Quote:Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
nou heb ik een vriend,, en die wil wel mijn cilinder een bewerken, spoelpoorten en in/uitlaat poorten bewerken. Hij heeft dr wel verstand van, doet het vaker. zou dit helpen? (op mn 50cc snel die dr nu onder zit?)
dat helpt wel ja.
als je echt alleen meer trekkracht wilt hebben, zal die je uitlaatpoort breder moeten maken. maar als ie echt verstand van heeft, weet ie dat zelf ook wel .
oke dankje, dus hij zal er iig niet minder op gaan lopen? en wat vinden jullie een normale prijs die ik aan hem zou moeten betalen voor het laten bewerken vn `mijn cilinder?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
oke dankje, dus hij zal er iig niet minder op gaan lopen? en wat vinden jullie een normale prijs die ik aan hem zou moeten betalen voor het laten bewerken vn `mijn cilinder?
als het echt een goede vriend van je is, doet ie het gratis of voor een kratje bier of whatever .
Quote:Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
oke dankje, dus hij zal er iig niet minder op gaan lopen? en wat vinden jullie een normale prijs die ik aan hem zou moeten betalen voor het laten bewerken vn `mijn cilinder?
haha, betalen om je cilinder te laten vernaggelen
tuulijk helpt het om te laten tunen, zolang het goed gebeurt
of je nu een 70 cc of een opgevoerde 50 hebt het komt op hetzelfde neer, beide gevallen is niet verzekerd, dus dan kan je er beter een 70 opzetten ipv dat je je 50cc laat verKlooien.
Je hebt namelijk zeer dikke kans dat die verklooide 50 echt niet gaat doen wat je wilt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MTX_Shadow
of je nu een 70 cc of een opgevoerde 50 hebt het komt op hetzelfde neer, beide gevallen is niet verzekerd, dus dan kan je er beter een 70 opzetten ipv dat je je 50cc laat verKlooien.
Je hebt namelijk zeer dikke kans dat die verklooide 50 echt niet gaat doen wat je wilt.
is die kans egt zo groot? dat hij er juist op achteruit gaat als ik hem laat bewerken?