Fitskie_RX |
22-2-2008 15:45 |
 Posts: 112 |
ja vind onderlangs mooi staan.
En ben nu blok olie aan het verversen maar dr zit een peil stokje die je erin stopt en dan zit er schroefdraad op. moet ik nou dat stokje er helemaal indraaien om te kijken of er genoeg olie in zit of er gewoon in laten vallen?
|
|
|
|
Teunis |
22-2-2008 15:47 |
 Posts: 1073 |
erindraaien
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
22-2-2008 15:55 |
 Posts: 10835 |
normaal moet je die erop leggen zonder te draaien. bij honda iig wel en bmw ook.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Fitskie_RX |
22-2-2008 15:59 |
 Posts: 112 |
als die er in ligt zonder te draaien zit die bijna aan het max.
stel dat ik hem er nou wel in moet draaien dan heb ik teveel olie, hoe erg is dat te veel olie?
|
|
|
|
jellerrr |
22-2-2008 18:29 |
 Posts: 572 |
|
|
|
|
Intenso |
22-2-2008 18:31 |
 Posts: 2922 |
kan iemand mij vertellen of parma kit zuigers levert van meteor?
en wat een meteor zuiger kost voor 70cc athena voor honda mt ongeveer?
|
|
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie--- |
|
Joel_koningslust |
22-2-2008 18:32 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Intenso
kan iemand mij vertellen of parma kit zuigers levert van meteor?
en wat een meteor zuiger kost voor 70cc athena voor honda mt ongeveer?
mijn am6 meteor kostte 38euro nogwat, dus mt zal wel rond de 25euro zijn denk ik
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Joel_koningslust |
22-2-2008 18:33 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GhostRider_RS
hallo,
welke binnenrotor is hebt beste?
hpi
pvl
mvt(met licht)
is voor straatgebruik.
klopt het ook dat de hpi voor puch en am6 gelijk is voor derbi?
Dit bericht is gewijzigd door GhostRider_RS op 22-2-2008 om 15:24 uur.
voor straatgebruik mvt, die heeft wel een iets zwaarder vliegwiel maar doet dus onderin ook wat meer dan hpi en pvl. een polini rotor zou ook nog een optie zijn
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
jellerrr |
22-2-2008 18:42 |
 Posts: 572 |
|
|
|
|
Sypie_Honda |
22-2-2008 18:43 |
 Posts: 13830 |
weet iemand de afstand tussen de bovenkant van een derbi senda zuiger, en het hart van het pistonpen gat?
alvast bedankt
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Joel_koningslust |
22-2-2008 18:47 |
 Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
weet iemand de afstand tussen de bovenkant van een derbi senda zuiger, en het hart van het pistonpen gat?
alvast bedankt
inbox rick-mtx-sh ff, die heeft momenteel zn blok uit elkaar liggen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
-Bassie- |
22-2-2008 18:54 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
weet iemand de afstand tussen de bovenkant van een derbi senda zuiger, en het hart van het pistonpen gat?
alvast bedankt
als gpr het zelfde is kan ik zo wel even kijken of ik een schuifmaat kan op duiken:P
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Sypie_Honda |
22-2-2008 19:13 |
 Posts: 13830 |
jah GPR is het zelfde !
zou mooi zijn als je dat ff voor me wilt doen
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
-Bassie- |
22-2-2008 19:23 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jah GPR is het zelfde !
zou mooi zijn als je dat ff voor me wilt doen
2,3cm hart en bovenkant
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Sypie_Honda |
22-2-2008 19:24 |
 Posts: 13830 |
ow oke bedankt man
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|