RiejuJossie |
20-1-2008 11:58 |
 Posts: 502 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
hoe vervang je de bougiekabel bij een stnd ducati ontsteking? RS50 2004
Even kijken waar je CDI zit (bougiekabel volgen), en dan kun je de kabel van het schroefje draaien (gewoon linksom draaien). Op dezelfde manier draai je de kabel uit de bougiedop. De nieuwe kabel draai je gewoon rechtsom in je CDI en je bougiedop.
|
|
|
|
Rick_koningslust |
20-1-2008 12:34 |
 Posts: 1467 |
loopt een metrakit thrower voor derbi senda ook goed op 70cc?
|
|
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken |
|
Torque |
20-1-2008 12:43 |
 Posts: 736 |
waar kan je stikkers laten maken voor je brommmer? ik had een stikker gezien op een moter, en dat ze dat dan na maken zegmaar. dus een site van zo een bedrijf wil ik
|
|
gaat ie dat zeggen |
|
mtx-motard |
20-1-2008 12:50 |
 Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: afca-j
waar kan je stikkers laten maken voor je brommmer? ik had een stikker gezien op een moter, en dat ze dat dan na maken zegmaar. dus een site van zo een bedrijf wil ik
bij stickerbedrijf.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
kenny77 |
20-1-2008 13:24 |
 Posts: 29286 |
Past een krukas van een MBX 80 in een NSR 50 blok?
Al vast bedankt.
|
|
|
|
Geared |
20-1-2008 13:26 |
 Posts: 606 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Past een krukas van een MBX 80 in een NSR 50 blok?
Al vast bedankt.
voor zover ik weet niet, omdat de carter inhoud van een 80 blok meer is als een 50 blok.
Dit bericht is gewijzigd door Geared op 20-1-2008 om 13:26 uur.
|
|
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit. |
|
kenny77 |
20-1-2008 13:32 |
 Posts: 29286 |
Zijn de krukas wangen dan groter?
Want we willen een MBX 80 cilinder op een NSR 50 blok pas maken voor de sprint, ik weet dat de slag het zelfe is, drijfstang is volgens mij 1mm langer.
En de lagers zijn die het zelfde, of zijn die van een 80cc groter?
|
|
|
|
Geared |
20-1-2008 13:36 |
 Posts: 606 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zijn de krukas wangen dan groter?
Want we willen een MBX 80 cilinder op een NSR 50 blok pas maken voor de sprint, ik weet dat de slag het zelfe is, drijfstang is volgens mij 1mm langer.
En de lagers zijn die het zelfde, of zijn die van een 80cc groter?
oeps sorry, ik bedoelde de krukaskamer/wangen hoe je het noemen wilt. carterinhoud is wel hetzelfde, het enigste verschil is volgens mij de krukaskamer groter bij een 80 en ik dacht de tandwielen iets, maar van een 80 kun je ook in een 50 maken, de tandwielen dan hè
|
|
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit. |
|
kenny77 |
20-1-2008 13:53 |
 Posts: 29286 |
Ik was vergeten dat ik nog een pakking set van een mtx80 had liggen en de krukas kamer is idd groter als een 50cc.
Is een krukas van een NSR sterk genoeg voor een mbx80 cilinder?
Of zou deze kapot gaan?
|
|
|
|
Makrolon |
20-1-2008 13:54 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik was vergeten dat ik nog een pakking set van een mtx80 had liggen en de krukas kamer is idd groter als een 50cc.
Is een krukas van een NSR sterk genoeg voor een mbx80 cilinder?
Of zou deze kapot gaan?
ori 80 cylinder gaat hij wel houden denk ik. snelle 70 maakt veel meer toeren dan een ori 80.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
kenny77 |
20-1-2008 13:59 |
 Posts: 29286 |
De cilinder is niet meer orgineel  , heeft nu 14 pk bij ongeveer 12000 toeren.
Het is wel voor de sprint dus hoeft geen uren achter elkaar een grote kracht op te staan.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 20-1-2008 om 13:59 uur.
|
|
|
|
Makrolon |
20-1-2008 14:00 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
De cilinder is niet meer orgineel , heeft nu 14 pk bij ongeveer 12000 toeren.
ghehe, nice. ik denk dat die krukas dat evengoed wel gaat houden. honda maakt sterke ori krukassen.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
kenny77 |
20-1-2008 14:03 |
 Posts: 29286 |
Oke bedankt , dan ga ik eens kijken hoe het voor de rest uit komt.
|
|
|
|
2t-crosser |
20-1-2008 14:16 |
 Posts: 756 |
Zitten er op een "gewone" derbi senda met crossbanden dezelde velgen als een derbi senda SM?
Groetjes Pieter
|
|
|
|
Royal Club |
20-1-2008 14:17 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dark-diablo
Zitten er op een "gewone" derbi senda met crossbanden dezelde velgen als een derbi senda SM?
Groetjes Pieter
nee
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|