Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
Pagina 145 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Timon88 3-4-2008 17:36 Print reply

Posts: 1477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Geared
is het erg als je naaldlagers van dezelfde maat naaldlager over zet in een ander lager?

afbeelding
dat je deze zeg maar compleet maakt met hetzelfde waar er ook een paar missen.

Dit bericht is gewijzigd door Geared op 3-4-2008 om 17:24 uur.

Mits niet erg versleten kan het denk wel. (ff invetten)
 
Holland-Meeting
guido-honda 3-4-2008 17:50 Print reply
Posts: 621
nee, dat bedoel ik, membraam hoort ook gewoon dicht te zijn lijkt me...

Zal nog es naar me vlotter kijken, maar daar ligt het niet aan denk ik,
heb nl deze carb altijd op me eigen MT gehad, nooit problemen..

Had het met de vorige carb op die brommer ook al...

Maarja, wat zou het kunnen zijn?
Membraam is goed, laatst nog nagekeken, sluit ook goed af
 
Tommyofzo 3-4-2008 17:51 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
nee, dat bedoel ik, membraam hoort ook gewoon dicht te zijn lijkt me...

Zal nog es naar me vlotter kijken, maar daar ligt het niet aan denk ik,
heb nl deze carb altijd op me eigen MT gehad, nooit problemen..

Had het met de vorige carb op die brommer ook al...

Maarja, wat zou het kunnen zijn?
Membraam is goed, laatst nog nagekeken, sluit ook goed af

als je membraaN niet af zou sluiten zou dat je dat onder het rijden ook wel merken.

Dit bericht is gewijzigd door Tommy2win op 3-4-2008 om 17:51 uur.
 
mtx_owned 3-4-2008 18:41 Print reply

Posts: 2183
is de boring van een 70cc eurocilindro hetzelfde als van een 70cc zeta (voor mtx-sh)?

of m.a.w.

kan ik voor de euro en de zeta dezelfde zuiger gebruiken ivm de boring?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Rick_koningslust 3-4-2008 18:51 Print reply

Posts: 1467
welke sproeier moet er ongeveer in een:
28mm keihin pwk, hij zit op een pitbike 125cc
ik zit nu op sproeier 140 en lijkt nog te klein.

zit ik rond de 140 niet overdreven hoog?
 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken
lantaarnpaal 3-4-2008 18:56 Print reply

Posts: 91
moet een krukaskeerring aan buitenkant ook met vet/vloeibare pakking ingesmeert worden?
dat een krukaskeerring aan de binnenkant met vet ingesmeert moet worden weet ik.
 
Ice Ap rs50 3-4-2008 19:47 Print reply

Posts: 7149
hoe zet je het best lagers op een krukas?
 
GTI - GTD - BMW
rubbert 3-4-2008 19:49 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
hoe zet je het best lagers op een krukas?



krukas een nachtje in de vriezer leggen, lagers in je catters stopen, en dan de krukas erin drukken, kan ook eerst alleen de krukas in de vriezer leggen, lagers erom heen doen, en dan voordat hij in het blok gaat nog een keer de krukas met lagers in de vriezer leggen, lagers er gewoon met een busje op tikken(op de binnenschaal van het lager)

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 3-4-2008 om 19:50 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
guido-honda 3-4-2008 20:01 Print reply
Posts: 621
hij rijd nog wel goed... :P

2 vraagjes:

-een scheur bij het cilinderhemd lijkt me niet zo best ofwel?
ik kan hem ook iets heen en weer bewegen, niet verstandig om nog te gebruiken of heb ik dat mis?

-een krasje nog voor de inlaat/uitlaatpoort, zegmaar de kant van het carter, in de cilinder, dat maakt toch niet uit omdat de zuiger niet zover komt? Dus voor het stuk met de poorten, van het cilinderhemd tot de uitlaatpoort...
 
jimbob 3-4-2008 20:09 Print reply

Posts: 635
Ga binnenkort kijken voor een tsx blok, hij zit nog op een brommer kan echter geen proefritje maken, want de achterveer van die brommer is kapot.

Een vriend van me zei dat ik even de ketting eraf moest halen, zodat ik even alle versnellingen kon doorlopen zonder te rijden, goed idee?
 
Tommyofzo 3-4-2008 20:11 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
Ga binnenkort kijken voor een tsx blok, hij zit nog op een brommer kan echter geen proefritje maken, want de achterveer van die brommer is kapot.

Een vriend van me zei dat ik even de ketting eraf moest halen, zodat ik even alle versnellingen kon doorlopen zonder te rijden, goed idee?

waarom zonder ketting, die kun je er ook wel op laten zitten hoor.
 
guido-honda 3-4-2008 20:15 Print reply
Posts: 621
omdat het wiel dan gaat draaien misschien

als je hem ff aan zet en rustig gas geeft en dan doorschakelt, hoor je toch veel meer dan dat je hem uit heb en dan kijkt oftie soepel schakelt...

Doen dus! Beter is ff een acherveer/achterveren meenemen, zie je meteen oftie goed rijd!
 
Tommyofzo 3-4-2008 20:16 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
omdat het wiel dan gaat draaien misschien

als je hem ff aan zet en rustig gas geeft en dan doorschakelt, hoor je toch veel meer dan dat je hem uit heb en dan kijkt oftie soepel schakelt...

Doen dus! Beter is ff een acherveer/achterveren meenemen, zie je meteen oftie goed rijd!

oh meen je dat? wist ik niet joh. ikm bedoel als je de ketting er lekker op laat zitten en je drukt hem in de 1 en laat de koppeling een beetje op komen merk je genoeg nou dan naar de 2 zelfde verhaal, enz enz..
 
guido-honda 3-4-2008 20:19 Print reply
Posts: 621
jaha.. maar hoe wil jij rijden zonder veer??

als hij een bokstandaar hef zou het wel kunnen..

Maarja, boeien, het is wel duidelijk
 
ikkejw 3-4-2008 20:19 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
Ga binnenkort kijken voor een tsx blok, hij zit nog op een brommer kan echter geen proefritje maken, want de achterveer van die brommer is kapot.

Een vriend van me zei dat ik even de ketting eraf moest halen, zodat ik even alle versnellingen kon doorlopen zonder te rijden, goed idee?



ff op een amstel kratje zetten en dan GOED vasthouden
 
Preserve nature - Always wear a helmet

Dit topic is 85308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 145 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved