Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 577 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 185 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 184, 185, 186 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84886 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 11-4-2008 18:57 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
wat zouden ze op de sloop vragen voor een linker onderpoot voor MT?


meer dan 5 euro moet je er iig niet voor geven...
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
honda fryslan 11-4-2008 18:57 Print reply

Posts: 1914
even bie cor hamstra ient hok sjin en net meer don 10euro oan die dikzak hjan
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
ikkejw 11-4-2008 19:14 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


meer dan 5 euro moet je er iig niet voor geven...



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
even bie cor hamstra ient hok sjin en net meer don 10euro oan die dikzak hjan



5 euro, hmm hou er wel rekening mee dat cor hamstra een dikke afzetter is he

nja ik hoop dan maar dat ie met 10 euro tevreden is
 
Preserve nature - Always wear a helmet
DerbiFtW 11-4-2008 19:38 Print reply
Posts: 211
Ik dacht eraan om een 16 tands voor tekopen.. ( kheb momenteel 13-71 ) mischien iemand anders betere suggesties? ohja.. ik rij met een metrakit thrower en kheb nu behoorlijk last van overtoeren...

Dit bericht is gewijzigd door DerbiFtW op 11-4-2008 om 19:39 uur.
 
ikkejw 11-4-2008 19:39 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiFtW
Ik dacht eraan om een 16 tands voor tekopen.. ( kheb momenteel 13-71 ) mischien iemand anders betere suggesties? ohja.. ik rij met een metrakit thrower en kheb nu behoorlijk last van overtoeren...

Dit bericht is gewijzigd door DerbiFtW op 11-4-2008 om 19:39 uur.



kleiner achtertandwiel misschien?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
DerbiFtW 11-4-2008 19:41 Print reply
Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



kleiner achtertandwiel misschien?




tja.. dan ben ik bang dat die niet meer zo hard trekt aangezien een maat van me eerst 14:52 had.. en die trok ook nie al te best.
 
TSX-Rider 11-4-2008 19:44 Print reply

Posts: 550
(suzuki tsx) Ik heb mijn ontsteking op zn vroegst, de bougie is koffiebruin(met melk) maar als ik rijd dan heeft hij ongeveer van 6 tot 7000 toeren een echte Dip. Daarna trektie heel aardig door voor een 50cc. Ook als ik onder de 3000 toeren kom valt hij uit. Hoe kan dit komen??? ik weet het echt niet,kan iemand me Alsjeblieft helpen? (16mm mikuni,50cc snel,homoet onderlangs,grondplaat ontsteking op zn vroegst)
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last
Banaan 11-4-2008 19:46 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
(suzuki tsx) Ik heb mijn ontsteking op zn vroegst, de bougie is koffiebruin(met melk) maar als ik rijd dan heeft hij ongeveer van 6 tot 7000 toeren een echte Dip. Daarna trektie heel aardig door voor een 50cc. Ook als ik onder de 3000 toeren kom valt hij uit. Hoe kan dit komen??? ik weet het echt niet,kan iemand me Alsjeblieft helpen? (16mm mikuni,50cc snel,homoet onderlangs,grondplaat ontsteking op zn vroegst)


kdacht dat je een 18mm dr op had zitten? had Sander t teminste over vandaag.

maar bougiekleur zegt lang niet altijd alles he, je kan eens een groter/kleiner sproeiertje proberen en kijken wattie dan doet.

heb je nog wel genoeg compressie?

 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 11-4-2008 19:46 Print reply

Posts: 7728
denk toch dat het een afstelprobleem is, aan de bougiekleur moet je niet al te veel waarde hechten. ik zou een grotere sproeier proberen
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Royal Club 11-4-2008 19:47 Print reply

Posts: 60390
gasnaald omhoog
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
TSX-Rider 11-4-2008 19:51 Print reply

Posts: 550
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


kdacht dat je een 18mm dr op had zitten? had Sander t teminste over vandaag.

maar bougiekleur zegt lang niet altijd alles he, je kan eens een groter/kleiner sproeiertje proberen en kijken wattie dan doet.

heb je nog wel genoeg compressie?



nee zit nog een 16 op. (komt waarschijnlijk een 70malossi met 21dellorto op

Maar ik ga dr idd eerst eens een maatje grotere sproeier in draaien, want de bougie is dan wel bruin maar hij is wel helemaal droog.

Btw. licht het nu bijna zeker dus niet meer aan de ontsteking?



Dit bericht is gewijzigd door TSX-Rider op 12-4-2008 om 12:21 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last
Erik 39 11-4-2008 20:30 Print reply

Posts: 15088
Een citta, kan je daarmee 45 rijden en wheely's boeken?
Of maakt zoiets dan ook gruwelijk overtoeren? :P
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
jellerrr 11-4-2008 20:51 Print reply

Posts: 572
Weet iemand toevallig wat het merk en type zijn van deze uitlaat? Is van een derbi senda.


 
kevin075 11-4-2008 21:04 Print reply
Posts: 18
hee ik had gelezen dat er ook een begrenzer in de luchtfilter van een derbi gpr zit? ik heb de nude versie van 2005.
???

 
-Bassie- 11-4-2008 21:05 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin075
hee ik had gelezen dat er ook een begrenzer in de luchtfilter van een derbi gpr zit? ik heb de nude versie van 2005.
???



heb jij de zoek functie gebruikt??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad

Dit topic is 84886 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 185 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 184, 185, 186 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved