Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 959 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 69 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88730 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pezmerga 10-12-2007 21:39 Print reply

Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SmeeTz
[...]


djeezus


Nou klaar hierover, en neem nou niet alles zo serieus? Tis amerika hier niet
 
RM-sm 11-12-2007 10:06 Print reply

Posts: 3908
jongens help een vriend van me eventjes verder

hij rijd nu met een.

stage 6 70cc vlinder
yasuni c16 of c21 (1 van die 2)
17.5mm
hebo verstelbare koppeling ( staat op ze strakst )
rolletjes 4gram voglens mij.
hpi

maar nou is het probleem, als hij hem heeft gestart blijft die gewoon netjes draaien, maar as je gas geeft gaat die knetteren alsof iets hem tegen houd dat die niet in toeren kan schieten.
en dan ga je rijden dan houd die heel erg in dan ineens boven een bepaald toeren taal dan schiet je ineens vooruit met vliegende voorwiel.

hier voor hadden we een yasuni R er onder en die had het ook al ( ineens )

maar eerste wat ik dacht al :

afstelling: nou die staat goed want op top rijd die perfect.
koppeling: dat die toch los was geschoten ofzo, maar dat was het niet
rolletjes: gemengd van 4 naar 3,8 naar 3,6 maar hij maakt op top nu meer overtoeren.

en voor de rest hebben we er een hittegraad 8 er eventjes ingedraait ( omdat we die nog nieuw hadden leggen )

wat kan het verder zijn?
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
bart de scootergek 11-12-2007 10:15 Print reply

Posts: 8916
Dat knetteren klinkt als onsteking die niet lekker meewerkt, iets zorgt er in ieder geval voor dat het mengsel niet of slecht ontsteekt.
Kan een te rijk of te arm mengsel zijn, dat hij op top goed loopt wil niet zeggen dat het middengebied en onderin goed staan afgesteld, gasnaald, luchtschroef en stationairsproeier hebben daar invloed op.
Ontsteking kan ook gaar zijn, probeer eens een extra massadraad te trekken van je blok naar je frame.


 
Honda RC-33
helly 11-12-2007 12:18 Print reply

Posts: 2424
passen am5 cilinders om am6?
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
Rive-MBX 11-12-2007 12:48 Print reply

Posts: 764
wat betekenen eig de cijfers 18 110/110 op mijn achterband? 18 is denk de velg maat, maar die 110 en 110?? en voor is 90 110

Dit bericht is gewijzigd door Rive-MBX op 11-12-2007 om 12:48 uur.
 
*zucht*
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 11-12-2007 13:13 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
wat betekenen eig de cijfers 18 110/110 op mijn achterband? 18 is denk de velg maat, maar die 110 en 110?? en voor is 90 110

Dit bericht is gewijzigd door Rive-MBX op 11-12-2007 om 12:48 uur.



eerste 110 is de breedte in mm, tweede 110 betekent dat de hoogte 110% van de breedte is
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
vespa_hein 11-12-2007 15:25 Print reply

Posts: 466
kan het zijn dat ik mijn zelfgemaakte prop uit mijn uitlaat heb geblazen ofzo? hij reed in 1 keer 80 i.p.v. 60, ik ben maar verder gereden met mn choke aan zodat hij voldoende benzine kreeg.
 
Tombrom 11-12-2007 15:31 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
passen am5 cilinders om am6?


ja
 
benellifan 11-12-2007 15:33 Print reply
Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
kan het zijn dat ik mijn zelfgemaakte prop uit mijn uitlaat heb geblazen ofzo? hij reed in 1 keer 80 i.p.v. 60, ik ben maar verder gereden met mn choke aan zodat hij voldoende benzine kreeg.


controleer het even das toch niet zoveel werk
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
rudolfb 11-12-2007 15:52 Print reply
Posts: 47
Ik heb de prop uit de uitlaat gehaald (80-90 km/u) maar nu zei iemand dat ik niet meer verzekerd ben? Dat kan toch niet? Ik ben bij univé verzekerd, dit is echt een naaistreek als het zo is moet ik nog 2 jaar 45 km/u rijden op een racer

HelP! :p
 
benellifan 11-12-2007 15:53 Print reply
Posts: 1553
als je brommer harder loopt dan ori dus 45km/u ben je niet meer verzekerd
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Patrickjuh 11-12-2007 15:54 Print reply

Posts: 142
.... het is redelijk standaard dat je als je harder gaat je niet meer verzekerd ben, maar dat is alleen als je op het moment van het ongeluk harder reed dan toegestaan.
EN als de verzekering een onderzoek indient na een ongeluk ben je zowieso de lul.

Maar met papieren controle bij de politie is hij gewoon verzekerd.
*hiermee bedoel ik dat je geen boete zou krijgen omdat hij niet verzekerd is o.i.d.

Dit bericht is gewijzigd door Patrickjuh op 11-12-2007 om 15:56 uur.
 
Wie een kuil graaft voor een ander, die heeft een baan.
rudolfb 11-12-2007 15:54 Print reply
Posts: 47
ECHT?

Alle brommer/scooters rijden harder dan 60 man. Ik geloof er niets van, hij is niet opgevoerd, alleen maar de prop eruit..
 
Geared 11-12-2007 15:55 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolfb
Ik heb de prop uit de uitlaat gehaald (80-90 km/u) maar nu zei iemand dat ik niet meer verzekerd ben? Dat kan toch niet? Ik ben bij univé verzekerd, dit is echt een naaistreek als het zo is moet ik nog 2 jaar 45 km/u rijden op een racer

HelP! :p

je bent nog wel verzekerd, omdat het gewoon een originele brommer is, als je zeg maar een 70cc erop zou zetten ofzo ben je niet meer verzekerd, omdat je dan de verzekering valse info hebt opgegeven.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Pezmerga 11-12-2007 15:55 Print reply

Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudolfb
Ik heb de prop uit de uitlaat gehaald (80-90 km/u) maar nu zei iemand dat ik niet meer verzekerd ben? Dat kan toch niet? Ik ben bij univé verzekerd, dit is echt een naaistreek als het zo is moet ik nog 2 jaar 45 km/u rijden op een racer

HelP! :p


Ontgrenst/opgevoerd = niet meer verzekerd maar bij kleine ongelukjes maakt het niet zo veel uit. Maar als je brommer mee word genomen door politie en verzekering komt erachter dat tie dus opgevoerd was of ontgrenst mag je de schade (die bij invaliditeit) kan oplopen tot tonnen zelf betalen de rest van je leven.

Kortom: Zien/weten ze het niet maakt het geen drol uit. Komen ze der op de een of andere manier achter.. tja..
 

Dit topic is 88730 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 69 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved