Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 170 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HONDA MTX-TREME 8-4-2008 18:04 Print reply

Posts: 1486
Ik ben opzoek naar een carburateur voor mijn mtx, de setup =
110malossi (93cc vlinderpoort), Hpi ontsteking, Opmaat uitlaat.

Ik wil minimaal een carburateur van 28mm of groter.

Zit er veel verschil in tussen de echte keihin en de pwk, behalve prijs en serienummer?
En Koso zijn dat een beetje goede carburateurs?
Aanraders?

Alvast bedankt.



 
-Bassie- 8-4-2008 18:05 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


orginele vertanding begrensd de boel op een gpr

en die cilinder is snel maar niet snel genoeg voor 100 te halen imo tenzij bergaf


ik rij op rechte weg met het oude model gpr met die cilinder 90 @ GPS

en dat is met een gia en een 12mm en op die nieuwe zit een 17,5mm carb dus dat gaat wel harder.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Joel_koningslust 8-4-2008 18:11 Print reply

Posts: 14514
senda heeft toch geen conische balhoofdlagers ofwel? gewoon normale toch?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 8-4-2008 18:18 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]


ik rij op rechte weg met het oude model gpr met die cilinder 90 @ GPS

en dat is met een gia en een 12mm en op die nieuwe zit een 17,5mm carb dus dat gaat wel harder.


oude model heeft 14mm.
en heb je snelle model met cilinder met fluitpoorten of langzamere zonder? want met die met fluitpoorten is idd een leuke snelheid van zoon 90 ofzo wel mee te halen ja.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Coon 8-4-2008 18:36 Print reply

Posts: 142
Weet iemand hoe het nou precies zit met als je brommer zwaar is opgevoerd en je wordt gepakt? Normaal na de 3e keer met meer dan 15 km/u te hard wordt ie ingenomen, maar wat als hij extreem is opgevoert bv 80cc binnenrotor etc? Iemand ervaring mee?

 
honda fryslan 8-4-2008 18:39 Print reply

Posts: 1914
HONDA MTX-TREME

Ik ben opzoek naar een carburateur voor mijn mtx, de setup =
110malossi (93cc vlinderpoort), Hpi ontsteking, Opmaat uitlaat.

Ik wil minimaal een carburateur van 28mm of groter.

Zit er veel verschil in tussen de echte keihin en de pwk, behalve prijs en serienummer?
En Koso zijn dat een beetje goede carburateurs?
Aanraders?

Alvast bedankt.

ik heb ook een koso 32mm.. is een prima carburateur.. en best goed afgewerkt..

zitten std een aantal sproeiers bij dus.. allemaal best netjes..
ik betaalde er 110 euro voor geloof ik dus ook nog een koopje

Dit bericht is gewijzigd door honda fryslan op 8-4-2008 om 18:41 uur.
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
corradovr6 8-4-2008 18:41 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
Ik ben opzoek naar een carburateur voor mijn mtx, de setup =
110malossi (93cc vlinderpoort), Hpi ontsteking, Opmaat uitlaat.

Ik wil minimaal een carburateur van 28mm of groter.

Zit er veel verschil in tussen de echte keihin en de pwk, behalve prijs en serienummer?
En Koso zijn dat een beetje goede carburateurs?
Aanraders?

Alvast bedankt.

ik heb ook een koso 32mm.. is een prima carburateur.. en best goed afgewerkt..

zitten std een aantal sproeiers bij dus.. allemaal best netjes..
ik betaalde er 110 euro voor geloof ik dus ook nog een koopje


Ja gebruik die koso! prima carbje..
Ikheb m ook als 28mm op mn beta
 
jacket 8-4-2008 18:42 Print reply

Posts: 502
weet iemand het email adres van euroscooters? ik kan het namelijk nergens vinden:s...?
 
- Han - 8-4-2008 18:59 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
senda heeft toch geen conische balhoofdlagers ofwel? gewoon normale toch?


gewoon normale. Ik heb er nou alleen 1 conische inzitten, maar das nie ori
 
<10.000 posts
Erik 39 8-4-2008 19:16 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jacket
weet iemand het email adres van euroscooters? ik kan het namelijk nergens vinden:s...?

info@euroscooters.nl
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Sypie_Honda 8-4-2008 19:19 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


gewoon normale. Ik heb er nou alleen 1 conische inzitten, maar das nie ori


huh senda heeft toch ook van die conische ?

wat verstaan jullie btw onder normale, 2 van die schaaltjes waar je zelf de balletjes tussen moet doen?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
antonhonda 8-4-2008 19:51 Print reply

Posts: 3616
waar kun je velgen lint halen ?

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Royal Club 8-4-2008 19:51 Print reply

Posts: 60390
google?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
RXBaz 8-4-2008 19:51 Print reply

Posts: 1879
i-net, brommerboer. overal wel
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
Banaan 8-4-2008 20:04 Print reply

Posts: 5725
wat is nou echt goed spul om je ketting mee in te vetten?
 

Dit topic is 85236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 170 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved