Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 904 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 24 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Geverinkje 3-3-2008 20:42 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


een derbiblok in handen van 1 of andere kneus is langzamer als een tsx blok in hand van een oppertjoener


ja oke maar wat is betrouwbaarder en welk type blok heeft lage onderhoudskosten?
 
Geverinkje 3-3-2008 20:44 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
tja beste, iedereen heeft een andere mening, am6 en derbi is ongeveer gelijk denk ik, dan word er ook nog met honda gereden, hier moet je wel meer moeite voor doen om de am6jes bij te houden (zie barry's brommercrosser)


heb je toevallig een link?
 
Royal Club 3-3-2008 20:47 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
[...]


ja oke maar wat is betrouwbaarder en welk type blok heeft lage onderhoudskosten?


bij brommercrossen zijn geen lage onderhoudskosten
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Geverinkje 3-3-2008 20:48 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


bij brommercrossen zijn geen lage onderhoudskosten


dat begrijp ik maar er zullen toch wel verschillen zitten tussen de prijzen van onderdelen van een nsr blok bijvoorbeeld en een derbi blok?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 3-3-2008 20:49 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
[...]


heb je toevallig een link?

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/117
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Geverinkje 3-3-2008 20:51 Print reply

Posts: 314
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/117



oke bedankt!
 
ikkejw 3-3-2008 21:04 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hoe lang is een mtx-ot achterveer?


 
Preserve nature - Always wear a helmet
mtx-motard 3-3-2008 21:08 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]




25
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
-wokkel- 3-3-2008 21:15 Print reply

Posts: 1129
ik heb mijn mtx opgehoogd. en nou is in eens mijn voortandwiel versleten

is dit toeval of zal ik hem weer moeten verlagen door verkeerde stand van de ketting?
 
ikkejw 3-3-2008 21:17 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


25



yeah past precies

@mtx-motard jij had nog zo'n veer liggen toch? watkostie?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
zeno 3-3-2008 22:22 Print reply

Posts: 1595
waar zitten begrenzingen in tomos revival?
 
bier drinken en kut roepen
mtx-motard 3-3-2008 22:34 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



yeah past precies

@mtx-motard jij had nog zo'n veer liggen toch? watkostie?


zit onder mtx vast, en blijft daar

kep wel r2, nsr, tsx dus zeg het maar

je maakt em toch pas
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
RiejuJossie 3-3-2008 22:40 Print reply

Posts: 502
Heb 2 weken geleden de prop in mn uitlaat wat verder uitgeboord, en tegelijk een nieuwe uitlaatpakking gemonteerd. Natuurlijk ff opnieuw afgesteld, en liep prima.
Nu lekt hij alweer olie waar de uitlaat de cilinder in gaat (de eerste paar dagen niet of nauwelijks), waarschijnlijk is deze nieuwe pakking ook alweer hard/kapot oid. Ik heb ook het gevoel dat hij minder goed rijdt dan toen ik dit net had gedaan (uitlaat+pakking), hij heeft minder kracht. En nog steeds wil hij niet goed doortrekken met aardig wat tegenwind, hij heeft in de 4 al moeite, eenmaal in de powerband wil het dan wel, maar in de 5 en de 6 komt hij daar meestal niet, en zelfs in de powerband zakt hij soms terug.
Blok heeft bijna 21.000 gelopen, nog nooit zuigerveren oid vervangen, en nog niet gereviseerd. (Eet je hart uit, Honda-rijders die zeggen dat blokjes van nu al bij 10.000 gereviseerd moeten worden!)

1:Ik neem aan dat ik de oorzaak van het slecht rijden met tegenwind moet zoeken bij mijn zuigerveren, toch? Denk dat ik dan binnenkort mn cilinderkop er maar eens af haal, en kijken of ik alleen de veren moet vervangen, of ook de zuiger en evt. de cilinder. Reviseren kan in de zomer nog wel.
2: Heeft de olielekkage ook nog iets te maken met de zuigerveren? Dat het daardoor erger is?
3: Iemand een betere oplossing om te zorgen dat hij minder olie lekt? Ben de olie op mn schoenen en broeken nu wel eens zat.
4: Heeft de uitlaatpakking nog iets te maken met dat hij minder kracht heeft, of ik verbeeld ik me dit gewoon?

Danku alvast
 
ikkejw 3-3-2008 22:41 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


zit onder mtx vast, en blijft daar

kep wel r2, nsr, tsx dus zeg het maar

je maakt em toch pas



jamaar ik heb max 25cm ruimte ivm luchtfilter enzo
 
Preserve nature - Always wear a helmet
GhostRider_SM 3-3-2008 23:07 Print reply

Posts: 2142
wat voor een effect kan een te koude bougie geven?
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D

Dit topic is 84841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 24 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved