Makrolon |
22-2-2008 22:58 |
 Posts: 6733 |
bij mtx sh zit er geen spietje op aan die kant iig.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Joel_koningslust |
22-2-2008 23:01 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Kan maar zo, geen idee waar jij het over heb 
Maar op mn krukas zag ik links en rechts een uitsparing voor spie'tje, maar kheb dr maar 1 gezien. Lijkt me ook niet echt logisch eigenlijk, vandaar de vraag.
@ Joel: Idd. Ik heb ook geen spie gezien, en tandwieltje zat goed vast :P
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 22-2-2008 om 22:59 uur.
datwieltje zit er op geklemd doordat de krukas conisch is, met poulietrekker eraf gehaald. ik zal morgen rick eens vragen of hij er een spietje uit heeft gehaald ofzo
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Makrolon |
22-2-2008 23:02 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
datwieltje zit er op geklemd doordat de krukas conisch is, met poulietrekker eraf gehaald. ik zal morgen rick eens vragen of hij er een spietje uit heeft gehaald ofzo
de krukas is aan die kant niet conisch hoor.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Joel_koningslust |
22-2-2008 23:03 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
de krukas is aan die kant niet conisch hoor.
dat weet ik toch wel 100% zeker hoor
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Erik 39 |
22-2-2008 23:04 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
datwieltje zit er op geklemd doordat de krukas conisch is, met poulietrekker eraf gehaald. ik zal morgen rick eens vragen of hij er een spietje uit heeft gehaald ofzo
Wij hebben warm gemaakt, toen ging het. Maarja zal wel niks zitten. Morgen blokje dichtmaken.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Erik 39 |
22-2-2008 23:06 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
dat weet ik toch wel 100% zeker hoor
klopt. 100%
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Sypie_Honda |
22-2-2008 23:09 |
 Posts: 13830 |
owowow ik dacht het zal wel net als honda zitten.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
falco |
22-2-2008 23:43 |
 Posts: 3724 |
ik wil mijn spruitstuk vervangen voor een 21mm ipv 14mm omdat mijn carb. 21mm is. en mijn spruitstuk 14mm.
maar nu zit het spruitstuk vast met rond afgedraaide bouten.
zoiets als dit:
maar dan met een nog iets bollere en rondere kop.
hoe krijg ik deze los?!?
Dit bericht is gewijzigd door falco op 22-2-2008 om 23:44 uur.
|
|
|
|
schimmel_injectie |
23-2-2008 1:09 |
 Posts: 896 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
ik wil mijn spruitstuk vervangen voor een 21mm ipv 14mm omdat mijn carb. 21mm is. en mijn spruitstuk 14mm.
maar nu zit het spruitstuk vast met rond afgedraaide bouten.
zoiets als dit: afbeelding
maar dan met een nog iets bollere en rondere kop.
hoe krijg ik deze los?!?
Dit bericht is gewijzigd door falco op 22-2-2008 om 23:44 uur.
gleuf in maken met dremel oid en dan eruit draaien, of eruit boren.
|
|
Er gaat niets boven Groningen . Fryslân ook niet |
|
Ariej |
23-2-2008 1:14 |
 Posts: 3685 |
kan je niet aan de kop zien hoe ze erin zijn gezet? het kunnen misschien ook wel dopjes zijn
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
NICK75 |
23-2-2008 9:48 |
 Posts: 242 |
Ik heb nieuwe bussen voor mn achterbrug voor mijn derbi senda besteld (waar je achterbrug aan het frame zit) en nu was mijn vraag of je die oude bussen er gewoon uit moet tikken en de nieuwe er weer in moet tikken met een hamer, of moet je dit laten persen ofzo??
Mvg, Nick.
|
|
|
|
erwinko |
23-2-2008 9:58 |
 Posts: 1012 |
zijn waarschijnlijk breekboutjes.
worden in een auto gebruik bij het contact en deurgrepen.
ik maak ze altijd los met een staalbeiteltje.
|
|
|
|
jacket |
23-2-2008 11:01 |
 Posts: 502 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]
Draden lopen naar de draadboom van je brommer.
Op een gegeven moment moeten er contacten zitten die je richting aanwijzerdraad met de draadboom verbinden, daar kun je de oude richtingaanwijzers ontkoppelen.
Even kijken welke kleur je ori draden hebben en daar de plus en min draad uithalen. Tape 1 van de 2 even af zodat je weet wat plus is en wat min is. Waarschijnlijk zijn de kleuren van de draden van je nieuwe richtingaanwijzers anders. Daarna moet je even kijken op welke draad er een + symbool staat, dat is er meestal op geprint.
Daarna netjes aansluiten, met krimpkous je draden wegwerken en ommantelen en dan ben je klaar.
Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 22-2-2008 om 13:42 uur.
thx  alleen staat er dus geen + of - op me nieuwe het is een oranje en een groene draad.... weet iemand wat de + of - is???
|
|
|
|
ikkejw |
23-2-2008 12:50 |
 Posts: 9886 |
sinds een paar weken/maanden zit de voorvork van mijn MT vast en krijg ik er geen beweging in. hij staat helemaal naar onderen dus ik zit helemaal voorover
iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen?
kan het iets te maken hebben met mijn ophoogblokjes die niet passen? ik kan ze niet vastdraaien, schroefdraad is anders (kheb waarschijnlijk MB ophogers)
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Erik 39 |
23-2-2008 13:04 |
 Posts: 15088 |
Spoedvraag.
Op de baklagers van Senda zit een borgplaatje. Is dit 100% noodzakelijk? Aangezien er 1 mistte en het blok dicht zit

Die plaatjes dus.
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 23-2-2008 om 13:09 uur.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|