Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 820 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 192 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 191, 192, 193 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 13-4-2008 12:09 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
mijn rieju rr loopt prima. Alleen niets doet het van de elektra...(licht, toeter, knipperlicht, remlicht enz enz).

Dit kan toch maar 2 dingen betekenen?:

-spanningsregelaar kapot
-lichtspoel kapot

Dacht eerst altijd dat spoelen van je ontsteking voor 1 ding waren. Maar er zitten dus 2 apparte circuits.. toch?


doet je uitknopje het wel? dat ding dat aan je lichthandvat zit?

want bij mij zaten die steckers verkeerd en toen deed dat het ook niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
corradovr6 13-4-2008 12:17 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
Hey, past een koppeling van een 125cc op een 50cc honda nsr blok?
Op de foto lijkt ie bijna hetzelfde.


Somebody
 
DRDLimited 13-4-2008 12:22 Print reply

Posts: 2136
als je je brommer strart en je zet m in z,n 1 en hij valt uit :S wat is dat? brommer is nog voledig standaard en afgesteld door dealer.

als ik gas bij geef valt ie niet uit
 
Derbi-Olaf 13-4-2008 12:24 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
als je je brommer strart en je zet m in z,n 1 en hij valt uit :S wat is dat? brommer is nog voledig standaard en afgesteld door dealer.

als ik gas bij geef valt ie niet uit

in zijn vrij doet ie dat niet?
das redelijk normaal, zodra je je koppeling moet inhouden (dus niet in de vrij)
Geeft de koppeling toch weer wat wrijving, waardoor het blokje stil kan vallen, je kan de stationair schroef ietsje indraaien?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
DRDLimited 13-4-2008 12:25 Print reply

Posts: 2136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

in zijn vrij doet ie dat niet?
das redelijk normaal, zodra je je koppeling moet inhouden (dus niet in de vrij)
Geeft de koppeling toch weer wat wrijving, waardoor het blokje stil kan vallen, je kan de stationair schroef ietsje indraaien?


in zijn vrij doet ie dat niet nee maar me dealer had me brommer al meer benzine gegeven omdat hij gewoon als ie koud is kut start( elke keer met choke)
 
Derbi-Olaf 13-4-2008 12:28 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DRDLimited
[...]


in zijn vrij doet ie dat niet nee maar me dealer had me brommer al meer benzine gegeven omdat hij gewoon als ie koud is kut start( elke keer met choke)
'
Misschien ook ffen wat met je luchtschroef kloten,
Ik zet hem meestal in zijn vrij, draai er wat aan, en zet hem op de stand waarbij die het hoogst stationair gaat lopen(NIET aan de stationairschroef dus eh, maar aan de luchtschroef)
meestal is die stand het beste
loopt ie dan weer te hoog stationair?
Dan regel je dat weer ff bij met je stationairschroef

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
marcor777 13-4-2008 12:49 Print reply
Posts: 38
Hallo,

ik neem aan dat die schroef links onder dat benzineleidingtje mijn stationairschroef is???



 
Erik 39 13-4-2008 12:50 Print reply

Posts: 15088
ja
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Razor 13-4-2008 12:59 Print reply

Posts: 1554
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


doet je uitknopje het wel? dat ding dat aan je lichthandvat zit?

want bij mij zaten die steckers verkeerd en toen deed dat het ook niet

ja die doet het wel.

Maar als ik mijn spanningsregelaar ontkoppel (dus de lichtgele, gele en zwarte draad eraf) dan start mijn brommer ook nog steeds en doet het uitknopje het ook.

Blijkbaar zit die uitknop wel verbonden met dat circuit.

Maar dat andere circuit doet dus niets het..

Dat zou dan toch of mijn spanningsregelaar moeten zijn, of lichtspoel?


 
blowdown en een powerband te koop!
renbe 13-4-2008 13:16 Print reply
Posts: 10
hallo,

ik heb een vraag wat is de timing van de uitlaatpoort van een 80 mhr

alvast bedankt
 
Sypie_Honda 13-4-2008 13:17 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcor777
Hallo,

ik neem aan dat die schroef links onder dat benzineleidingtje mijn stationairschroef is???

afbeelding



even dat slang aansluitingkje op je spruitstuk afsluiten, nu zuig je bigtime valse lucht.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 13-4-2008 om 13:18 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
corradovr6 13-4-2008 13:19 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
Hey, past een koppeling van een 125cc op een 50cc honda nsr blok?
Op de foto lijkt ie bijna hetzelfde.


Nobody ??? ???
 
Royal Club 13-4-2008 13:20 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
[...]


Nobody ??? ???

jo, heb eens geduld.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
allbrezz 13-4-2008 13:20 Print reply

Posts: 493
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renbe
hallo,

ik heb een vraag wat is de timing van de uitlaatpoort van een 80 mhr

alvast bedankt


wat word er bedoeld met de timing ?
de slag die de zuiger maakt om er naar toe te komen ?
:S
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
renbe 13-4-2008 13:22 Print reply
Posts: 10
weet ik niet ik heb een programma voor een opmaat uitlaat nu wil ik deze gaan maken en in dat programma word naar de timing van de uitlaatpoort gevraagt
 

Dit topic is 84832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 192 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 191, 192, 193 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved