, en dat hij van voor 74' is geld alleen voor bromfietsen waar geen typegoedkeuring voor is. Echter jou brommer heeft wel degelijk een typegoedkeuring in duitsland gehad.

Dus volgensmij heb je de betriebserlaubnis wel nodig.
Maar om het even zeker te weten moet je het RDW eventjes bellen.
 
Viertakt uber alles.
mdehoog 7-3-2008 7:57 Print reply
Posts: 6
Ok, dan ga ik maar is in "de kast" kijken waar die erlaubnis rondzwerft ! Hij is namelijk wel voor deze brommer
 
Yamaha FS1 - DKW RT139
GhostRider_SM 7-3-2008 13:09 Print reply

Posts: 2142
hallo,

weet iemand alle blok lagers van een derbi senda xtreme sm 2006
(oude type blok nog)

en hoeveel x enzo van het zelfde lager
zou je het inboxen kunnen

mvg pt

Dit bericht is gewijzigd door GhostRider_RS op 7-3-2008 om 13:10 uur.
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
yamaha dt sm 7-3-2008 13:13 Print reply

Posts: 72
ik had net een wat vaste imbus in men remklauw en nu heb ik net iets te bot mijn best gedaan en nu is ie doorgedraaid, hebben jullie miscien een idee wat ik moet doen?

 
Geverinkje 7-3-2008 13:38 Print reply

Posts: 314
Hallo, is een yamaha dtr frame geschikt voor de brommercross? of is het frame er te zwak voor?
 
Tombrom 7-3-2008 13:39 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha dt sm
ik had net een wat vaste imbus in men remklauw en nu heb ik net iets te bot mijn best gedaan en nu is ie doorgedraaid, hebben jullie miscien een idee wat ik moet doen?



wats dood schroefdraad bout kop bout of draad in je poot
 
yamaha dt sm 7-3-2008 13:48 Print reply

Posts: 72
zeg maar de kop waar de inbus moet dat is rond
 
TSX-Rider 7-3-2008 13:48 Print reply

Posts: 550
Heb je voor je blok (suzuki tsx) 1 of meerdere pakkingen nodig? Dus niet voor je cilinder en carb en uitlaat enz maar alleen voor je blok? ik weet wel dat je een pakking nodig hebt voor het rechter (als je op de brommer zit) carterdeksel. maar heb je dan ook nog een pakking nodig voor het midden van je blok? want ik wil namelijk mijn blok gaan reviseren
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last
Geverinkje 7-3-2008 13:57 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
Heb je voor je blok (suzuki tsx) 1 of meerdere pakkingen nodig? Dus niet voor je cilinder en carb en uitlaat enz maar alleen voor je blok? ik weet wel dat je een pakking nodig hebt voor het rechter (als je op de brommer zit) carterdeksel. maar heb je dan ook nog een pakking nodig voor het midden van je blok? want ik wil namelijk mijn blok gaan reviseren


koop gewoon een pakkingset dan zie je eigenlijk of je meerde pakking voor je blok nodig hebt
 
Geverinkje 7-3-2008 16:02 Print reply

Posts: 314
op mijn tapeind zit een gedeelte geen schroef draad meer nu kan ik de bout er niet meer afdraaien. ik heb al verschillende dingen geprobeert zo als druk onder de cilinder pet zetten en dan draaien dit is bij 1 tapeind gelukt. maar bij de andere wil het niet. wie kan mij helpen
 
Geverinkje 7-3-2008 17:15 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
op mijn tapeind zit een gedeelte geen schroef draad meer nu kan ik de bout er niet meer afdraaien. ik heb al verschillende dingen geprobeert zo als druk onder de cilinder pet zetten en dan draaien dit is bij 1 tapeind gelukt. maar bij de andere wil het niet. wie kan mij helpen

iemand

 
-Bassie- 7-3-2008 17:17 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
[...]

iemand



meld mod wachten op je beurt

als iemand het wist had ie wel geantwoord.

anders gewoon met griptand proberen.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Henk-88 7-3-2008 17:52 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
Heb je voor je blok (suzuki tsx) 1 of meerdere pakkingen nodig? Dus niet voor je cilinder en carb en uitlaat enz maar alleen voor je blok? ik weet wel dat je een pakking nodig hebt voor het rechter (als je op de brommer zit) carterdeksel. maar heb je dan ook nog een pakking nodig voor het midden van je blok? want ik wil namelijk mijn blok gaan reviseren



Nee, in het midden moet vloeibare pakking.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Geverinkje 7-3-2008 18:54 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]


meld mod wachten op je beurt

als iemand het wist had ie wel geantwoord.

anders gewoon met griptand proberen.


ik had ook ergens gelezen dat ik er nog een bout bij op zou moeten draaien en die dan tegen elkaar indraaien. wie weet hoe dit precies werkt?

 

Dit topic is 84828 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 36 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved