Royal Club |
21-2-2008 21:56 |
 Posts: 60390 |
gila is heeft een bredere powerband. airsal is iets piekeriger
airsall zal meer pk's halen denkik:P
op top gaat gila je voorbij denkz
lees veel over 130 enzo (geen kutnoobs dan he)
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
falco |
21-2-2008 22:02 |
 Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
gila is heeft een bredere powerband. airsal is iets piekeriger
airsall zal meer pk's halen denkik:P
op top gaat gila je voorbij denkz
lees veel over 130 enzo (geen kutnoobs dan he)
dat redde die rieju bij lange na niet, mja daar zat ook wel een kutuitlaat op en 19mm carb.
maar idd, ik had met die gila veel meer kracht onderin. maar hoe kan ik die afgedraaide bouten eruit krijgen?
|
|
|
|
NSR-Brian |
21-2-2008 22:12 |
 Posts: 364 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
goede avond
ik heb een probleempje met mijn nsr
hij reed vanmorge gwn nog goed
(heb hem gister al gefikst toen rij hij bijna helemaal niet meer. dat kwam omdat er dike bruine prut uit mijn tank kwam (zwaarder dan brommermiks) en dat was al in mijn carb gaan zitten en reeg hij gister middag heeeel moeilijk) naja goed.
dus ik rij vanmorge naar school toen begon hij aan het ijnd van de rit(15 km) al wat te ploffen, na en op de trugweg ging hij het steets vaker doen. hij doet het een klein beetje in het midden gedeeltje (daar houd hij ook wat in) en na mijn pouwerband(dus bij 12500/13000 toeren
weet iemand mischien imand hier wat het is ?
mijn onsteking staat nogsteets op het zelfde en dat is op zen froegst)
mvg Brian
had hed al gevraagt maasr was nog geen andwoord op
weet imand het mischien
help my
|
|
|
|
Geared |
21-2-2008 22:17 |
 Posts: 606 |
misschien een keer je carburateur schoonmaken, dat er wat van dat prut tussen zit.
|
|
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit. |
|
NSR-Brian |
21-2-2008 22:29 |
 Posts: 364 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Geared
misschien een keer je carburateur schoonmaken, dat er wat van dat prut tussen zit.
al helemaal schoongemaakt met SCHOONE benzine en ook al met de compressor
maar ik vind het raar dat hij get dan eerst wel goed deed.
zou het kunnen dat mijn onsteking kapot is (mijn brommer draat onggeveer 13000 toeren op zen top
|
|
|
|
guido-honda |
22-2-2008 11:08 |
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
22-2-2008 11:47 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: guido-honda
weet iemand wat voor frames dit zijn?
heb ze een x gered van de oud-ijzerboer
frame 1:
http://www.mijnalbum.nl/Album=FCHNI6A7
frame 2:
http://www.mijnalbum.nl/Album=ATHQPNK4
beide duoshock...
blijkbaar niet anders hadden ze na 3x vragen echt wel gereageerd.
mij komen ze niet bekend voor iig.
stel voor dat je ze weer bij het oud ijzer gooit
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
jacket |
22-2-2008 13:30 |
 Posts: 502 |
hoe sluit ik me nieuwe knipperlichtjes aan, ik wil dan weten waar me oude op aangesloten zitten? dus waar zou ik hem los kunnen halen
Dit bericht is gewijzigd door jacket op 22-2-2008 om 13:31 uur.
|
|
|
|
- Kevin - |
22-2-2008 13:37 |
 Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jacket
hoe sluit ik me nieuwe knipperlichtjes aan, ik wil dan weten waar me oude op aangesloten zitten? dus waar zou ik hem los kunnen halen
Dit bericht is gewijzigd door jacket op 22-2-2008 om 13:31 uur.
Draden lopen naar de draadboom van je brommer.
Op een gegeven moment moeten er contacten zitten die je richting aanwijzerdraad met de draadboom verbinden, daar kun je de oude richtingaanwijzers ontkoppelen.
Even kijken welke kleur je ori draden hebben en daar de plus en min draad uithalen. Tape 1 van de 2 even af zodat je weet wat plus is en wat min is. Waarschijnlijk zijn de kleuren van de draden van je nieuwe richtingaanwijzers anders. Daarna moet je even kijken op welke draad er een + symbool staat, dat is er meestal op geprint.
Daarna netjes aansluiten, met krimpkous je draden wegwerken en ommantelen en dan ben je klaar.
Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 22-2-2008 om 13:42 uur.
|
|
|
|
Fitskie_RX |
22-2-2008 13:44 |
 Posts: 112 |
Ik wil op mijn gilera gsm een onderlangs uitlaat hebben. Bestaan die of kan ik een uitlaat kopen voor am6 bijv. en die een beetje aanpassen?
|
|
|
|
ikkejw |
22-2-2008 14:01 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fitskie_RX
Ik wil op mijn gilera gsm een onderlangs uitlaat hebben. Bestaan die of kan ik een uitlaat kopen voor am6 bijv. en die een beetje aanpassen?
onderlangs is lelijk, waarom zou je dat willen?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
jacket |
22-2-2008 14:04 |
 Posts: 502 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]
Draden lopen naar de draadboom van je brommer.
Op een gegeven moment moeten er contacten zitten die je richting aanwijzerdraad met de draadboom verbinden, daar kun je de oude richtingaanwijzers ontkoppelen.
Even kijken welke kleur je ori draden hebben en daar de plus en min draad uithalen. Tape 1 van de 2 even af zodat je weet wat plus is en wat min is. Waarschijnlijk zijn de kleuren van de draden van je nieuwe richtingaanwijzers anders. Daarna moet je even kijken op welke draad er een + symbool staat, dat is er meestal op geprint.
Daarna netjes aansluiten, met krimpkous je draden wegwerken en ommantelen en dan ben je klaar.
Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 22-2-2008 om 13:42 uur.
" Op een gegeven moment moeten er contacten zitten die je richting aanwijzerdraad met de draadboom verbinden, daar kun je de oude richtingaanwijzers ontkoppelen."
die zoek ik juist en kan ik niet vinden... weet iemand waar die zit?
|
|
|
|
Banaan |
22-2-2008 14:45 |
 Posts: 5725 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
onderlangs is lelijk, waarom zou je dat willen?
mooi/lelijk lijkt mij persoonlijk, dus miss vind hij t wel mooi
|
|
|
|
GhostRider_SM |
22-2-2008 15:04 |
 Posts: 2142 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fitskie_RX
Ik wil op mijn gilera gsm een onderlangs uitlaat hebben. Bestaan die of kan ik een uitlaat kopen voor am6 bijv. en die een beetje aanpassen?
je kan gewoon een onderlandse uitlaat kope denk ik alleen
moet je de flens wel aanpassen + ophangpunten
en op een sm staat onderlangs vet vind ik zelf
|
|
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D |
|
GhostRider_SM |
22-2-2008 15:16 |
 Posts: 2142 |
hallo,
welke binnenrotor is hebt beste?
hpi
pvl
mvt(met licht)
is voor straatgebruik.
klopt het ook dat de hpi voor puch en am6 gelijk is voor derbi?
Dit bericht is gewijzigd door GhostRider_RS op 22-2-2008 om 15:24 uur.
|
|
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D |
|