Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #47292 - "kleine vragen" topic - deel 29
|
Pagina 10 van 202
|
Dit topic is 82282 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
GhostRider_SM |
16-1-2008 13:33 |
 Posts: 2142 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Geverinkje
[...]
en die zijn dan van een R versie?
en passen die zo op een sm versie dan?
ik weet nie aangezien het een brommercrosser is
kan hij net zo goed velgen van een echte crosser gepakt hebbe die ken ik er meer moet je hem even mailen of belle zou die heus niet ergvinde
Mijn eigen vraag
ik heb nu sproeier 78 tot 100 geprobeert.. en 72 ook
en nog steeds rijd hij nie goed..
hij komt totaal niet in powerband.
plus volgas slaat die uit..
stottert niet echt
setup is
orgineel cilinder (derbi)
22mm dellorto
gianelli uitlaat
zou er nog kleiner in moeten?
Dit bericht is gewijzigd door GhostRider_RS op 16-1-2008 om 14:24 uur.
|
|
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D |
|
NSR-Brian |
16-1-2008 14:30 |
 Posts: 364 |
`hoe veel harder loopt een honda nsr6 bak harder dan een nsr4 bak ?
|
|
|
|
S1lv3r |
16-1-2008 14:31 |
 Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
`hoe veel harder loopt een honda nsr6 bak harder dan een nsr4 bak ?
10km int uur
|
|
|
|
Geared |
16-1-2008 14:35 |
 Posts: 606 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
`hoe veel harder loopt een honda nsr6 bak harder dan een nsr4 bak ?
volgens mij niet veel, je bent alleen wel sneller aan je top. dacht ik, ik heb ook een 6 bak voor m'n nsr gekocht, alleen van t zomer er nog inzetten.
maar ik denk niet dat die echt harder gaat ofzo, je rijd wel zuiniger
|
|
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit. |
|
Pau1 |
16-1-2008 15:11 |
 Posts: 418 |
Het lijkt net of er wat in me versnellingsbak aanloopt ofzo, en dan vooral als ik mijn koppeling inknijp hoor je dat. Als ie gewoon in ze versnelling staat heb ik er geen last van. Hij rijdt nog wel goed. Wat is dit.
|
|
|
|
Ariej |
16-1-2008 15:14 |
 Posts: 3685 |
ik heb een half jaar geleden in mijn mt5 de 4bak verplaatst door een 6bak uit een mbx. je rijd inderdaad een stuk zuiniger en als je tegenwind hebt trek je hem er stukken gemakkelijker door. ik rij nu op top iets boven de 60 kilometer per uur maar als je nu al trager rijd dan dat zou ik geen 6bak nemen, dan word het echt vervelend om constant te schakelen, nu vind ik het zelf nog wel meevallen. ik denk dat je uiteindelijk iets van 10 kilometer per uur harder gaat, maar dan moet je je vertanding nog wel aanpassen (zwaarder)
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
SleutelJaNtjuh |
16-1-2008 15:50 |
 Posts: 235 |
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein vraagje tussendoor  ..
Bij een 70cc puch 15mm bing ,wat voorn sproeier zou je dan ong adviseren ?
alvast heeeel erg bedankt voor je reactie
|
|
|
|
Geared |
16-1-2008 15:55 |
|
GhostRider_SM |
16-1-2008 15:59 |
 Posts: 2142 |
wat is beter in onderhoud?
enn zuipt minder
ktm 300 exc 2 takt
ktm 525 exc 4 takt
aangezien ik strax 18 ben en graag sm wil rijde de beginnerjaren..
maar ik wil wel een goede motor hebben en niet waar je altijd je zuiger moet vervangen enzo.
en je moet ze bijna altijd ombouwe vna crosser vaar sm toch?
aangezien ze bijna niet te krijgen zijn 2dehands..
wat moet je dan allemaal veranderen?
alleen wielen of ook remschijfen enzo
|
|
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D |
|
ronge48 |
16-1-2008 16:04 |
 Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GhostRider_RS
wat is beter in onderhoud?
enn zuipt minder
ktm 300 exc 2 takt
ktm 525 exc 4 takt
aangezien ik strax 18 ben en graag sm wil rijde de beginnerjaren..
maar ik wil wel een goede motor hebben en niet waar je altijd je zuiger moet vervangen enzo.
en je moet ze bijna altijd ombouwe vna crosser vaar sm toch?
aangezien ze bijna niet te krijgen zijn 2dehands..
wat moet je dan allemaal veranderen?
alleen wielen of ook remschijfen enzo
4takt is zuiniger en heeft minder onderhoud
als je ze gaat ombouwen kan je denk ik de schijven wel overzetten, maar dat ligt aan de wielen zelf
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
GhostRider_SM |
16-1-2008 16:06 |
 Posts: 2142 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
4takt is zuiniger en heeft minder onderhoud
als je ze gaat ombouwen kan je denk ik de schijven wel overzetten, maar dat ligt aan de wielen zelf
hmm ok er ligt bijna dik 2000 euro verschik tussen 2 takt en 4takt maar
als ik een sm direckt kan kope is beter.
en anders liefst excel velgjes
|
|
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D |
|
Frutje |
16-1-2008 16:34 |
 Posts: 812 |
hee, heb een mt met 70 cc 13 mm carb,
heb nu sproeier 80 erin zitte, daar loopt hij goed op en de bougie heeft de goede kleur, alleen als hij warm is loopt hij niet meer stationair, koud wel..
wat kan ik hier aan doen ?
|
|
|
|
helly |
16-1-2008 16:36 |
 Posts: 2424 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frutje
hee, heb een mt met 70 cc 13 mm carb,
heb nu sproeier 80 erin zitte, daar loopt hij goed op en de bougie heeft de goede kleur, alleen als hij warm is loopt hij niet meer stationair, koud wel..
wat kan ik hier aan doen ?
afstellen op warm. dus iets hogere toeren laten draaien bij koud. dus stationairschroef indraaien.
|
|
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me |
|
rubbert |
16-1-2008 16:36 |
 Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
4takt is zuiniger en heeft minder onderhoud
als je ze gaat ombouwen kan je denk ik de schijven wel overzetten, maar dat ligt aan de wielen zelf
hangt ook van de vietakt's af, want zoals die yz450f moet je bijna evenvaak bij voor een zuiger als een 2 takt yz
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
bart de scootergek |
16-1-2008 16:37 |
 Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
4takt is zuiniger en heeft minder onderhoud
als je ze gaat ombouwen kan je denk ik de schijven wel overzetten, maar dat ligt aan de wielen zelf
Als je een competitie 4-takt volgens het boekje onderhoud dan wordt dat echt wel een stuk duurder. Best vaak zuigertje vervangen, big-end etc per jaar vervangen.
Toch doen de meeste mensen alleen wat olie wisselen op zijn tijd bj een 4-takt.
Verbruik kan best bij elkaar in de buurt liggen, alleen moet er bij de 2-takt nog dure olie bij.
|
|
Honda RC-33 |
|
Dit topic is 82282 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 10 van 202
|
|