falco |
10-4-2008 22:04 |
 Posts: 3724 |
waarom maakt mn 70cc mhr replica niet meer als 11k?? heb al een hmr2 geprobeerd, verschillende sproeiers, bougie's maar komt niet boven de 11k uit.
kan dit aan mn squish liggen? die heb ik nog niet gemeten, of versleten zuigerveren oid? (hoeveel die aardig wat compressie heeft ook met een warme motor)
Dit bericht is gewijzigd door falco op 10-4-2008 om 22:04 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
10-4-2008 22:06 |
 Posts: 60390 |
probeer nou eens een ander filter :P
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
rubbert |
10-4-2008 22:06 |
 Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
waarom maakt mn 70cc mhr replica niet meer als 11k?? heb al een hmr2 geprobeerd, verschillende sproeiers, bougie's maar komt niet boven de 11k uit.
kan dit aan mn squish liggen? die heb ik nog niet gemeten, of versleten zuigerveren oid? (hoeveel die aardig wat compressie heeft ook met een warme motor)
Dit bericht is gewijzigd door falco op 10-4-2008 om 22:04 uur.
zou juist niet aan een versleten zuigerveer liggen, want dan gaan ze juist alleen maar meer toeren draaien, zou het mischien aan je carb liggen? als is een andere geprobeerd?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
falco |
10-4-2008 22:10 |
 Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
probeer nou eens een ander filter :P
heb al zonder geprobeerd!, zonder resultaat
|
|
|
|
rubbert |
10-4-2008 22:19 |
 Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
heb al zonder geprobeerd!, zonder resultaat
luchtschroef al is versteld?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
falco |
10-4-2008 22:23 |
 Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]
luchtschroef al is versteld?
kom uit op 1 1/2 slag, dan is de gasreactie t best, zou niet een verschil van ruim 1000 toeren moeten maken denk
|
|
|
|
TSX-Rider |
11-4-2008 12:51 |
 Posts: 550 |
Ik heb een klein vraagje: Ik heb net mijn blokje gereviseerd. Is weer helemaal 100% goed. Maar ik rij nu met een 50cc en wil over op een 70cc malossi. Als ik deze cilinder ga gebruiken verziek ik dan mijn blokje of kan het geen enkel kwaad?
|
|
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last |
|
Tommyofzo |
11-4-2008 12:51 |
 Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
Ik heb een klein vraagje: Ik heb net mijn blokje gereviseerd. Is weer helemaal 100% goed. Maar ik rij nu met een 50cc en wil over op een 70cc malossi. Als ik deze cilinder ga gebruiken verziek ik dan mijn blokje of kan het geen enkel kwaad?
ik neem aan dat je een tsx hebt, nou dat kan prima hoor
|
|
|
|
TSX-Rider |
11-4-2008 12:58 |
 Posts: 550 |
klopt, ik heb een tsx. Nu kan ik voor 150 euro een gebruikte 70cc malossi kopen (cilinder,zuiger,veren,kop) die nog helemaal goed is+ het een 21 malossi(dellorto) carb + spruitstuk. Is 150 euro een beetje een redelijke prijs? of is het te veel?
|
|
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last |
|
Tommyofzo |
11-4-2008 13:02 |
 Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
klopt, ik heb een tsx. Nu kan ik voor 150 euro een gebruikte 70cc malossi kopen (cilinder,zuiger,veren,kop) die nog helemaal goed is+ het een 21 malossi(dellorto) carb + spruitstuk. Is 150 euro een beetje een redelijke prijs? of is het te veel?
Als de cilinder nog netjes is is dit zeker een nette prijs, een nieuwe cilinder kit van malossi kost al gauw 200 zo uit mijn hoofd, en hier krijg je ook nog eens geen carb bij.
Dus mij lijkt het wel een redelijk prijsje
Dit bericht is gewijzigd door Tommy2win op 11-4-2008 om 13:02 uur.
|
|
|
|
Timon88 |
11-4-2008 13:24 |
 Posts: 1477 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
waarom maakt mn 70cc mhr replica niet meer als 11k?? heb al een hmr2 geprobeerd, verschillende sproeiers, bougie's maar komt niet boven de 11k uit.
kan dit aan mn squish liggen? die heb ik nog niet gemeten, of versleten zuigerveren oid? (hoeveel die aardig wat compressie heeft ook met een warme motor)
Dit bericht is gewijzigd door falco op 10-4-2008 om 22:04 uur.
is de ontsteking wel in orde?
|
|
Holland-Meeting |
|
Makrolon |
11-4-2008 13:35 |
 Posts: 6733 |
ik heb mn achterbrug professioneel laten spuiten met 2 k lak. nu heb ik de pro link stickers die ik er graag weer op wil hebben. hoe kan ik dit het beste doen?
ontvetten met wat?!?
daarna blanke lak er overheen? of kan ik dit dan beter niet doen?!?
ik ben zo bang dat ik deze lak verkloot. dus graag mensen die hier verstand van hebben.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
ikkejw |
11-4-2008 14:24 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
Ik heb een klein vraagje: Ik heb net mijn blokje gereviseerd. Is weer helemaal 100% goed. Maar ik rij nu met een 50cc en wil over op een 70cc malossi. Als ik deze cilinder ga gebruiken verziek ik dan mijn blokje of kan het geen enkel kwaad?
jaren '80 brommers kunnen dat makkelijk hebben
die derbi/am6 blokken ligt een veel lichtere krukas in, die willen nog wel eens doormidden gaan met snellere setups
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
corradovr6 |
11-4-2008 14:33 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
jaren '80 brommers kunnen dat makkelijk hebben 
die derbi/am6 blokken ligt een veel lichtere krukas in, die willen nog wel eens doormidden gaan met snellere setups
Dus ik kan met mn honda nsr gewoon mn cil tunen en een hpi onsteking zonder mn krukas te vervangen??
|
|
|
|
Tommyofzo |
11-4-2008 14:37 |
 Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: corradovr6
[...]
Dus ik kan met mn honda nsr gewoon mn cil tunen en een hpi onsteking zonder mn krukas te vervangen??
ja
|
|
|
|