Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #48244 - "kleine vragen" topic - deel 30
|
Pagina 130 van 201
|
Dit topic is 85319 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Tommyofzo |
30-3-2008 16:01 |
 Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: joske007
Joe
Ik heb dus een suzuki ER staan hier maar der is een probleempje. Die ketting die zit in de acherbrug, hij rijd nog normaal enzo.
Maar euh, hoe moet ik da fiksen? Moet daar een soort kettingspanner op? 1ne van mijn klas zij dat daar een teflon plaatje opmoet.
Mvg
Joske
Ja, daar moet je even zoon slijt blokje tussen doen.
|
|
|
|
LEGOMAN |
30-3-2008 16:27 |
 Posts: 1428 |
ik reed laatst op m'n brommer en toen ik bij kruising kwam en stationair bleef staan ging hij omhoog in toeren , alsof hij nog naliep ofzo..
ook gaat hij als ik vol gas rij en het gas dicht draai dat hij bij kwart gas ineens weer een boost geeft zeg maar
en nu reed ik gister en schakelde ik terug en toen ging hij uit, en als ik choke aan deed weer aan maar gelijk heel hoog toeren
als ik hem nu aantrap start hij niet zonder choke en klinkt het alsof hij heel veel lucht aanzuigt en of de gasschuif open staat terwijl ie gewoon helemaal naar beneden is.
met choke aan schiet ie dan meteen weer omhoog in toeren
|
|
honda power of dreams, all other...dream of that power |
|
zwarte-beuner |
30-3-2008 16:31 |
 Posts: 2651 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LEGOMAN
ik reed laatst op m'n brommer en toen ik bij kruising kwam en stationair bleef staan ging hij omhoog in toeren , alsof hij nog naliep ofzo..
ook gaat hij als ik vol gas rij en het gas dicht draai dat hij bij kwart gas ineens weer een boost geeft zeg maar
en nu reed ik gister en schakelde ik terug en toen ging hij uit, en als ik choke aan deed weer aan maar gelijk heel hoog toeren
als ik hem nu aantrap start hij niet zonder choke en klinkt het alsof hij heel veel lucht aanzuigt en of de gasschuif open staat terwijl ie gewoon helemaal naar beneden is.
met choke aan schiet ie dan meteen weer omhoog in toeren
valse lucht?
|
|
brommerloos |
|
Tommyofzo |
30-3-2008 16:33 |
 Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dtr_fahrer
[...]
valse lucht?
lijkt mij inderdaad ook valse lucht.
|
|
|
|
joske007 |
30-3-2008 16:33 |
Posts: 11 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
[...]
Ja, daar moet je even zoon slijt blokje tussen doen.
Ach zo, thanks voor snelle reply.
|
|
|
|
rubbert |
30-3-2008 17:18 |
 Posts: 8825 |
wat kost het om een pakketje onder de 5 kilo naar belgië te versturen?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Erik 39 |
30-3-2008 17:42 |
 Posts: 15088 |
één op msn heeft het over een standaard toerenbegrenzer op senda bij 12.500 toeren.
En dat ie met ori uitlaat en conti 12.500 toeren draait, en dus in de begrenzer komt.
Kan dat?
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-3-2008 om 17:44 uur.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Erik 39 |
30-3-2008 18:39 |
 Posts: 15088 |
Wat is de boring van MHR50 cilinder voor Derbi?
En de slag van een Senda 2001?
Ho dubbelpost.
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-3-2008 om 18:39 uur.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Joel_koningslust |
30-3-2008 18:41 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Wat is de boring van MHR50 cilinder voor Derbi?
En de slag van een Senda 2001?
Ho dubbelpost.
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-3-2008 om 18:39 uur.
slag 40.8 dacht ik. inbox han ff ik had het er gister nog met hem over ivm cilinders pasmaken
en boring kun je toch gewoon opmeten, je hebt notabene die cilinder thuis liggen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
guido-honda |
30-3-2008 19:46 |
Posts: 621 |
is speling op je small end lager slecht?
Big-end kan niet mee rijden, maar is dat ook zo bij small-end?
|
|
|
|
Royal Club |
30-3-2008 19:52 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
is speling op je small end lager slecht?
Big-end kan niet mee rijden, maar is dat ook zo bij small-end?
tuurlijk is dat slecht
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
één op msn heeft het over een standaard toerenbegrenzer op senda bij 12.500 toeren.
En dat ie met ori uitlaat en conti 12.500 toeren draait, en dus in de begrenzer komt.
Kan dat?
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-3-2008 om 17:44 uur.
eh. naar ik weet hebben am6 en derbi zelfde onsteking, en een ori am6 kan je tot 14 jagen ofzo
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 30-3-2008 om 19:53 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
guido-honda |
30-3-2008 19:53 |
Posts: 621 |
ja, maar krijg je daar ook problemos mee met rijden?
|
|
|
|
Royal Club |
30-3-2008 19:54 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
ja, maar krijg je daar ook problemos mee met rijden?
vragen naar de bekende weg
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
guido-honda |
30-3-2008 19:55 |
Posts: 621 |
haha, oke, ja dus :P
zal der ff een ander opzoeken :P
|
|
|
|
rubbert |
30-3-2008 19:55 |
 Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
één op msn heeft het over een standaard toerenbegrenzer op senda bij 12.500 toeren.
En dat ie met ori uitlaat en conti 12.500 toeren draait, en dus in de begrenzer komt.
Kan dat?
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-3-2008 om 17:44 uur.
denk dat dat komt doordat hij geen sproeier heeft vervangen, want waar zou die begrenzer dan zitten? in de ontsteking? en hoe komt het dan dak ik wel dikke 14000 toeren draai met m'n yasuni(met m'n orri ontsteking)
edit: kut keiji loopt me voor te praten
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 30-3-2008 om 19:57 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Dit topic is 85319 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 130 van 201
|
|