MarTijn tzr |
10-4-2008 17:52 |
 Posts: 6970 |
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
ikkejw |
10-4-2008 17:57 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
is er een tandwiel 16 voor honda mtx?
ja hoor, 17 ook wel
18 had ik laatst ook ergens gezien maar dan kun je er geen vliegwielkapje op hebben en waarschijnlijk moet je dan in je carters gaan slijpen
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
-wokkel- |
10-4-2008 18:17 |
 Posts: 1129 |
okee bedankt dan ga k hem zo bij de fietsemaker halen
|
|
|
|
-simon- |
10-4-2008 18:18 |
 Posts: 8211 |
93cc mallosie voor 80cc watergekoelde honda blokken zijn die van gietijzer en dus te hone? en er zitten een paar hapjes boven in de spoelpoorten wat kan ik daar aan doen?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Vuile Beunkoe |
10-4-2008 18:22 |
 Posts: 6114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
93cc mallosie voor 80cc watergekoelde honda blokken zijn die van gietijzer en dus te hone? en er zitten een paar hapjes boven in de spoelpoorten wat kan ik daar aan doen?
Gietijzer en dus te honen. Hapjes kan je vaak met een fijn schuurpapiertje afwerken en mee doorrijden, al is honen netter
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
-simon- |
10-4-2008 18:37 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]
Gietijzer en dus te honen. Hapjes kan je vaak met een fijn schuurpapiertje afwerken en mee doorrijden, al is honen netter
k laat hem ook honen. maar die hapjes daar zijn wat dieper als dat je hoont. en beetje naar achter de pooten in meer.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
-wokkel- |
10-4-2008 18:41 |
 Posts: 1129 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
k laat hem ook honen. maar die hapjes daar zijn wat dieper als dat je hoont. en beetje naar achter de pooten in meer.
zoals hell racer zei gewoon mooi glad schuren dat de scherpe randjes eraf zijn en even kijke of hij niet hapt bij de zuiger veer openingen
|
|
|
|
vespa_hein |
10-4-2008 18:44 |
 Posts: 466 |
ik weet niet meer welke orginele bougie in mijn senda hoort, in boekje staat b8hs die heb ik hier wel liggen, maar ik draai er net een met korte schacht uit:S weten welke bougie erin hoort korte of lange schacht?
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
10-4-2008 18:45 |
 Posts: 7728 |
lange
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
fox-power |
10-4-2008 18:46 |
 Posts: 834 |
als je je cillinderpet erafhaald weet je het,,
maar ik hoorde net van een derbi fanaat dat langer erin moet
Dit bericht is gewijzigd door fox-power op 10-4-2008 om 18:46 uur.
|
|
|
|
vespa_hein |
10-4-2008 18:47 |
 Posts: 466 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
lange
oke want hij wil er niet helemaal ingedraaid kan dit komen omdat er roet/zooi in de schroefdraad zit? dus ik kan dat laatste stukje wel met de bougiesleutel aandraaien? moet het zeker weten
|
|
|
|
Markjo |
10-4-2008 18:48 |
 Posts: 1061 |
als ie er een paar gangen met de hand is ingedraaid kan je best een sleutel gebruiken
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
10-4-2008 18:49 |
 Posts: 7728 |
ja als er een korte in heeft gezeten, kan goed de schroefdraad wat dicht zitten. je kunt ook je kop eraf halen en dan de bougie erin draaien. anders valt alle roet die je eraf schraapt meteen in je cilinder
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
vespa_hein |
10-4-2008 18:51 |
 Posts: 466 |
okeej, maar dan kan ik beter ander keer doen, dan vervang ik gelijk pakking. Kan dit het wezen dat ik niet aan mijn bougie kan zien of die goed is afgesteld?
|
|
|
|
fox-power |
10-4-2008 18:51 |
 Posts: 834 |
haal dan toch maar even je kop eraf, even schroefdraad ontvetten en dan de lange schacht erin draaien,
want bij korte schacht zit er soms een stootrand in dat je hem niet te ver kan draaien.
beter het zekere voor het onzekere.
|
|
|
|