Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc malossi zware tegenvaller.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 874 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46717 - 110cc malossi zware tegenvaller.
Pagina 2 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 29699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Citta92 10-12-2007 18:11 Print reply

Posts: 614
ja , dat snap ik echt wel, maar me 70cc athena trokt het in zijn 5 makkelijker dan deze 110cc doet.
Het kan dan wel te kleine carb zijn, maar alsnog moet hij de kracht hebben om hem met gemak door te halen. of zie ik dat verkeerd? van 70cc naar 110cc is toch wel duidelijk enorm verschil.
Waarom zuigerveren checken, ik heb nog nooit stilgestaan ofz, dus geen vastloper of wat dan ook.
 
christianos 10-12-2007 18:13 Print reply

Posts: 20445
niet gewoon twv aanpassen?

(ja juist lichter, als hij al moeite heeft met zijn 5)

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 10-12-2007 om 18:14 uur.
 
RXBaz 10-12-2007 18:14 Print reply

Posts: 1879
om te kijken of die kerel wel nieuwe zuigerveren erbij heeft gedaan en niet (gare/versleten) oude....

duh , wel kut voor je btw. denk je pwr te hebben...hej je dit gezeik weer
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
Citta92 10-12-2007 18:14 Print reply

Posts: 614
hoe kan dat nou, er word me 16/40 of 16/38 aangeraden, ik rij dus met hele erge lichte vertanding al.
Hoe kan die dan te zwaar zijn?
 
Citta92 10-12-2007 18:16 Print reply

Posts: 614
JA is zeker klote, denk 110cc jankt vriend van me heeft 125 cc met 24mm carb en ding jank verdomme met proma uitlaat gewooon 130.
110cc malossi scheen sneller te zijn dus daar ga ik vanuit.

Krijg ik dit dat ik gewoon door een 70cc bijgehouden word.(gietijzere)
Zuigerveren waren nieuw, is naar gekeken.
 
driver004 10-12-2007 18:24 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
JA is zeker klote, denk 110cc jankt vriend van me heeft 125 cc met 24mm carb en ding jank verdomme met proma uitlaat gewooon 130.
110cc malossi scheen sneller te zijn dus daar ga ik vanuit.

Krijg ik dit dat ik gewoon door een 70cc bijgehouden word.(gietijzere)
Zuigerveren waren nieuw, is naar gekeken.


kut afselling?
door de koppeling heen trekke?
uitlaat dicht gekoold oid
zuiger/zuigerveren versleten?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Citta92 10-12-2007 18:25 Print reply

Posts: 614
afstelling nee, ik kan op top rijden zonder stotteren.
Alleen als die koud is stotter die enorm.
Dor koppeling geen trekken hoe bedoel je dat ?
Uitlaat is net 1000km oud.
zuiger/zugerveren net 200km oud.


 
mt125 athena 10-12-2007 18:28 Print reply

Posts: 216
heb je wel een goede cdi dat hij genoeg toeren maakt bedoel ik daar mee
 
Citta92 10-12-2007 18:29 Print reply

Posts: 614
weet niet, nog nooit aan veranderd of wat dan ook?
Als die eenmaal zijn toeren heeft gaat die opzich wel, maar had er meer vanverwacht.
Ik had verwacht dat ik gewoon echt op de voorkant moest leunen anders zou die omhoog komen, maar daar is geen sprake van.

Dit bericht is gewijzigd door Citta92 op 10-12-2007 om 18:30 uur.
 
mt125 athena 10-12-2007 18:30 Print reply

Posts: 216
maakt hij genoeg toeren

 
Citta92 10-12-2007 18:30 Print reply

Posts: 614
Ja me toerenteller is defect, maar als die eenmaal ze toeren pakt gaat die opzich wel, maar niet op achterwiel want ik hoef niet eens voorover te leunen.
 
-Tom- 10-12-2007 18:33 Print reply

Posts: 4152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
hoe kan dat nou, er word me 16/40 of 16/38 aangeraden, ik rij dus met hele erge lichte vertanding al.
Hoe kan die dan te zwaar zijn?

Ja en? Omdat pietje of jantje zegt dat dat moet, doe je dat gewoon?
Je merkt zelf toch dat hij niet goed trekt, leg er een ander tandwiel voorop!
 
FTS Member
Citta92 10-12-2007 18:36 Print reply

Posts: 614
Kijk Tom 't zit zo.
Ik had hier namelijk topic aangemaakt op dit forum voor de vertanding.
Men verwijste mij naar de ZWAARTSE vertanding onderhand die kon voor mb'tjes.
Dus ik dach laat eerst maar even die 15/45 zitten voor inrijden,kan daarna alsnog zwaarder gaan.
Maar verklaar dan eens waarom die amper meer kracht als me 70cc of 80cc heeft?
 
stoeptegel 10-12-2007 18:38 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Kijk Tom 't zit zo.
Ik had hier namelijk topic aangemaakt op dit forum voor de vertanding.
Men verwijste mij naar de ZWAARTSE vertanding onderhand die kon voor mb'tjes.
Dus ik dach laat eerst maar even die 15/45 zitten voor inrijden,kan daarna alsnog zwaarder gaan.
Maar verklaar dan eens waarom die amper meer kracht als me 70cc of 80cc heeft?


110 malossi is wel erg hoogtoerig, dus zul je eerder lichter moeten vertanden.
Maar aan de andere kant heb je ook gelijk wat je zegt, normaal gesproken zou hij het al zo moeten doen.
 
80 cc ownatsj
Citta92 10-12-2007 18:41 Print reply

Posts: 614
Ik kan dus ook niet 80 in zijn 5 rijden dan valt die dood.
Moet echt doortrekken tot 100 in zijn 4 en in zijn 5 heeft die dan niet genoeg kracht om verder te gaan heel stom.
 

Dit topic is 29699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved